Dobrodošli na prvi forum o gradu Rijeci i Primorsko-goranskom zavičaju, koji je otvoren za sve ljude na svijetu, bez obzira na nacionalnost, vjeru i porijeklo.

Prijava  •  REGISTRIRAJ SE !

Željeznički promet Rijeke i našeg kraja

Cestovni, pomorski, zračni i željeznički promet Rijeke i našeg kraja.
Avatar korisnika
Pero guska
Volim Rijeku
Volim Rijeku
 
Postovi: 152
Teme: 6
Pridružen: 29.11.2014, 21:50
Lokacija: Rijeka, Donja Vežica

Re: Željeznički promet Rijeke i našeg kraja

Post broj:#376  PostPostao/la Pero guska » 12.1.2018, 12:36

Da i otišla je nazad. Uglavnom od mog zadnjeg posta jučer samo sam vidio samo jedan teretni vlak, HŽ Cargo sa praznim Eanosima iz smjera Rijeke. Možda je neki bio dok sam spavao ili usisavao kad ne čujem :D Kako radim od kuće kad nisam na putu onda mogu prilično precizno voditi evidenciju samo se moram malo ustati.
Tako da mi se sad čini ona moja vlastita procjena od 15-20 vlakova dnevno i preoptimistična.

Damir
Quarnero
Quarnero
 
Postovi: 477
Teme: 2
Pridružen: 19.5.2012, 17:30

Re: Željeznički promet Rijeke i našeg kraja

Post broj:#377  PostPostao/la Damir » 12.1.2018, 22:58

Engleskinja je otišla u Bakar po bruto. Ovo se ne viđa svaki dan,3 lokse sa brutom s tim da samo Engleskinja vuče 11 punih vagona i dvije ASEA-e,one služe samo za slučaj nužde. Ukupno 1100 t do Lokava. :piva2
Engleskinja se pokazala full moćnom mašinom.
Slika

Avatar korisnika
Pero guska
Volim Rijeku
Volim Rijeku
 
Postovi: 152
Teme: 6
Pridružen: 29.11.2014, 21:50
Lokacija: Rijeka, Donja Vežica

Re: Željeznički promet Rijeke i našeg kraja

Post broj:#378  PostPostao/la Pero guska » 13.1.2018, 13:28

Ali nije mi jasno taj operater je došao HŽ Cargu uzimati poslove, a Cargo im asistira u testiranju lokomotive? Kakvi su to odnosi? I da li su ove Asee isključene pa su teret ili daju neki pogon? Vidim da su pantografi spojeni na mrežu.

Inače jučer oko 10-ak vlakova preko Pećina u oba smjera, ali otprilike nisam baš detaljno ni brojao ni gledao sastav.

Danas od 07 sati do sada 3. Tako da izgleda se ipak vrti prosjek bliže 10 nego 15-20 kako sam prvo procijenio.

Damir
Quarnero
Quarnero
 
Postovi: 477
Teme: 2
Pridružen: 19.5.2012, 17:30

Re: Željeznički promet Rijeke i našeg kraja

Post broj:#379  PostPostao/la Damir » 14.1.2018, 08:46

Pero guska napisao:Ali nije mi jasno taj operater je došao HŽ Cargu uzimati poslove, a Cargo im asistira u testiranju lokomotive? Kakvi su to odnosi? I da li su ove Asee isključene pa su teret ili daju neki pogon? Vidim da su pantografi spojeni na mrežu.

Transagent špedicija je posrednik u davanju posla tako ona HŽ Cargu daje posao sa rudačama koje se izvlače iz Bakra.Znam da ti nema logike,ali ako razmislis o ovome što sam napisao logike ima itekako. ASEA-ma su dignuti pantografi jer u loksama mora raditi grijanje,a i moraju biti spremne ako Engleskinja prokliže da njih dvije počnu rivati.

Avatar korisnika
Pero guska
Volim Rijeku
Volim Rijeku
 
Postovi: 152
Teme: 6
Pridružen: 29.11.2014, 21:50
Lokacija: Rijeka, Donja Vežica

Re: Željeznički promet Rijeke i našeg kraja

Post broj:#380  PostPostao/la Pero guska » 14.1.2018, 11:10

OK, a znaš li ima li što prometa preko Šapjana? Nekad su išli trupci sad ih već dugo nema. Znam da je bilo govora oko toga da će se zabraniti izvoz trupaca jer domaće industrije nisu imale dovoljno sirovine pa možda je to u pitanju.
Inače jučer 5 teretnih od 07 do 15 i od 21-24. Između 15 i 21 me nije bilo pa pretpostavljam da ih je bilo isto 10-ak ukupno kroz dan.

Damir
Quarnero
Quarnero
 
Postovi: 477
Teme: 2
Pridružen: 19.5.2012, 17:30

Re: Željeznički promet Rijeke i našeg kraja

Post broj:#381  PostPostao/la Damir » 14.1.2018, 19:29

Pero guska napisao:OK, a znaš li ima li što prometa preko Šapjana?

Slabo! Od nas tj.Ri idu trupci,staro željezo,kamen za tvornicu kamene vune u Istri,a u kontra smjeru željezničke šine iz Austrije za izvoz i drvena građa za bliski Istok.
Prije godinu dana Austrijski RCCC je trebao preko Šapjana iz Brajdice voziti 2x tjedno kontenjerske vlakove za Munchen i Ludwigshafen kraj Mannheima.
Gdje je zapelo...booo raspitivao sam se,ali nisam ništa saznao. Btw. zbog toga su najviše uređivali prugu preko obale.

Avatar korisnika
Pero guska
Volim Rijeku
Volim Rijeku
 
Postovi: 152
Teme: 6
Pridružen: 29.11.2014, 21:50
Lokacija: Rijeka, Donja Vežica

Re: Željeznički promet Rijeke i našeg kraja

Post broj:#382  PostPostao/la Pero guska » 15.1.2018, 00:09

Kako točno kamen za Rockwool , gdje bi išao vlakom od Rijeke kad pruga do Potpićna nije ni u funkciji?

Damir
Quarnero
Quarnero
 
Postovi: 477
Teme: 2
Pridružen: 19.5.2012, 17:30

Re: Željeznički promet Rijeke i našeg kraja

Post broj:#383  PostPostao/la Damir » 15.1.2018, 15:12

Pero guska napisao:Kako točno kamen za Rockwool , gdje bi išao vlakom od Rijeke kad pruga do Potpićna nije ni u funkciji?

Na ovo pitanje zaista neznam odgovor. Nisam se raspitivao da li ide do Rakitovca u SLO pa se vrši pretovar u kamione ili dolazi negdje u HR.

Avatar korisnika
Pero guska
Volim Rijeku
Volim Rijeku
 
Postovi: 152
Teme: 6
Pridružen: 29.11.2014, 21:50
Lokacija: Rijeka, Donja Vežica

Re: Željeznički promet Rijeke i našeg kraja

Post broj:#384  PostPostao/la Pero guska » 15.1.2018, 20:50

Pa nemoguće da bi netko vozio vlakom u Rakitovec kamen da bi ga pretovarao i vozio u Potpićan, a od Rijeke do Potpićna ima 60 km, isto kao od Rakitovca, i ne prolazi se granica. To nema smisla.

Avatar korisnika
Vežičanka
Moderatorica
Moderatorica
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 4517
Teme: 156
Pridružen: 24.7.2012, 14:58

Re: Željeznički promet Rijeke i našeg kraja

Post broj:#385  PostPostao/la Vežičanka » 12.1.2020, 09:02

vlak kod luke Bakar

vlak kod luke Bakar.jpg
vlak kod luke Bakar.jpg (418.66 KiB) Pogledano 4761 puta

vlak kod luke Bakar-1.jpg
vlak kod luke Bakar-1.jpg (127.2 KiB) Pogledano 4761 puta

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 23151
Teme: 914
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Željeznički promet Rijeke i našeg kraja

Post broj:#386  PostPostao/la Adamić » 27.9.2020, 22:17

:bravo:

Tehnički pregled je već u tijeku i to znači da bi mogao prolazak teretnih vlakova po Rivi napokon postat dio povijesti!

Gotova rekonstrukcija teretnog željezničkog kolodvora Rijeka Brajdica



HŽ Infrastruktura ovih je dana, s partnerom Lučkom upravom Rijeka, uspješno privela kraju radove na izuzetno zahtjevnom projektu rekonstrukcije i obnove postojećeg teretnog željezničkog kolodvora Rijeka Brajdica, proširenja dijela postojećeg tunela Sušak u duljini od 400 m te izgradnje novog intermodalnog kontejnerskog terminala Brajdica čiji je primarni cilj kvalitetnije korištenje ovog željezničkog prometnog pravca za teretni promet te povećanje mogućnosti preuzimanja tereta iz cestovnog i pomorskog prometa na željeznicu. Radovi su dovršeni u planiranim vremenskim okvirima i upravo je u tijeku interni tehnički pregled koji je započeo 21. rujna. Nakon ishođenja uporabne dozvole i rješenja Agencije za sigurnost željezničkog prometa teretni željeznički kolodvor i kontejnerski terminal bi trebali biti pušteni u promet u listopadu ove godine. Projekt punog naziva Razvoj multimodalne platforme u Luci Rijeka i povezivanje s kontejnerskim terminalom Jadranska vrata vrijedan je 35,6 milijuna eura, a financijska sredstva za njegovu realizaciju većim su dijelom od čak 85 posto osigurana iz Instrumenta za povezivanje Europe (CEF), čime je neposredno potvrđena njegova važnost na karti europske željezničke transportne mreže.

Ugovor za izvođenje potpisale su HŽ Infrastruktura i Lučka uprava Rijeka sa zajednicom ponuditelja, tvrtkama Kolektor Koling d.o.o. i Euro-Asfalt d.o.o., dok je za nadzor nad radovima bila zadužena zajednica ponuditelja Investinženjering d.o.o. i Institut IGH d.d. Projektom su obuhvaćeni rekonstrukcija teretnog željezničkog kolodvora Rijeka Brajdica i postojećih željezničkih kolosijeka, rekonstrukcija postojećih i izgradnja novih temelja kontaktne mreže, ugradnja signalno-sigurnosnog i telekomunikacijskog uređaja, izgradnja novog izvlačnog kolosijeka uz rekonstrukciju postojećeg u tunelu Sušak i izgradnja intermodalnog terminala na kontejnerskom terminalu Brajdica. Dovršetkom radova željeznički kolodvor i kontejnerski terminal dobili su osam novih, rekonstruiranih kolosijeka na željezničkom dijelu i četiri potpuno nova kolosijeka na kontejnerskom terminalu. Paralelno s rekonstrukcijom postojećih i izgradnjom novih kolosijeka obavljeni su i radovi na proširenju postojećeg željezničkog tunela Sušak u duljini od 400 metara (tunel Sušak dugačak je 1838 metara), čime je omogućena manipulacija kontejnerskim željezničkim kompozicijama bez prekidanja redovitog prometa vlakova. Na području kontejnerskog terminala Brajdica, kojim upravlja Lučka uprava Rijeka, također su dovršeni i radovi na izgradnji temelja novih kranskih staza.

Voditelj projekta Marko Kukić izjavio je kako su on, ali i Uprava tvrtke HŽ Infrastruktura izuzetno zadovoljni što je projekt dovršen na vrijeme, u planiranim vremenskim okvirima, posebno zbog činjenice da su radovi na rekonstrukciji i proširenju tunela Sušak bili vrlo zahtjevni jer se iznad tunela nalaze riječko naselje Sušak i osnovna škola, pa je građevinske radove trebalo posebno pažljivo izvoditi uz minimalne posljedice po svakodnevni život građana Rijeke. Uz to, navodi Kukić, u HŽInfrastrukturi posebno su ponosni upravo na spomenuti izvlačni kolosijek u tunelu Sušak koji je jedinstven zbog činjenice da su dva kolosijeka izgrađena na dvije različite razine, pa je visinska razlika na kraju izvlačnog kolosijeka veća od četiri metara.

Kukić je također objasnio da će se dovršenjem ovog projekta značajno rasteretiti željeznički promet kroz Rijeku, koji se zbog građevinskih radova u protekle dvije godine praktički odvijao kroz centar grada, a istovremeno će Rijeka kao najvažnija hrvatska luka ovim projektom dobiti modernizirani teretni kolodvor s povećanim ukrcajnim i iskrcajnim kapacitetom, javlja Nacional.

Najvažniji ciljevi ovoga projekta su poboljšanje postojeće željezničke povezanosti luke Rijeka i zaleđa, povećanje mogućnosti preuzimanja tereta iz cestovnog i pomorskog prometa na željeznicu te bolje iskorištavanje riječkog prometnog pravca za teretni prijevoz. Ti su ciljevi usklađeni s aktivnostima Europske unije da se iz ekoloških razloga što više tereta umjesto cestovnim vozilima prevozi željeznicom.

Nakon što se rekonstruirana i proširena infrastruktura pusti u puni promet, što bi se prema predviđanjima trebalo dogoditi u listopadu ove godine, riječki će teretni multimodalni kolodvor biti u stanju formirati i do 20 kompozicija kontejnerskih blok-vlakova dnevno, što će povećati ukrcajni i iskrcajni kapacitet željeznicom na 360.000 TEU godišnje (TEU je orijentacijska jedinica kapaciteta transportnog kontejnera duljine 6,1 metar i širine 2,44 metra).

U ovom trenutku tek oko 25 do 30 posto tereta pretovarenog u luci Rijeka otprema se željeznicom, dok se između 70 i 75 posto tereta prevozi cestovnim pravcima. Dovršetkom projekta obnove i proširenja teretnog kolodvora Rijeka Brajdica i njegovim povezivanjem s kontejnerskim terminalom Jadranska vrata udio tereta prevezenog željeznicom trebao bi se povećati na 50 do 60 posto, što će rasteretiti i cestovni promet u okolici luke.

Modernizacija željezničke infrastrukture na riječkom pravcu dovršenjem projekta Rijeka Brajdica neće stati. U tijeku je još jedan zajednički projekt HŽ Infrastrukture i Lučke uprave Rijeka koji će, kada bude u potpunosti dovršen, povezati rekonstruirani teretni riječki terminal i novi intermodalni terminal sa Zagreb Deep Sea kontejnerskim terminalom (DSCT).

Projekt nazvan ‘’Unaprjeđenje infrastrukture u luci Rijeka – kontejnerski terminal Zagrebačko pristanište’’ (Zagreb Deep Sea) vrijedan je oko 32 milijuna eura i za njegovu je realizaciju također osigurano sufinanciranje putem Instrumenta za povezivanje Europe (CEF) u visini od 85 posto.

Na riječkome području HŽ Infrastruktura također provodi i projekt izrade projektne i ostale dokumentacije za rekonstrukciju i obnovu postojeće jednokolosiječne pružne dionice Škrljevo – Rijeka – Jurdani te izgradnju drugoga kolosijeka uz postojeći na dionici Škrljevo – Rijeka – Opatija-Matulji.

Riječ je o izradi projektne dokumentacije s ishođenjem svih potrebnih dozvola vrijedne 33,7 milijuna kuna, od čega se 85 posto sredstava sufinancira iz Instrumenta za povezivanje Europe (CEF). Provedbom toga projekta HŽ Infrastruktura će osigurati svu dokumentaciju potrebnu za provođenje postupka javne nabave za radove.

HŽ Infrastruktura pokrenula je veliki investicijski ciklus obnove i izgradnje željezničke infrastrukture koji se glavninom sufinancira sredstvima Europske unije, a ukupni plan investicija za sljedeće petogodišnje razdoblje iznosi 13,6 milijardi kuna.


https://www.fiuman.hr/gotova-rekonstruk ... YawC6IHBDk

IZVLAČNJAK 400 M SUŠAK  (1).jpg
IZVLAČNJAK 400 M SUŠAK (1).jpg (166.56 KiB) Pogledano 177 puta

IZVLAČNJAK 400 M SUŠAK  (2).jpg
IZVLAČNJAK 400 M SUŠAK (2).jpg (103.77 KiB) Pogledano 177 puta

IZVLAČNJAK 400 M SUŠAK  (3).jpg
IZVLAČNJAK 400 M SUŠAK (3).jpg (72.52 KiB) Pogledano 177 puta

IZVLAČNJAK 400 M SUŠAK  (4).jpg
IZVLAČNJAK 400 M SUŠAK (4).jpg (226.12 KiB) Pogledano 177 puta
Slika

Prethodni

  • Similar Topics
    Odgovori
    Pogledano
    Zadnji post

Vrati se na: Promet

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost