Dobrodošli na prvi forum o gradu Rijeci i Primorsko-goranskom zavičaju, koji je otvoren za sve ljude na svijetu, bez obzira na nacionalnost, vjeru i porijeklo.

Prijava  •  REGISTRIRAJ SE !

Automobilistička i motociklistička povijest Rijeke

Dotaknite se neke teme iz bogate povijesti našeg grada. Jedino rubrika "Osobe" vezana je cijeli naš kraj. Pridonesite svojim prilogom da saznamo i naučimo nešto više .
Avatar korisnika
nikola
Zaražen virusom R13Ka
Zaražen virusom R13Ka
 
Postovi: 11101
Teme: 266
Pridružen: 27.7.2009, 16:32
Lokacija: Na kopnu, moru i u zraku

Automobilistička i motociklistička povijest Rijeke

Post broj:#1  PostPostao/la nikola » 20.11.2009, 11:05

O POČECIMA AUTO MOTO SPORTA

Začetak djelovanja Autokluba "Rijeka" možemo pronaći na Sušaku još prije Drugog svjetskog rata kada tamo djeluje Kraljevski autoklub Sušak. Sličan klub djelovao je i s druge strane granice umjetno podijeljenog grada.

U prvim danima iza Drugog svjetskog rata ljudi opčinjeni oktanima nastavljaju svoju djelatnost. Inicijativom i jednih i drugih, spajanjem auto-moto sekcije sušačkog Fiskulturnog društva "Jedinstvo" s AMC "Fiume" stvara se čvrsto jezgro budućeg kluba.

Ne treba posebno naglašavati koliko je to značilo svim entuzijastima pa će imena gospode Kunsta, Antunovića i Lukića sa sušačke, te Baborskog, Glavnika i Kovača s riječke strane, kao i prvog predsjednika Etora Granika, ostati trajno zabilježena u povijesti riječkog automobilizma.

Koncem 1945. g. na Sušaku su održane i prve motociklističke utrke. Desetak vozača natjecalo se samo u jednoj klasi, a pobjednik prve riječke motociklističke utrke bio je Gajo Lukić, jedan od osnivača današnjeg Autokluba "Rijeka".
____________________________________________________________________
______________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
PRELUKA I GROBNIK
povijest1.jpg
povijest1.jpg (11.92 KiB) Pogledano 1978 puta

Preluk i Grobnik simboli su prošlosti i sadašnjosti. Preluk, po mnogočemu jedinstven u svijetu, kada su motocikli u pitanju moguća je tek u automobilistickom žargonu usporedba s Monte Carlom.Tri je desetljeća bio domom brojnih natjecanja, nacionalnih i međunarodnih, koja su s vremenom iz Nagrade Jadrana prerasle u veliku nagradu Jadrana, da bi se 14.rujna 1969.godine ista po prvi puta bodovala za Svjetsko prvenstvo. I tako godinama, sve do kraja 1977 kada je stigla već neko vrijeme najavljivana, a tada i konačno potvrđena zabrana održavanja cestovnih Grand Prix utrka.
povijest2.jpg
povijest2.jpg (16.87 KiB) Pogledano 1978 puta


Odluka je bila jasna zbog sve većih brzina i u cilju sigurnosti vozača i publike - ubuduće isključivo na motodromima !
Grobničko polje ubrzo je postalo veliko gradilište, u samo nekoliko proljetnih i ljetnih mjeseci 1978. godine na njemu je izrasla staza po strogim svjetskim standardima. Odmah smo je svi nazvali Grobnička ljepotica.

Kalendarom FIM-e posljednja Grand Prix utrka Svjetskog prvenstva 1978 godine bila je predviđena za 17. rujan na Grobniku. Mnogi su sumnjali, ali je održana ! Štoviše, došli su svi, pa i oni koji su već osigurali naslov. Ostalo je zapisano da su svi pobjednici grobničke staze bili Ricardo Tormo ( 50 ccm, Španjolska, Bultaco), Angel Nieto ( 125 ccm, Španjolska, Minarelli ) te dvostruki slavodobitnik Greg Hansford ( 250 i 350 ccm, Austrija, Kawasaki ),
Koji je postao i prvi, apsolutni rekord staze 153,110 km/h.

Do 1990 odvoženo je 13 moto utrka za prvenstvo svijeta a posljednji put 17.lipanj 1990 godine. Prije brutalne agresije na Hrvatsku posljednja velika međunarodna motociklistička utrka održana je 12.svibnja 1991 godine pod nazivom Nagrada Opatije.
Od izgradnje 1978 godine do danas pista zadovoljava stroge kriterije svjetske auto i moto federacije ( FIA i FIM ).
Svake godine sve veći broj vozača posjećuje automotodrom Grobnik od turistickog , europskog pa do svjetskog značaja.

Sa posebnim zadovoljstvom ističemo da je automotodrom svakodnevno u funkciji treninga, testiranja ili određenih manifestacija. Korištenje prelazi 290 dana u 2004. godini a u 2005. očekujemo dostići brojku od 300 dana u godini.
Prisutne su skoro sve marke proizvodača od Mercedesa, Audi, Subaru, Suzuki, Aprilia...).

Od izgradnje 1978 godine do danas pista zadovoljava stroge kriterije svjetske auto i moto federacije ( FIA i FIM ) a posjeduje homologaciju za sve vrste (automobila i motora) organizacija utrka osim F1......
JAPANSKI: リエカ KINESKI: 里耶卡 KOREJSKI: 리예카 GRČKI: Ριέκα HEBREJSKI: רייקה LATINSKI: Tarsatica

Avatar korisnika
nikola
Zaražen virusom R13Ka
Zaražen virusom R13Ka
 
Postovi: 11101
Teme: 266
Pridružen: 27.7.2009, 16:32
Lokacija: Na kopnu, moru i u zraku

Re: Automobilistička povijest Rijeke

Post broj:#2  PostPostao/la nikola » 20.11.2009, 11:47

UTRKE NA PRELUCI PRIJE II SVJETSKOG RATA

Jedina utrka održana prije Drugoga svjetskoga rata na prelučkoj stazi nosila je naziv I. circuito del Carnaro, a održana je u predvečerje Drugoga svjetskoga rata. Ova utrka bila je dio turističke manifestacije Opatijsko ljeto koja je počela 7. VII. 1939. nastupom The 24 adorable (plesačice Music Corporation of America) i poznatim londonskim Eduard Sommerfield orkestrom. Nastupio je i poznati pijanist Felix King, pjevačica Julie Down, te tadašnji popularni pjevači Dennis Beard, John Cato i Ginger Hall.


No za ljubitelje automobilizma prave su poslastice nastupile 5. i 7. VII., kada su održani prvi treninzi na stazi u Preluku. Koliko je ova automobilistička utrka bila značajna i poznata u svijetu, govori i podatak da je o njoj pisao New York Herald Tribune. Za tu je prigodu organiziran i poseban vlak koji je iz Udina, preko Gorice i Trsta stigao u Matulji u nedjelju ujutro u 8,40 i u Rijeku u 8,50. Povratak je bio istim vlakom iz Rijeke u 20,30 i iz Matulja u 20,40 sati.

Società Fiumana di navigazioni organizirala je prijevoz do Preluka uz cijenu od 50 lira za još slobodna mjesta na tribini C (u sklopu sadašnjeg kampa). Ova je tribina bila pretežito popunjena uzvanicima. Cijena tribine A na startu s morske strane bila je 30 lira, a one nasuprot njoj 20. Ulaz na utrku bio je 5 lira, a članovi Dopolavora plaćali su 3 lire. Gledatelji koji su dolazili vlastitim automobilima plaćali su za parkiranje automobila 10 lira.
Karte su se u Rijeci prodavale i u R.A.C.I. (ulica Mazzini), E.N.I.T. (ulica Fiumara) i u agenciji Woloschin (Trg Regina Elena).


Na intervenciju Zagrebačkog moto-kluba Ministarstvo unutarnjih poslova Jugoslavije iznimno je za ovu prigodu dopustilo prijelaz sušačkog mosta bez putovnice svim jugoslavenskim automobilima 9. VII. od 0 do 24 sata.
Cesta je u Preluku bila zatvorena od 16 do 19,15 sati, a autobusi su iz Rijeke kretali s Trga Regina Elena. Od 14 sati svakih je 15 minuta vozio autobus na liniji Lovran – Opatija, odakle je ispred hotela Palace vozio poseban autobus do Preluka.

Na utrci su bili prijavljeni ponajbolji automobilisti onoga vremena: Pietsch, Villoresi, Cortese, Taruffi, Rocco, Romano, Barbieri, Platè, Lami, Pagliano, Bonomi. Najbolje je vrijeme na treningu postigao Villoresi (2'48''3/5), vozeći prosječno 128,113 km/h. U utrci je startalo devet vozača, a odmah poslije starta vodstvo je preuzeo Rocco, no zbog tehničkih problema morao je prva tri mjesta u nastavku utrke prepustiti svojim momčadskim kolegama. Na čelo utrke izbio je tada Villoresi i poslije borbe s Corteseom pobijedio je nakon prijeđenih 150 km u vremenu 1.10'41''1/5, vozeći prosječno 127,142 km/h. Iza njega plasirani su Cortese, Bonomi i Rocco. Bili su to ujedno i jedini vozači koji su završili utrku, a vozili su na tvorničkim Maseratijima 4CL.


Isti se dan održavala i mnogo važnija utrka Velika nagrada Francuske, no Mussolini nije dopustio talijanskim vozačima da nastupe na njoj. Villoresi je u Preluk došao pod teškim dojmom pogibije brata Emilija tri tjedna ranije u Monzi. Godinu dana ranije poginuo je i njegov bratić Marazza koji je također trebao postati Maseratijevim tvorničkim vozačem. Villoresi je do početka Drugoga svjetskoga rata još pobijedio 1940. na Targa Floriju. Uskoro poslije ulaska Italije u rat Villoresi je prebačen u Afriku, a brod na kojemu je putovao bio je torpediran i potonuo, pa se spasio pravom srećom. U trenutku primirja bio je u Grčkoj i obnašao časničku dužnost i ponovno se samo zahvaljujući sreći spasio od Nijemaca. U automobilističkim natjecanjima nastupao je sve do 1958. kada je zajedno s Cirom Basadonnom na Lanci pobijedio na Acropolis reliju i definitivno se povukao s utrka. Nikada nije pobijedio u jednoj utrci koja se bodovala za svjetsko prvenstvo, premda je pobjeđivao u Siracusi, Pau, Marseilleu, Oportu i Modeni. Najveći je broj utrka odvozio za momčad Ferrarija, no unatoč tome, uvijek je govorio: «Na dan kada umrem nadam se da ću otići u raj za upravljačem Maseratija». Dok je nastupao za Ferrari bilo je razdoblja kada uopće nije razgovarao s Enzom za kojega je Villoresi govorio da je osoba koja ne zna reći hvala. Kasnije se pomirio s Enzom i u pismu koje mu je uputio priznao je da je svoje najveće uspjehe postigao upravo zahvaljujući njemu.



Luigi Villoresi snimljen na startu uoči utrke
Slika

Tijekom svoje karijere doživio je nekoliko teških automobilističkih nesreća: 1948. i 1950. u Genovi, 1954. na Mille Miglia i 1956. u Rimu, što ga je navelo da se oprosti s utrkama. 1980. počeo se učestalo pojavljivati na brojnim susretima Ferrarijevih automobila, a sve dok mu je zdravlje dopuštalo sudjelovao je u radu udruge Vozača-veterana Velikih nagrada koju je osnovao njegov prijatelj de Graffenried. Posljednje godine svoga života proveo je gotovo nepokretan u domu don Sergia Mantovanija u Modeni, a zahvaljujući inicijativi nekolicine talijanskih novinara kupljena su mu invalidska kolica. Umro je u dobi od 88 godina, no imao je sreću da je bio okružen ljubavlju bliskih mu ljudi poput Miette Ascari (Albertove udovice), Dorina Serafinija, prijatelja iz Kluba 1000 milja i Alejandra de Tommasa. De Tommaso mu je uvijek samozatajno pomagao, pa čak i financijski, kada je 80-ih Villoresi kao De Tommasov koncesionar bankrotirao. Nekoliko sati prije smrti na televizije je gledao treninge za Veliku nagradu Belgije i možda je upravo razmišljao o svom prvome postolju na koje je kročio 1951. upravo u Spa.

Utrka u Preluku trebala se održati i 1940. no zbog onodobnih ratnih zbivanja to se nikada nije ostvarilo.
29 Jan 2006 , tekst objavio : Goran Slavić
Izvor: BBF1S.com
JAPANSKI: リエカ KINESKI: 里耶卡 KOREJSKI: 리예카 GRČKI: Ριέκα HEBREJSKI: רייקה LATINSKI: Tarsatica

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 21306
Teme: 856
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Automobilistička povijest Rijeke

Post broj:#3  PostPostao/la Adamić » 20.11.2009, 11:50

Evo da se i ja slikama uključim .

opatija2.jpg
opatija2.jpg (99.21 KiB) Pogledano 506 puta

Staza na Preluci

Preluk 1100042005.jpg
Preluk 1100042005.jpg (200.96 KiB) Pogledano 506 puta

Preluk iz zraka

gost
 

Re: Automobilistička povijest Rijeke

Post broj:#4  PostPostao/la gost » 20.11.2009, 12:14

Odličan tekst - evo ja nastavljam sa slikama Preluke iz 50-tih, kao i iz grada, kamo su se isto održavale utrke...

preluka utrke 50ih 1.jpg
preluka utrke 50ih 1.jpg (54.55 KiB) Pogledano 509 puta

preluka utrke 50ih 2.jpg
preluka utrke 50ih 2.jpg (49.48 KiB) Pogledano 509 puta

[
preluka utrke 50ih 3.jpg
preluka utrke 50ih 3.jpg (31.86 KiB) Pogledano 509 puta


img]http://img510.imageshack.us/img510/1023/dsc05627xr1.jpg[/img]
Slika
Slika

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 21306
Teme: 856
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Automobilistička povijest Rijeke

Post broj:#5  PostPostao/la Adamić » 20.11.2009, 12:47

Odlične fotke salsoul :zastava:

Gost
R13kA
R13kA
 
Postovi: 574
Teme: 23
Pridružen: 21.9.2009, 14:34

Re: Automobilistička povijest Rijeke

Post broj:#6  PostPostao/la Gost » 6.2.2010, 05:50

Znate sta mene zanima. Neznam koliko godina imate i dali se sjecate, ali nekada davno, tamo sredinom 60-tih, oko Trsata su se vozile moto utrke koje su se bodovale za prvenstvo bivse Jugoslavije. Start je bio na ravnici ispred bivseg Brodokomercovog minimarketa kod Orjentovog igralist i vozila se je od tamo, preko Pariza, uzbrdo na Trsat, pa onda nizbrdo po ulici Slavka Krautzeka, na kraju ulice kod sadasnjeg smafora skretalo se desno prema gradu pa opet desno u novi krug.
Ja sam nekada stanovao u ulici Slavka Krautzeka i stajao sam na tratoaru pred mojom zgradom, a na metar od mene su prolazili vozaci. Sjecam se ko danas. Zadnje godine odrzavanja utrke dogodile su se dvije nesrece. Pred minimarketom, mozda 100 metara nakon startne linije poginuo je jedan vozac, a u utrci prikolicara (da i prikolice su se vozile, bila je to divlja utrka) jedan motor sa prikolicom je izgubio kontrolu i zabio se u publiku mozda 200 metara prije sadasnjeg semafora na dnu Krautzekove, pred zgradom kucnog broja, cini mi se 84.

E, zasto ja to sve pricam. Primjetili ste da ne spominjem godine. To je zato jer ih neznam. Nisam objavio nikakve slike, sto nije moj obicaj. To je zato jer ih nemam!!! Neznam ni rezultate trka. Jos sam bio djete.
Znate li vi kakve izvore gdje bi mogao naci kakve podatke , slike ili statistike tih utrka oko Trsata?

BTW, na mojim web stranicama mozete naci dosta statistickih podataka sa Preluka i Grobnika, a i nesto slika. Pogledajte na http://www.f1-dictionary.110mb.com/preluk.html. doduse, pisano je na Engleskom, ali polako...

gost
 

Re: Automobilistička povijest Rijeke

Post broj:#7  PostPostao/la gost » 6.2.2010, 08:42

Uuu, Seas ova stranica s podacima i statistikama z Preluke je odlična...
Čuo sam o trkama na Trsatu, kao i o tome da su ju ukinuli, jer je bila pogibeljna...
Također, bila je slika na nekom forumu, ali se ne mogu nikako sjetit kamo...


Ako može ekipo, mogu stavljat u ovu temu i današnje preostale primjerke auto industrije koji se motaju po našim ulicama...
Zadnja izmjena: gost; 25.8.2010, 22:23; ukupno mijenjano 1 put/a.

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 21306
Teme: 856
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Automobilistička povijest Rijeke

Post broj:#8  PostPostao/la Adamić » 6.2.2010, 13:31

seas napisao:Start je bio na ravnici ispred bivseg Brodokomercovog minimarketa kod Orjentovog igralist i vozila se je od tamo, preko Pariza, uzbrdo na Trsat, pa onda nizbrdo po ulici Slavka Krautzeka, na kraju ulice kod sadasnjeg smafora skretalo se desno prema gradu pa opet desno u novi krug.


Seas bi li mogao ako si vremenski u mogucnosti preko google eartha ucrtati stazu tako da ja i ostali vidimo kako je izgledala.
Ako nemas program ,imas ga ovdje za skinuti viewtopic.php?f=35&t=85&p=158#p158 i imas tamo sve potrebne alate za označit cestu.

Avatar korisnika
nikola
Zaražen virusom R13Ka
Zaražen virusom R13Ka
 
Postovi: 11101
Teme: 266
Pridružen: 27.7.2009, 16:32
Lokacija: Na kopnu, moru i u zraku

Re: Automobilistička povijest Rijeke

Post broj:#9  PostPostao/la nikola » 6.2.2010, 20:01

[quote="salsoul"Ako može ekipo, mogu stavljat u ovu temu i današnje preostale primjerke auto industrije koji se motaju po našim ulicama...[/quote]
Ma da, samo stavljaj!
JAPANSKI: リエカ KINESKI: 里耶卡 KOREJSKI: 리예카 GRČKI: Ριέκα HEBREJSKI: רייקה LATINSKI: Tarsatica

Gost
R13kA
R13kA
 
Postovi: 574
Teme: 23
Pridružen: 21.9.2009, 14:34

Re: Automobilistička povijest Rijeke

Post broj:#10  PostPostao/la Gost » 6.2.2010, 21:55

Moze Adamicu. nema problema.

Gost
R13kA
R13kA
 
Postovi: 574
Teme: 23
Pridružen: 21.9.2009, 14:34

Re: Automobilistička povijest Rijeke

Post broj:#11  PostPostao/la Gost » 7.2.2010, 03:29

Evo kako je izgledala ta staza. Oznacio sam startno-ciljnu liniju, a sjecam se da su "boksovi" bili na Orjentovom igralistu i na malom trgu ispred ulaza u igraliste (sada je to raskrsce Radnicke i Kumiciceve, iz pravca INA-ine pumpe).

Nagrada_YU_Trsat_map.jpg
Nagrada_YU_Trsat_map.jpg (88.5 KiB) Pogledano 544 puta

Ovako mozete bolje vidjeti nazive ulica

Nagrada_YU_Trsat_sat.jpg
Nagrada_YU_Trsat_sat.jpg (200.66 KiB) Pogledano 544 puta

A ovako nam to nudi Google


salsoul

Uuu, Seas ova stranica s podacima i statistikama z Preluke je odlična...
Čuo sam o trkama na Trsatu, kao i o tome da su ju ukinuli, jer je bila pogibeljna...
Također, bila je slika na nekom forumu, ali se ne mogu nikako sjetit kamo...



Ta je stranica dio mojeg web uratka, i ako te interesira tehnologija u auto i moto utrkama, tehnike voznje i tako to, a i ako ti engleski ide, posjeti http://www.f1-dictionary.110mb.com (ma pustite me da se malo hvalim!!! :slušati: )

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 21306
Teme: 856
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Automobilistička povijest Rijeke

Post broj:#12  PostPostao/la Adamić » 7.2.2010, 13:42

Bravo Seas sad mi je jasnije kako je izgledala.

P.s. web stranica ti je dobra, vec su me pitali par puta tko je autor toga.

Avatar korisnika
rifiume
Gost
Gost
 
Postovi: 4
Teme: 1
Pridružen: 7.2.2010, 20:50

Re: Automobilistička povijest Rijeke

Post broj:#13  PostPostao/la rifiume » 12.2.2010, 23:12

Odlična tema !
Zapravo mislim da jedan mali dokument iz moje kolekcije ima veze sa povijesti automobilizma u Rijeci!
Radi se o PATENTE DI ABILITAZIONE di 1-o grado!? Dozvoli o osposobljenosti za upravljanje automobilom ili motociklom.Ako griješim molim da me ispravite!
Dokument je iz 1926 - 1928 godine ,a najzanimljiviji dio odnosi se na žigove kojima su poništeni biljezi sa stražnje strane.
Prvi - UFFICIO DEL REGISTRO -FIUME godine 1926,1927
Drugi - AUTOMOBILE CLUB D'ITALIA -FIUME 29. FEB. 1928
Po tome možemo zaključiti da se radi o dozvoli korištenoj na našem području !
Nažalost knjižica nije ispunjena pa ne mogu sa sigurnošću tvrditi kome je pripadala, iako je kupljena zajedno sa još desetak dokumenata jedne te iste osobe!
Benedetto Kucich rođen u Rijeci 07.03.1881.
Mislim da je ovo još jedan dokaz o počecima riječke automobilističke povijesti koja ni po čemu ne zaostaje za svijetskim trendovima toga doba!
Slika
Slika

Gost
R13kA
R13kA
 
Postovi: 574
Teme: 23
Pridružen: 21.9.2009, 14:34

Re: Automobilistička povijest Rijeke

Post broj:#14  PostPostao/la Gost » 23.2.2010, 05:11

kao mulcu ovo dvoje su mi bili Legenda, i to ne samo meni nego i starijima,
koji su oko Trsata snimali i komentirali gdje i kako se mjenjaju brzine i kako je Marijan
brži na staroj Yamahi od Bevande koji je naravno uvjek došao sa novom. Marijan Kosić i Branko Bevanda,veliki rivali i prijatelji(svojevremeno i idoli mnogih zaljubljenika moto sporta bivše YU).

Ovih par slika sam nabavio, i ja mislim (ali nisam siguran) da je ova prva snimljena na startnoj crti na Trsatu.
Pogledajte sofisticirani alat na podu, uvijek spreman ako zatreba. I jedna svjećica :majstore: A mehaničar je legenda :majstore:
Na slici su Marijan Kosić i Branko Bevanda

marijan_kosi_i_branko_bevanda.jpg
marijan_kosi_i_branko_bevanda.jpg (119.57 KiB) Pogledano 546 puta

Ovo je Marijan Kosic.Slika je iz Kavadaraca u Makedoniji,(78 ili 79 g.)gde se vozio Sampionat Jugoslavije u Kavadarcima.

utrke_-_marijan_kosi.jpg
utrke_-_marijan_kosi.jpg (131.96 KiB) Pogledano 546 puta


Veliki rivali MARIJAN KOSIć I BRANKO BEVANDA isto negdje 78 ili 79 godine!

marijan_kosi_i_branko_bevanda_.jpg
marijan_kosi_i_branko_bevanda_.jpg (100.82 KiB) Pogledano 546 puta

Iako je Kosić imao više trofeja, Bevanda je uvijek bio legenda motociklizma i covjek sa posebnom karizmom !
Sjecam se da sam višeputa vidio Branka na startnoj liniji i u boxovima na Orjentovom igralištu gdje sam šetao sa mojim tatom.

Ovo su slike jedne od njegovih nesreća u Prnjavoru, na jednoj od utrka Šampionata Yu. Nestreća je u prvi momenat izgladala jako kritican jer je Bevanda izgubio svjest nakon dramaticnog pada !

Bevanda_crash.jpg
Bevanda_crash.jpg (94.94 KiB) Pogledano 546 puta


Da mi je znati gdje su našli ovaj jastuk!! :spavati:

Bevanda_crash1.jpg
Bevanda_crash1.jpg (114.43 KiB) Pogledano 546 puta

A na kraju samo lagani potres mozga i oguljena guza! :bravo:

Bevanda_crash2.jpg
Bevanda_crash2.jpg (61.4 KiB) Pogledano 546 puta
Zadnja izmjena: Gost; 23.2.2010, 14:31; ukupno mijenjano 1 put/a.

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 21306
Teme: 856
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Automobilistička povijest Rijeke

Post broj:#15  PostPostao/la Adamić » 23.2.2010, 14:34

Seas odličan prikaz :majstore: :zastava:

Sljedeće

  • Similar Topics
    Odgovori
    Pogledano
    Zadnji post

Vrati se na: Povijest

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost