Adamić napisao:vinkel - kutnik
Dijelovi broda :
kaštel - nadgradnja na pramcu broda
nadgrađe - je sve iznad glavne palube
Mašina - svi katovi koji su oko glavnog motora tj. koji su povezani s njime.
Za vinkel prvi put čujem. Mi smo zvali kut od 90 °
škvara. Ostali kutovi su se konstruirali i napravila bi se šablona tzv.
škvara cota.
Nadogradnja iznad glavne palube može biti: kaštel, kasar, razne palubne kućice te nadgrađe.
Kaštel bi bilo ovo što si i napisao. Znači, imamo i oplatu (vanjsku) kaštela kao i palubu (krov

kaštela). Dakle,
oplata i paluba kaštela zatvaraju određeni prostor koji zovemo kaštel.
Na krmi imamo nešto slično i to zovemo
kasar ili krmica.Palubne kućice služe za smještaj raznih pomoćnih naprava, boje i sl.
Nadgrađe smo, barem dok sam radio u 3.maju prije 20-ak godina, zvali
cijelu veliku sekciju koja je nakon montaže na brod opremana za smještaj posade i komandnih uređaja na mostu (otuda i naziv
most) tj. kormilarnici. Uglavnom nadgrađe bi bile prostorije za smještaj posade i putnika te ostali prostori raznih namjena iznad gl. palube. Interesantno je meni pratiti smještaj nadgrađa-mosta na teretnim brodvima. Šezdesetih su bila smještena na sredini broda da bi se sedamdesetih pomaknula prema krmi. Sad se opet (na kontejerašima) pomiču prema sredini. Počinju kontejneraši sve više i veličinom i smještajem nadgrađa sličiti na nosače aviona.
Mašina ili makina je stroj. Prostor u kojem je smješten stroj zovemo
strojarnica. "Katovi" oko stroja su
platforme u strojarnici - prva, druga, treća...
Toliko od strane ostarjelog trasera, planera

...Nadam se da nisam nešto falio

)