Dobrodošli na prvi forum o gradu Rijeci i Primorsko-goranskom zavičaju, koji je otvoren za sve ljude na svijetu, bez obzira na nacionalnost, vjeru i porijeklo.

Prijava  •  REGISTRIRAJ SE !

Razvojni projekti (arhiva 2014)

Riječki razvojni projekti
Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 21306
Teme: 856
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Razvojni projekti našeg kraja (2014.)

Post broj:#16  PostPostao/la Adamić » 27.8.2014, 20:26

Europa želi Jadransko-jonsku autocestu... to bi trebalo značiti izgradnju nedovršene dionice Križišće - Žuta Lokva (Autocesta A7)


Jadransko-jonska autocesta napokon povezuje Rijeku i Trst?
Posted by sp
Jadransko-jonska autocesta (1).jpg
Jadransko-jonska autocesta (1).jpg (95.86 KiB) Pogledano 221 puta

Jadransko-jonska autocesta (2).jpg


Jadransko-jonska autocesta, u dužini od 1100 kilometara, prolazila bi kroz Italiju, Sloveniju, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu, Srbiju, Crnu Goru, Albaniju i Grčku. Od zemalja u regiji, Hrvatska je dosad izgradila najviše – oko 90 posto našeg dijela trase buduće jadransko-jonske autoceste. Aktualizacija njezine izgradnje od Trsta do Patrasa sigurno će otvoriti i pitanje trase kojom će biti povezani Trst i Rijeka koja je desetljećima cestovno odsječena od zapadnoevropskih prometnih tokova prvenstveno zbog slovenske nespremnosti da dovrši svoj dio autoceste ali i zbog nedovoljnog lobističkog potencijala riječkih gradskih i regionalnih vlasti koje su od 90-tih godina odustale od inzistiranja na boljoj povezanosti Rijeke s Trstom i Ljubljanom u korist koncentracije na autocestu prema Zagrebu.

ritri1Slovenska cesta najviše bi koristila riječkoj luci i kvarnerskom turizmu, koji nemaju pravi cestovni spoj sa Zapadom. Konkuretskom Kopru najava izgradnje sigurno nije draga pa su Slovenci desetljećima odugovlačili sa svojim dijelom posla za koji je navijala jedino Ilirska Bistrica. Iako je Jadransko-jonska autocesta projekt na duge staze, njezin dovršetak postati će dijelom međunarodnih obaveza zemalja čijim teritorijem autocesta bude prolazila. Svoj dio morati će napraviti i Slovenija, a dosadašnji planovi predviđaju da će taj dio autoceste početi u Sežani, zatim ići autocestom A3 do spoja s autocestom A1 koja iz Ljubljane vodi u luku Koper. Nastavak trase još nije isplaniran ali bi trebao voditi u Jelšane gdje bi se spojio s hrvatskom autocestom A7. Međutim, naši susjedi će sve pokušati skrenuti što sjevernije, a to bi Rijeku od Trsta udaljilo za gotovo 35 kilometara. Riječ je o 30-ak kilometara kojima bi se Rupa spojila s autocestom Ljubljana – Kopar, negdje kod Postojne. Cijena izgradnje ovog spoja iznosi oko 600 milijuna eura. U slučaju pobjede ove koncepcije, pravi spoj između Rijeke i Trsta bi izostao jer bi većini vozača brža i ekonomičnija ostala dosadašnja trasa.

Plan je da zemlje u regiji koje nisu članice Europske unije, uz potporu Hrvatske i Njemačke, do 2020-e pripreme prostorno-plansku dokumentaciju i završe studije izvodivosti. Autocesta bi mogla biti gotova najranije 2030-e, premda je realnije očekivati da to bude 2050-e, što je ujedno krajnji rok.(dš)
http://www.rijekadanas.com/jadransko-jo ... ku-i-trst/

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 21306
Teme: 856
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Razvojni projekti (arhiva 2014)

Post broj:#17  PostPostao/la Adamić » 14.10.2014, 22:38

NASELJE NA CRTI RAZGRANIČENJA IZMEĐU GRADA RIJEKE I OPĆINE MATULJI DOŽIVJELO VELIKU EKSPANZIJU
RIJEČKI BEVERLY HILLS

Bogataški raj na obroncima iznad Preluka
Na samom početku smjestila se luksuzna kuća Damira Miškovića, u blizini je obiteljsko gnijezdo savio Željko Miljanić, nekretnine u susjedstvu imaju i Nevenko Turković i Fadil Ibrišagić, a stiže i Predrag Sloboda

Davor ŽIC, snimio Marin ANIČIĆ
Uska uličica prolazi pokraj gumiservisa i penje se strmim i zavojitim putem visoko u brdo, prema zelenim šumama što su se nadvile nad Pavlovcem, vijugajući između ograđenih dvorišta i obiteljskih kuća. Široka je tek nekoliko metara, i tek u rijetkim dionicama ostavlja dovoljno prostora da se mimoiđu dva automobila, stoga je teško vjerovati da njome prometuju skupocjeni automobili marki kao što su Bentley i Ferrari, svojim moćnim mašinama s lakoćom savladavajući oštre strmine. Naime, ova uska uličica koja predstavlja teritorijalnu crtu razgraničenja između Grada Rijeke i Općine Matulji zapravo je centralna prometnica u naselju koje je posljednjih godina doživjelo strašnu ekspanziju i u kojem su svoje mjesto pronašli pripadnici nove riječke imućne elite, što mu je priskrbilo nadimak »matuljsko-riječkog Beverly Hillsa«.

Miškovićevi dvori

Na samom njenom početku, na mjestu koje predstavlja najzapadniju točku Grada Rijeke, smjestila se velika i luksuzna kuća opasana visokim zidom i raskošnom okućnicom, u vlasništvu Damira Miškovića, predsjednika NK Rijeke i poslovnog suradnika naftnog magnata Gabriellea Volpija, a prema informacijama koje smo doznali od susjeda, čini se da u blizinu stiže i drugi Volpijev bliski kolega, predsjednik vaterpolskoga kluba »Primorje« i Hrvatskog vaterpolskog saveza Predrag Sloboda.
Mišković rijetko svraća u svoje dvore na matuljsko-riječkoj granici, nešto češće to čine članovi njegove obitelji, no najčešće kućom »vladaju« kućepazitelji, čistačice i ostali radnici zaduženi za njeno održavanje.

Privlačne nekretnine

No, u ovim krajevima zato puno češće boravi stomatolog Željko Miljanić, direktor i većinski vlasnik Ridenta, specijalističke stomatološke poliklinike koja je u prošloj godini imala 82 milijuna kuna prihoda. On je svoje luksuzno obiteljsko gnijezdo, popločeno kamenom i ostakljeno velikim staklenim stijenama, savio na samom kraju jednog od »slijepih crijeva« ulice koja se razgranala brdašcem s kojeg se pruža izvrstan pogled na Kvarnerski zaljev.
Nešto manje upečatljive, ali ipak impresivne i vrlo privlačne nekretnine u susjedstvu su podigla i neka druga poznata imena – Nevenko Turković, vlasnik ugostiteljskog objekta Putnik na Žabici ili vlasnik stomatološke ordinacije Maxima Dent Fadil Ibrišagić, a za očekivati je da će se ovo društvo u skoroj budućnosti i uvećati jer je u tijeku gradnja pola tuceta novih urbanih vila i stambenih zgrada.
Na prvi pogled, ovaj kraj doista ne izgleda kao elitno naselje – prometnih problema je puno, ulice su uske i strme i nemaju trotoare, smješteno je pomalo izvan ruke, nema nikakvog sadržaja poput trgovina, parkova ili dječjih igrališta, okoliš je često neuređen...
No, jedna od stanovnica otkrila nam je zbog čega je upravo ova lokacija između Matulja, Rijeke i Opatije idealno mjesto za život.
– Ovdje je doista predivno, imamo svoj mir i ne bismo se ni za koje novce odselili. Iznad nas je zeleni pojas, gusta šuma proteže se na samo par koraka od ovih kuća i pruža puno prostora za šetnju i opuštanje u prirodi, a ispod nas pruža se fantastičan pogled u bilo koje doba dana: u zoru uživamo u plavetnilu neba i mora načičkanog surferima u prelučkom akvatoriju, u suton se oko nas razliju predivne boje zalaska sunca, a noću gledamo čisto i zvjezdano nebo – kazala je.

Nove vile

Novi bogataški raj na obroncima iznad Preluka dodatno se širi. Nešto niže i zapadnije, na opatijskom teritoriju, smjestila se modernistička kuća s potpisom Idisa Turata, Nest and Cave House, za koju je riječki arhitekt osvojio i brojna priznanja.
Na prostoru ispod zapuštenog hotela Panorama, uz cestu prema Voloskom, planirana je gradnja novih urbanih vila, pa se čini da će se popis stanovnika ovog lokalnog »Beverly Hillsa« uskoro popuniti još pokojim zvučnim imenom.

Novi list

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 21306
Teme: 856
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Razvojni projekti (arhiva 2014)

Post broj:#18  PostPostao/la Adamić » 17.10.2014, 01:47

Završen je vez za jahte !!! Ukupno imamo 5 jahti privezano.

jahte rijeka.jpg
Rijeka - Weather (RIMETEO)
jahte rijeka.jpg (54.8 KiB) Pogledano 244 puta

Svakom tko voli "Grad koji teče" ova će vijest biti draga ali nisam baš za jahte uz veliku cirkulaciju ljudi. Naša mladež je destruktivna i bit će svašta s tim jahtama, od galame, krađa, uništavanja. Čuvar ima, ali... vrijeme će pokazati jesam li bio u pravu !

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 21306
Teme: 856
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Razvojni projekti (arhiva 2014)

Post broj:#19  PostPostao/la Adamić » 17.10.2014, 11:19

uploadfromtaptalk1413537537143.jpg
uploadfromtaptalk1413537537143.jpg (106.03 KiB) Pogledano 198 puta

uploadfromtaptalk1413537513641.jpg
uploadfromtaptalk1413537513641.jpg (131.33 KiB) Pogledano 198 puta

uploadfromtaptalk1413537484510.jpg
uploadfromtaptalk1413537484510.jpg (132.36 KiB) Pogledano 198 puta

uploadfromtaptalk1413537450728.jpg
uploadfromtaptalk1413537450728.jpg (101.91 KiB) Pogledano 198 puta

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 21306
Teme: 856
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Razvojni projekti (arhiva 2014)

Post broj:#20  PostPostao/la Adamić » 19.10.2014, 13:05

RIJEČKA PUTNIČKA LUKA POSTALA STJECIŠTE NAJVRJEDNIJIH PLOVILA ZA UŽIVANJE , A NAJAVE GOVORE PRELIJEPIH BRODOVA BIT ĆE SVE VIŠE I VIŠE
Riječki yachting park vrijedan 200 milijuna eura
Rijeka je izuzetno sigurna i dobro zaštićena luka, ljudi su tolerantni i nekako je dojam da su se svi polako naviknuli na luksuzne jahte u svom gradu, što je pozitivno, kaže Andrija Šimić iz yachting agencije Simmor Marine, najavljujući uskoro 20 brodova na vezu

722195.jpg
722195.jpg (14.85 KiB) Pogledano 190 puta

Darko PAJIĆ, snimio Silvano JEŽINA
Promijenjena vizura riječke putničke lukeDa preobrazba riječke putničke luke polako postaje stvarnost, ponajbolje potvrđuje prizor luksuznih jahti privezanih između Rive Boduli i Gata Karoline Riječke. Umjesto prečesto prazne luke, u središtu Rijeke sve više se razvija velika i pristojno uređena marina. Preobrazba traje već niz godina, a započela je otvaranjem Molo Longa za sve Riječane, zatim i izgradnjom zgrade Putničkog terminala, investicije koja je često bila s pravom kritizirana, jer zasad nije donijela očekivani rast putničkog prometa niti je zaživio cruising. U ovom trenutku Lučka uprava Rijeka investira oko 5 milijuna kuna za obnovu putničke obale, postavljanje pontona i povećanje kapaciteta priveza. Riječka putnička luka mijenja izgled i uskoro bi mogla biti prepoznata kao prestižna destinacija za jahtaše. Sedam luksuznih jahti u ovom trenutku boravi u Rijeci, a njihova ukupna vrijednost dostiže nevjerojatnu svotu od gotovo 200 milijuna eura. Procjene govore da će uskoro stići još nekoliko velikih jahti, kao i da će u idućih nekoliko godina njihov broj biti sve veći.

Zahtjevni klijenti

To potvrđuje i Andrija Šimić iz yachting agencije Simmor Marine, čiji je najvažniji posao upravo briga o ovim najvećim jahtama. Šimić na pitanje što je u stvari njegov posao, teško može ponuditi sasvim jednostavan odgovor jer je potrebno osigurati apsolutno sve što njegovi klijenti žele, od kvalitetnog servisa jahti, IT tehnologija, prijevoza gostiju, opskrbe hranom, vodom, pićem, dogovaranja izleta...
– To su zahtjevni klijenti, ali je Rijeka praktično idealna luka za njih, jer nudi sve što im treba. Uvjeren sam u budućnost Rijeke kao ekskluzivne yachting destinacije, te je realno očekivati da će u bližoj budućnosti ovdje biti vezano 20-tak luksuzni jahti. Korist je obostrana. Godišnje svaka jahta u prosjeku ostavi oko 2 milijuna kuna u ovom kraju. Imali smo prošlog ljeta više od 300 noćenja u tranzitu, što je golem porast, otprilike 20-tak puta više nego prije. Ovdje su i članovi posada, koji praktično žive u Rijeci dobar dio godine i jako su zadovoljni onim što grad nudi. Primjerice, plaće kapetana su u rasponu od 8 do 15 tisuća eura. Rijeka je povrh svega izuzetno sigurna i dobro zaštićena luka, ljudi su tolerantni i nekako je dojam da su se svi polako naviknuli na luksuzne jahte u svom gradu, što je pozitivno – govori Šimić koji ne želi govoriti o identitetu vlasnika »riječkih« jahti, jer je to poslovna tajna, odnosno ispunjenje zahtjeva vlasnika koji u pravilu žele biti anonimni.

Volpi i Mišković

Iznimka su Gabrielle Volpi, koji sa svojom jahtom »GiVi« u Rijeku dolazi povremeno, ali redovito i predsjednik NK Rijeke Damir Mišković svojom jahtom »Teanna« kojoj je lako prepoznati vlasnika jer se na brodu uvijek vije zastava Riječanima najdražeg nogometnog kluba. Uz jahtu »Follow me V« vezuje se ime Herberta Palfingera, vlasnika poznate istoimene tvornice u Austriji. Ostali su anonimni.
Stoga nudimo zanimljiv presjek osnovnih podataka o »riječkim« jahtama, koje su doista atrakcija dostupna samo rijetkima. Dovoljno je spomenuti koliko bi otprilike koštao užitak krstarenja na »Tridentu«, trenutno najvećoj i najskupljoj jahti u Rijeci. Za sedam dana trebalo bi izdvojiti oko 650.000 eura, što je doista astronomska svota. Za jahtu »Pulena« cijena je prihvatljivija, iznosi oko 20.000 eura. Iz navedenih brojki jasno je da velikoj većini ljudi preostaje tek uživati u pogledu na vrijedne i redom jedinstvene brodove, specijalno dizajnirane po željama svojih vlasnika. Oni su ujedno i atrakcija riječke luke.


TEANNA

Vrijednost: oko 9 milijuna eura
Dužina: 30,6 m
Širina: 7,25 m
Gaz: 2 m
Gradnja: 2012., Custom Line Spa Italija
Zastava: Kajmanski Otoci
Luka registracije: George Town
Maksimalna brzina: 27 čvorova
Spremnik goriva: 14.700 l
Dizajn: Zuccon International Project

PULENA

Vrijednost: oko 2 milijuna eura
Dužina: 27 m
Širina: 6,8 m
Gaz: 1,9 m
Maksimalna brzina: 31 čvor
Gradnja: 2004., Ferretti SpA Italija
Zastava: Hrvatska
Luka registracije: Rijeka
Kabina: 6
Gostiju: 10
Posada: 4

TRIDENT

Vrijednost: oko 90 milijuna eura
Dužina: 65,2 m
Širina: 11,5 m
Gaz: 3,4 m
Gradnja: 2009., Feadship Hull Steel
Maksimalna brzina: 16 čvorova
Zastava: Kajmanski Otoci
Luka registracije: George Town
Kabina: 7
Gostiju: 14
Posada: 15

MUSTIQUE

Vrijednost: oko 25 milijuna eura
Dužina: 55 m
Širina: 10 m
Gaz: 3,2 m
Gradnja: 2005., Trinity Yachts, model Custom
Zastava: Kajmanski Otoci
Luka registracije: George Town
Maksimalna brzina: 15 čvorova
Doseg: 5.000 nautičkih milja pri brzini od 10 čvorova
Spremnik goriva: 104.000 l
posada 14
kabina 6
gostiju 12

DUKE TOWN

Vrijednost: oko 10 milijuna eura
Duljina: 36,5 m
Širina: 7,6 m
Gaz: 2,1 m
Gradnja: 2002., Heesen Nizozemska, obnova 2006.
Zastava: Velika Britanija
Luka registracije: London
Maksimalna brzina: 21 čvor
Doseg: 2.800 nautičkih milja pri brzini od 16 čvorova
Spremnik goriva: 44.000 l
Gostiju: 10
Posada: 8

FOLLOW ME V

Vrijednost: oko 20 milijuna eura
Dužina: 45,2 m
Širina: 8,8 m
Gaz: 2,9 m
Maksimalna brzina: 15 čvorova
Zastava: Velika Britanija
Luka registracije: Douglas
Doseg: 4.500 nautičkih milja pri brzini od 12 čvorova
Spremnik goriva: 85.000 litara
Gradnja: 2011., Marin LuxurYachts Španjolska
Dizajn: Studio Spadolini
Kabina: 6
Gostiju: 12
Posada: 9

I NOVA

Vrijednost: oko 30 milijuna eura
Dužina: 49,75 m
Širina: 9,5 m
Gaz: 3,5 m
Gradnja: 2013., Brodogradilište MegaTecnica Grčka
Zastava: Kajmanski Otoci
Luka registracije: George Town
Maksimalna brzina: 15,6 čvorova
Doseg: 5.500 nautičkih milja pri brzini od 13 čvorova
Gostiju: 12
Posada: 6

Izvor : N.L.

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 21306
Teme: 856
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Razvojni projekti (arhiva 2014)

Post broj:#21  PostPostao/la Adamić » 19.12.2014, 23:56

PEVEC UMJESTO GETROA NA ŠKURINJAMA JOŠ JEDAN ŠOPING CENTAR
U novom Pevecu posao za 47 djelatnika

Centar se prostire na sedam tisuća kvadrata i nudi više od sto tisuća artikala
Novootvoreni Pevec na gotovo 7 tisuća četvornih metara
RIJEKA » Novi prodajni centar Pevec otvoren je jučer na Škurinjama, u prostoru gdje je donedavno bio Getro. Novootvoreni Pevec u Rijeci prostire se na gotovo sedam tisuća četvornih metara te nudi više od 100 tisuća raznih artikala, izuzev prehrane koja više ne čini asortiman ovog trgovačkog lanca. U novom je riječkom Pevecu posao dobilo 47 djelatnika, od čega ih je 19 koji su svoj ugovor o radu prenijeli iz Getroa. Također, jučer je Pevec otvorio svoj prodajni prostor i u Karlovcu.
– Ponosan sam na nova zapošljavanja jer Pevec kontinuirano investira pa se otvaraju i radna mjesta. Tvrtka će ovu godinu završiti s prihodima od gotovo 870 milijuna kuna te rastom od oko 20 posto u odnosu na lanjsku godinu. Uz to, Pevec redovito, u predviđenim rokovima ispunjava svoje obveze prema dobavljačima i poslovnim partnerima. Već iduće godina očekivanja su kako će tvrtka premašiti godišnji promet od milijardu kuna, kazao nam je jučer direktor Peveca d.d. Darko Šket koji je nazočio otvorenju riječkog Peveca, ali i posjetio onaj u Industrijskoj zoni Bakar, kazavši da će mu uskoro morati malo smanjiti prodajnu površinu.
Podsjetimo, Pevec d.d. i Mercator Hrvatska, koji sada posluje u sastavu Agrokor koncerna, potpisali su ugovor kojim trgovačko društvo Pevec ulazi u šest velikih trgovina Getroa. Jedan od njih je i riječki Getro na Škurinjama, jedini riječki Getro koji je donedavno poslovao u sklopu Mercatora. U svih šest slučajeva radi se o zakupu prostora.

B. SAVIĆ
Novi list

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 21306
Teme: 856
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Razvojni projekti (arhiva 2014)

Post broj:#22  PostPostao/la Adamić » 23.12.2014, 13:16

95 riječkih obitelji ili pojedinaca danas je primilo ključeve svojih novih stanova u zgradi na Hostovom bregu što je izgrađena prema modelu poticane stanogradnje.
Dan uoči Badnjaka vlasnici novih stanova ispunili su svoje blagdanske želje.(Kanal RI)
hostov breg Rijeka stanogradnja (1).jpg
hostov breg Rijeka stanogradnja (1).jpg (116.46 KiB) Pogledano 137 puta

hostov breg Rijeka stanogradnja (2).jpg
hostov breg Rijeka stanogradnja (2).jpg (124.22 KiB) Pogledano 137 puta

hostov breg Rijeka stanogradnja (3).jpg
hostov breg Rijeka stanogradnja (3).jpg (127.22 KiB) Pogledano 137 puta

Prethodni

  • Similar Topics
    Odgovori
    Pogledano
    Zadnji post

Vrati se na: Projekti

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 0 gostiju