Dobrodošli na prvi forum o gradu Rijeci i Primorsko-goranskom zavičaju, koji je otvoren za sve ljude na svijetu, bez obzira na nacionalnost, vjeru i porijeklo.

Prijava  •  REGISTRIRAJ SE !

Razvojni projekti ARHIVA 2009

Arhiva
Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 23511
Teme: 923
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Razvojni projekti ARHIVA 2009

Post broj:#106  PostPostao/la Adamić » 14.12.2009, 16:03

Slika
Slika
Slika

Sigurnost na radu 0. Onda kad padne čovjek sa te visine tek onda ce se možda nesto pokrenuti. Pitanje vremena je samo kad ce netko krivo stati i zavrsiti kao palačinka na tlu.


Da se mi vratimo na krov, ovaj krov je vec bio adaptiran u ovoj godini ,inače to je krov na zgradi Ekonomskog fakulteta.
Slika

Avatar korisnika
nikola
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 11096
Teme: 267
Pridružen: 27.7.2009, 16:32
Lokacija: Na kopnu, moru i u zraku

Re: Razvojni projekti ARHIVA 2009

Post broj:#107  PostPostao/la nikola » 14.12.2009, 16:07

Nema veze što se krov već renovirao,bude li potrajalo, ovi radnici bi lako mogli završiti ekonomski faks!!! :smijeh:
JAPANSKI: リエカ KINESKI: 里耶卡 KOREJSKI: 리예카 GRČKI: Ριέκα HEBREJSKI: רייקה LATINSKI: Tarsatica

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 23511
Teme: 923
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Razvojni projekti ARHIVA 2009

Post broj:#108  PostPostao/la Adamić » 15.12.2009, 15:55

Izgradnja Ulice Ivana Pavla II – 2. faza

Slika
Radnici i po jako hladnom vremenu rade.
Slika
Slika


Nakon izvođenja radova na sanaciji portala tunela Kalvarija uslijediti će radovi na montaži poprečnih nosača nadvožnjaka.

Nakon toga uslijedit će građevinski radovi na nastavku izgradnje ceste do spoja s Dežmanovom ulicom, zajedno s postavljanjem svih predviđenih instalacija, tj. fekalnom i oborinskom kanalizacijom, vodom, telefonom i javnom rasvjetom.

Druga faza izgradnje Ulice Ivana Pavla II predstavlja njen nastavak u dužini od cca 82 m, a njenom izgradnjom bit će omogućen kolni i pješački prilaz Dežmanovoj ulici, te kompleksu Zagrad B.

Ulica Ivana Pavla II dijelom svoje trase prolazi iznad pružnog kolosjeka do ulaza u postojeći željeznički tunel Kalvarija. Stoga je za potrebe prolaza ove nove gradske ulice predviđen nadvožnjak iznad pružnog kolosijeka, čiji je jedan dio već izveden u 1. fazi izgradnje, a sada slijedi nastavak u dužini od cca 30 m i izgradnja ceste u dužini cca 50 m. Imat će dva kolnička traka - u svakom smjeru po jedan, te nogostup s obiju strana.

Projektant: IGH Zagreb-Poslovni centar Rijeka , projektant nadvožnjaka je Rijekaprojekt d.o.o. Rijeka
Izvođač: Osijek-koteks d.d. iz Osijeka s cijenom radova od 7.637.006,73 kn bez PDV-a,
Nadzor: Ovlašteni ured inženjera građevinarstva Zoran Samardžija Hranilović, s cijenom nadzora od 111.000,00 kn bez PDV-a.
Slika

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 23511
Teme: 923
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Razvojni projekti ARHIVA 2009

Post broj:#109  PostPostao/la Adamić » 16.12.2009, 13:41

Obavljena dimna proba u tunelu Trsat koji će danas biti asfaltiran
Otvaranje obilaznice 23. prosinca?

AF Tehnički pregled zaobilaznice zakazan je za ponedjeljak, 21. prosinca

Slika

RIJEKA – Dimna proba u tunelu Trsat jučer je prošla bez i najmanjeg problema, pa se može reći da je riječka obilaznica položila jedan od testova, koji su uobičajeni pred otvaranje ceste. Kao što je i bilo planirano nešto poslije deset sati zapaljena je smjesa vode, dizela i benzina, te je automatski za sav promet obilaznica bila zatvorena na nešto više od pet minuta. Velika količina dima u trenu je izbila iz Trsata, a time su testirani senzori u tunelu, koji su regirali na zadovoljavajući način, odnosno automatski signalizirali da se nešto nepredviđeno i opasno događa, zbog čega je upaljena zabrana ulaska svim vozilima u tunel. Glavni inženjer za promet iz ARZ-a, Hrvoje Odulj, naglašava kako je najvažnije da je dimna proba uspjela i da se neće morati ponavljati.

– Već danas planiramo asfaltiranje završnog sloja u tunelu Trsat nakon čega će se moći konstatirati da je stari kolnik dionice Škurinje – Orehovica u potpunosti pod asfaltom. Sve napreduje vrlo dobro i bit ćemo spremni za tehnički pregled, koji počinje u ponedjeljak, 21. prosinca, ističe Ordulj, koji nije mogao odgovoriti na pitanje kada će obilaznica biti otvorena. Međutim, doznajemo kako u ARZ-u rade već i na protokolu otvaranja obilaznice, koji bi se mogao održati u srijedu, 23. prosinca, nakon čega bi konačno puni profil bio pušten u promet. Još se ne zna ni gdje će biti smještena pozornica sa uzvanicima, ali se može pretpostaviti da će najviša državna delegacija stići na otvaranje obilaznice, što znači da će vrpcu vjerojatno prerezati premijerka Jadranka Kosor u pratnji ministra mora, prometa i infastrukture Božidara Kalmete, koji je s punim pravom, godinama bio kritiziran zbog zapostavljanja obilaznice, da bi se sada upravo s tim projektom hvalio i branio pred saborskim zastupnicima u vrijeme nedavne rasprave o kojoj je ovisila Kalmetina sudbina na mjestu ministra.

D. PAJIĆ


http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/otvaranje-obilaznice-23-prosinca.aspx
Slika

Avatar korisnika
nikola
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 11096
Teme: 267
Pridružen: 27.7.2009, 16:32
Lokacija: Na kopnu, moru i u zraku

Re: Razvojni projekti ARHIVA 2009

Post broj:#110  PostPostao/la nikola » 17.12.2009, 12:11

Grad Rijeka inzistirao na 100% skupljim bukobranima na zaobilaznici?

Funkcionalne razlike između dva projekta uopće ne postoje

ZAGREB - Grad Rijeka prisilio je Autocestu Rijeka - Zagreb da poveća troškove gradnje bukobrana na riječkoj obilaznici za 59,6 milijuna kuna, stoji u odgovoru tvrtke ARZ na naš upit zbog čega će s tvrtkom Dalekovod direktnom pogodbom sklopiti ugovor o dodatnim radovima na riječkoj obilaznici u vrijednosti od 59,6 milijuna kuna.
Umjesto prvotno ugovorenih 68,5 milijuna kuna, projekt će tako stajati 128,2 milijuna kuna. Ukupna je dužina bukobrana sedam kilometara, što znači da će jedan kilometar stajati 1,8 milijuna kuna, umjesto prvotnih nešto više od 900.000 kuna. Dakle, skoro dvostruko više.

Funkcionalne razlike između tih dvaju projekata nema, ali je znatna razlika u estetskom izgledu.
Upravo su te estetske promjene, na kojima su inzistirali predstavnici Grada, znatno poskupjele projekt. Pri tome treba napomenuti da Grad iz proračuna neće financirati tražene estetske promjene, već investitor ARZ.
_________________________________________________________________________
Ne`š ti estetike sa betonom u boji!!! :lupiti: HA, HA, kao najjeftinije.
Znači mogli smo i gore proći?To mi baš ne drži vodu, pa ne može ružnije. :ne znam:
JAPANSKI: リエカ KINESKI: 里耶卡 KOREJSKI: 리예카 GRČKI: Ριέκα HEBREJSKI: רייקה LATINSKI: Tarsatica

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 23511
Teme: 923
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Razvojni projekti ARHIVA 2009

Post broj:#111  PostPostao/la Adamić » 17.12.2009, 12:19

Meni se sviđa cijela cijela autocesta kakva je. Inače one solarne čelije imaju problem nalaze se ispred riječkih nebodera tako da nece moci raditi u punom kapacitetu.
Slika

Avatar korisnika
nikola
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 11096
Teme: 267
Pridružen: 27.7.2009, 16:32
Lokacija: Na kopnu, moru i u zraku

Re: Razvojni projekti ARHIVA 2009

Post broj:#112  PostPostao/la nikola » 17.12.2009, 12:26

Nemaju solarne ćelije problem, već oni koji su to projektirali. :radovi:
Još prije, dok su gradili prvi dio zaobilaznice, znali smo komentirati kako je ta cesta glupa jer dijeli grad i trebala je biti izgrađena jedan red brda iza, znači Rupa, Kastav, uz Petrolejsku cestu, iza Drenove, Orehovice i spoj na Dragu.
Tako nešto sada planiraju željeznicu, samo bi poslije drenove išla na Matulje.
JAPANSKI: リエカ KINESKI: 里耶卡 KOREJSKI: 리예카 GRČKI: Ριέκα HEBREJSKI: רייקה LATINSKI: Tarsatica

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 23511
Teme: 923
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Razvojni projekti ARHIVA 2009

Post broj:#113  PostPostao/la Adamić » 17.12.2009, 18:03

Još 6 dana do otvaranja .Evo da vas počastim jednom slikicom riječke zaobilaznice. Bila je vec u fotografijama ali nije loše da se i ovdje stavi.

Slika
Riječka zaobilaznica pocela se graditi 1980 a završetak izgradnje se očekuje do 23.12, 2009.
Slika

gost
 

Re: Razvojni projekti ARHIVA 2009

Post broj:#114  PostPostao/la gost » 17.12.2009, 18:07

Sjećam se kad se otvorila zaobilaznica tamo neke 87, 88e - bio nam je to spas, jer su mi svi stari moji, živjeli na istočnoj strani grada, pa smo se mogli zaletit puno brže...
Znale su bit prije isto ubitačne gužve u gradu, naročito po ljeti kad su dolazili turisti...

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 23511
Teme: 923
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Razvojni projekti ARHIVA 2009

Post broj:#115  PostPostao/la Adamić » 18.12.2009, 13:44

Još 5 dana do otvaranja ! :slikanje:

Slika
Tunel Banska vrata
Slika

gost
 

Re: Razvojni projekti ARHIVA 2009

Post broj:#116  PostPostao/la gost » 18.12.2009, 14:22

Vid' ga tristać

gost
 

Re: Razvojni projekti ARHIVA 2009

Post broj:#117  PostPostao/la gost » 18.12.2009, 19:10

Još jedna s tristaćem...
Slika

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 23511
Teme: 923
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Razvojni projekti ARHIVA 2009

Post broj:#118  PostPostao/la Adamić » 20.12.2009, 16:48

Još 3 dana (mislio sam da ce se zbog snijega odgoditi otvaranje ali ipak nece)

Kosor u utorak otvara zaobilaznicu - cesta u brojkama

Puni profil riječke zaobilaznice otvara se u utorak, a na svečanost stiže i premijerka Jadranka Kosor.

Radovi na ovih devet kilometara ceste trajali su 23 mjeseca, a izgrađena su četiri nova tunela, dva vijadukta i most Rječina te dva nadvožnjaka i jedan podvožnjak.

Tuneli su ukupno dugi 2022 metra, most i vijadukti 507,5 te nadvožnjaci i podvožnjak 114 metara.

Zidovi za zaštitu od buke protežu se na više od deset kilometara, a tu je lažni tunel kojeg čine bukobrani sa solarnim panelima za proizvodnju struje.

Utrošeno je preko milijardu kuna, a cestu je izgradila tvrtka Autocesta Rijeka Zagreb.

Po otvaranju punog profila očekuje se da će godišnji dnevni promet u prosjeku biti oko 25 tisuća vozila dnevno, a ubrzo i do 30 tisuća vozila.

Na proljeće dio ceste će se ponovno zatvoriti jer kreće obnova starog mosta preko Rječine.
Slika

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 23511
Teme: 923
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Razvojni projekti ARHIVA 2009

Post broj:#119  PostPostao/la Adamić » 22.12.2009, 16:08

Jadranka Kosor otvorila riječku zaobilaznicu u punom profilu
Utorak, 22 Prosinac 2009



Puni profil riječke zaobilaznice danas je svečano otvorila premijerka Jadranka Kosor koja je došla u pratnji ministra mora, pomorstva, prometa i veza Božidara Kalmete i time valjda odlučila odaslati poruku da ministar ostaje.
Kosor je istaknula da je u ovih 5 mjeseci, koliko je na čelu Vlade, u Rijeku dolazila najčešće, što je dokaz da se Rijeka i Vlada „vole javno" te da nisu bitna stranačka opredjeljenja nego dobrobit građana.
Iskoristila je priliku najaviti da će do kraja dana Ina isplatiti veći dio svojeg duga , odnosno milijardu i 50 milijuna kuna, od čega će 400 milijuna ići HAC-u, isto toliko Hrvatskim cestama, a ostatak će biti uplaćen u državni proračun.
Kalmeta je najavio i otvorenje 2,5 kilometra riječke ceste D 404, koja će spajati istočni izlaz sa zaobilaznice na Vežici sa riječkom lukom, za nešto manje od dva mjeseca.
Južni krak u dužini od 8,85 kilometara, odnosno 9,6 s pristupnim cestama, na potezu od Orehovice do Diračja gradio se nešto manje od 2 godine, a radovi su koštali oko milijardu kuna.
Međutim, valja istaknuti da Riječani na ovu cestu čekaju više od dvadeset godina, jer je u poluprofilu otvorena još 1988. godine, a s izgradnjom punog profila krenulo se tek kada je koncesiju preuzela tvrtka Autocesta Rijeka-Zagreb.
Južni kolnik bio je izuzetno složen za izgradnju - tu su četiri nova tunela, dva vijadukta, dva nadvožnjaka, jedan podvožnjak i 208 metara dug most Rječina, koji je graditeljima zadavao najviše glavobolja te zbog njega otvorenje kasni pola godine.
Tuneli su ukupno dugi 2022 metra, most i vijadukti 507,5 te nadvožnjaci i podvožnjak 114 metara.
Tu su i zidovi za zaštitu od buke koji se protežu na više od deset kilometara, kao i jedna novotarija u hrvatskoj cestogradnji, 352 metra dug lažni tunel kojeg čine bukobrani sa solarnim panelima za proizvodnju električne energije.
Zaobilaznica je i do sada bila prometno najzagušenija cesta u Hrvatskoj, posebice u ljetnim mjesecima kada s graničnih prijelaza nahrupe turisti te nalete na dvotračno „usko grlo", a nakon otvorenja punog profila, očekuje se dnevni promet od oko 25 tisuća vozila, ubrzo i do 30 tisuća.
No, tu mukama riječkih vozača ipak nije kraj - na proljeće će se dio ceste ponovno zatvoriti jer kreće obnova starog mosta preko Rječine, na sjevernom kraku.
Na današnjoj svečanosti gradonačelnik Vojko Obersnel i predsjednik Uprave Autoceste Rijeka - Zagreb Zlatko Korpar razmijenili su razglednice „Pozdrav iz Rijeke" i „Pozdrav s Rječine", čime su poručili da su „zakopali ratne sjekire".
Tijekom Obersnelovog govora dogodio se i jedan manji incident - riječki ekološki aktivist Mićo Antolović započeo je s dobacivanjem, a kada je počeo bacati papirnate aviona, zaštitari su ga odstranili.
Antolović tvrdi da zaobilaznica nije potpuno gotova jer joj nedostaju čvorovi Kozala i Lenci.
K.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Evo gotova je,nakon 30 godina !!! :bravoveliki: :bravo: :zastava:
Slika

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 23511
Teme: 923
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Razvojni projekti ARHIVA 2009

Post broj:#120  PostPostao/la Adamić » 22.12.2009, 18:45

Otvorena riječka zaobilaznica, cesta koja se čekala više od 20 godina

Slika

[FONT="Arial Black"][SIZE="3"]Južni krak u dužini od 8,85 kilometara, odnosno 9,6 s pristupnim cestama, na potezu od Orehovice do Diračja gradio se nešto manje od 2 godine, a radovi su koštali oko milijardu kuna [/SIZE][/FONT]

RIJEKA - Premijerka Jadranka Kosor danas je u pratnji ministra mora, pomorstva, prometa i veza Božidara Kalmete svečano otvorila puni profil riječke zaobilaznice. Južni krak u dužini od 8,85 kilometara, odnosno 9,6 s pristupnim cestama, na potezu od Orehovice do Diračja gradio se nešto manje od 2 godine, a radovi su koštali oko milijardu kuna.
No, valja napomenuti da Riječani na ovu cestu čekaju više od dvadeset godina, jer je u poluprofilu otvorena još 1988. godine, a s izgradnjom punog profila krenulo se tek kad je koncesiju preuzela tvrtka Autocesta Rijeka-Zagreb.

Kako je rekao ministar Kalmeta, radi se o jednoj od najtežih, najzahtjevnijih i najskupljih cesta u Hrvatskoj, koja je bila neophodna ne samo Riječanima, već i cijeloj Hrvatskoj, s obzirom na to da preko nje u državu ulaze turisti iz zapadne Europe.

Kalmeta je ovom prigodom najavio i otvorenje 2,5 kilometra riječke ceste D 404, koja će spajati istočni izlaz sa zaobilaznice na Vežici s riječkom lukom, za nešto manje od dva mjeseca. Premijerka je ustvrdila da je u pet mjeseci, koliko je na ovoj funkciji, u Rijeku dolazila najviše puta, što je dokaz da se Rijeka i Vlada „vole javno“ te da nisu bitna stranačka opredjeljenja nego dobrobit građana.

U svojem je pozdravnom govoru iskoristila je priliku najaviti da će do kraja dana Ina isplatiti veći dio svojeg duga, odnosno milijardu i 50 milijuna kuna, od čega će 400 milijuna ići HAC-u, isto toliko Hrvatskim cestama, a ostatak će biti uplaćen u državni proračun. Inače, južni kolnik bio je izuzetno složen za izgradnju - tu su četiri nova tunela, dva vijadukta, dva nadvožnjaka, jedan podvožnjak i 208 metara dug most Rječina, koji je graditeljima zadavao najviše glavobolja te zbog njega otvorenje kasni pola godine.

Tuneli su ukupno dugi 2022 metra, most i vijadukti 507,5 te nadvožnjaci i podvožnjak 114 metara. Tu su i zidovi za zaštitu od buke koji se protežu na više od deset kilometara, kao i jedna novotarija u hrvatskoj cestogradnji, 352 metra dug lažni tunel kojeg čine bukobrani sa solarnim panelima za proizvodnju električne energije.

Zaobilaznica je i do sada bila prometno najzagušenija cesta u Hrvatskoj, posebice u ljetnim mjesecima kada s graničnih prijelaza nahrupe turisti te nalete na dvotračno „usko grlo“, a nakon otvorenja punog profila, očekuje se dnevni promet od oko 25 tisuća vozila, ubrzo i do 30 tisuća. No, tu mukama riječkih vozača ipak nije kraj - na proljeće će se dio ceste ponovno zatvoriti jer kreće obnova starog mosta preko Rječine, na sjevernom kraku.

[FONT="Arial Black"][SIZE="3"]Ekološkog aktivista odveli zaštitari[/SIZE]
[/FONT]

Na današnjoj svečanosti riječki gradonačelnik Vojko Obersnel i predsjednik Uprave Autoceste Rijeka-Zagreb, Zlatko Korpar razmijenili su razglednice „Pozdrav iz Rijeke“ i „Pozdrav s Rječine“.

Naime, Obersnel je svojevremeno ministru Kalmeti i ostalim odgovornima svakodnevno slao razglednicu „Pozdrav iz Rijeke“ s fotografijom gužvi na zaobilaznici, čime je želio ukazati na važnost izgradnje te ceste u punom profilu.

Razglednicu „Pozdrav s Rječine“ tiskao je AR-Z, a ovom su „predstavom“ dva čelna čovjeka, Obernsel i Korpar, koji sa svoje funkcije odstupa nakon Nove godine, zakopali ratne sjekire. Tijekom Obersnelovog govora dogodio se manji incident. Riječki ekološki aktivist Mićo Antolović počeo je s dobacivanjem, proglašavajući Obersnela „lažovom i fašistom“, a kada je krenuo s bacanjem papirnatih aviona, zaštitari su ga odstranili. Antolović smatra da zaobilaznica nije gotova jer joj nedostaju čvorovi Kozala i Lenci.

Slika

Slika

Slika
Ekološki aktivist Milivoj Mićo Antolović prosvjedovao je tijekom govora riječkog gradonačelnika Vojka Obersnela, pa ga je iz šatora ispratio zaštitar

Slika
Riječki gradonačelnik Vojko Obersnel i predsjednik Uprave Autoceste Rijeka-Zagreb, Zlatko Korpar razmijenili su razglednice


http://www.jutarnji.hr/otvorena-rijecka-zaobilaznica--cesta-koja-se-cekala-vise-od-20-godina/422145/
Slika

PrethodniSljedeće

Vrati se na: Završeni projekti

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost