Bark Fiume E. izgrađen je u Rijeci na Mlaki (Ponsal) u Schiavoninu brodogradilištu. Porinut je u more 6.4.1881. Iz drugog izvora datum porinuća je 6.7.1881. No kako bilo, to je bilo pretposljednje porinuće jedrenjaka duge plovidbe sa riječkih dilja. Spadao je u veće jedrenjake onoga doba, 45,5 m dug, 9,52 m širok i 6,22 m visok, 710 rt. Plovio je sa 12 mornara.
Deset godina njime je zapovjedao kapetan Josip Blečić Jurjev iz Istre, velik prijatelj Viktor Cara Emina, kojemu je poslužio kao lik za njegove "gajetunske razgovore" objavljivane u glasilima za mladež.
Bio je to dobar i lijep brod. Prošao je mnogo puta uzduž i poprijeko Atlantski i Indijski ocean i Sredozemlje. Bark Fiume E. postao je poznat i po tome što se kao malo koji austrijski brod našao u prolazu Sunda između otoka Sumatre i Jave nakon erupcije vulkana Krakatau u kolovozu 1883. To je bilo na putu iz New Yorka u Anjer u Sundskom prolazu. Na tom putovanju kapetan Blečić je odlučio produžiti putovanje u Bataviju, tako da je ta plovidba trajala 147 dana. To je bilo jedno od najdugotrajnijih putovanja naših starih jedrenjaka.
1899. u Marseilleu je prodan Talijanima. Brod mijenja ime, zastavu i luku pripadnosti.