Dobrodošli na prvi forum o gradu Rijeci i Primorsko-goranskom zavičaju, koji je otvoren za sve ljude na svijetu, bez obzira na nacionalnost, vjeru i porijeklo.

Prijava  •  REGISTRIRAJ SE !

Muzej hrvatske brodogradnje

Općeniti razgovori o Rijeci, koji nisu pokriveni drugim rubrikama.
Avatar korisnika
luka lik
Šegrt
Šegrt
 
Postovi: 284
Teme: 13
Pridružen: 9.2.2010, 20:45

Muzej hrvatske brodogradnje

Post broj:#1  PostPostao/la luka lik » 1.9.2011, 17:26

Evo ja sam malo razmišljao,zar ne bi bilo fora u skladištu eksport drva,urediti taj mzej,imao bi dva dijela,unutarnji gdje bi bili izloženo neopkretni brodovi (Npr Uragan) i vanjski dio mrtvi kanal do mosta kazalište,gdje bi bili usidrene replike koje mogu ploviti,poput dubrovačkih karaka,trabakula,bracera...
Na onom zidu okrenutom prema Sušaku grafitom nacrtati prikaze tih brodova u svome izvornom ambijentu,npr kakraku usidrenu u dubrovačkoj luci,neretvansku lađu u plovidbi Neretvom...
Bilo bi također fora u sklopu toga muzeja osnovati i centar za istražovanje hr brodogradnje :čitati:

Avatar korisnika
nikola
Zaražen virusom R13Ka
Zaražen virusom R13Ka
 
Postovi: 11101
Teme: 266
Pridružen: 27.7.2009, 16:32
Lokacija: Na kopnu, moru i u zraku

Re: Muzej hrvatske brodogradnje

Post broj:#2  PostPostao/la nikola » 1.9.2011, 20:20

A doživotni generalisimus muzeja bio bi Obi koji bi sve to nadgledao sa komandnog mosta Galeba.
Šalu na stranu, takvi projekti su mi dragi i podržavam ih. Muzej brodogradnje bio bi svakako dobar za grad i njegove građane, turiste itd. Mogli bi otvoriti i muzej vode. A također i muzej željeznice, kao što je u Trstu. Prostora nam ne fali, ipak, u svakom kvartu imati poneki muzej i košta. Stoga ne bi bilo loše razmisliti o prostoru koji bi sve to objedinio. Meni su stalno na pameti lučka skladišta, no t će biti Schengenska granica, dakle ništa ot tih prostora.
Zapravo, čak i Exportdrvo nije loša ideja! U centru grada je, a prostor je dovoljno velik.
Pa i za Galeba bi bilo mjesta.
JAPANSKI: リエカ KINESKI: 里耶卡 KOREJSKI: 리예카 GRČKI: Ριέκα HEBREJSKI: רייקה LATINSKI: Tarsatica

Avatar korisnika
luka lik
Šegrt
Šegrt
 
Postovi: 284
Teme: 13
Pridružen: 9.2.2010, 20:45

Re: Muzej hrvatske brodogradnje

Post broj:#3  PostPostao/la luka lik » 1.9.2011, 20:58

Da,samo što se u ta lučka skladišta baš ne mogu smjestiti brodovi,ona su više prikaldnija za neke stanpve ili nešto :ne znam:

merlin
Gost
Gost
 
Postovi: 6
Pridružen: 11.8.2010, 13:44

Re: Muzej hrvatske brodogradnje

Post broj:#4  PostPostao/la merlin » 2.9.2011, 00:26

Nebi bilo fora, tamo ide park :mrgreen:

Avatar korisnika
nikola
Zaražen virusom R13Ka
Zaražen virusom R13Ka
 
Postovi: 11101
Teme: 266
Pridružen: 27.7.2009, 16:32
Lokacija: Na kopnu, moru i u zraku

Re: Muzej hrvatske brodogradnje

Post broj:#5  PostPostao/la nikola » 2.9.2011, 13:37

merlin napisao:Nebi bilo fora, tamo ide park :mrgreen:

Sa engleskom travicom i stablima japanske trešnje. ;)
JAPANSKI: リエカ KINESKI: 里耶卡 KOREJSKI: 리예카 GRČKI: Ριέκα HEBREJSKI: רייקה LATINSKI: Tarsatica

Avatar korisnika
nikola
Zaražen virusom R13Ka
Zaražen virusom R13Ka
 
Postovi: 11101
Teme: 266
Pridružen: 27.7.2009, 16:32
Lokacija: Na kopnu, moru i u zraku

Re: Muzej hrvatske brodogradnje

Post broj:#6  PostPostao/la nikola » 5.11.2011, 11:51

Traži se kupac za najstariju dizalicu: Spomenik Brajdice prodaje se za 325 tisuća kuna

Ukoliko se ne nađe kupac, kontejnerski most Liebherr koji se na terminalu nalazi od 1979. godine najvjerojatnije će završiti među starim željezom.

Prvi kontejnerski most riječke luke izgrađen je 1978. godine, a dopremljen na Brajdicu 1979. godine, gdje je dobio pojačanje 1986. godine kada je instalirana Metalna. Iako najstariji na terminalu Liebherr je krajem devedesetih godina prošlog stoljeća imao ključnu ulogu u počecima revitalizacije kontejnerskog prometa, odnosno u servisiranju feedera Lošinjske plovidbe, koji je bio subvencioniran od strane države, te je upravo ova dizalica manipulirala teret s ro-ro brodova kao što su »Lipa« ili »Rijeka«. Da postoji muzej kontejnerskog prometa, Liebherr bi s pravom bio kandidat za izlaganje, a ovako je vrlo vjerojatno da će završiti u starom željezu, jer se procjenjuje kako nitko ne može imati velike koristi od njezinog daljnjeg korištenja.
__________________________
Tako danas između ostalog piše NL. Eto, da je muzeja, vanjski dio krasila bi ga ova dizalica, koja bi noću bila osvjetljena u bojama riječke zastave. :zastava:
JAPANSKI: リエカ KINESKI: 里耶卡 KOREJSKI: 리예카 GRČKI: Ριέκα HEBREJSKI: רייקה LATINSKI: Tarsatica


  • Similar Topics
    Odgovori
    Pogledano
    Zadnji post

Vrati se na: Općenite rasprave

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost