Dobrodošli na prvi forum o gradu Rijeci i Primorsko-goranskom zavičaju, koji je otvoren za sve ljude na svijetu, bez obzira na nacionalnost, vjeru i porijeklo.

Prijava  •  REGISTRIRAJ SE !

Pomorski promet Rijeke i našeg kraja

Cestovni, pomorski, zračni i željeznički promet Rijeke i našeg kraja.
Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 23332
Teme: 918
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Pomorski promet Rijeke i našeg kraja

Post broj:#91  PostPostao/la Adamić » 29.4.2020, 18:44

Ova država lopova i uhljeba treba RESET totalni !

Katastrofalni poslovni rezultati tvrtke Luka d.d. Upravi produžen mandat, neki i unaprijeđeni!

Luka d.d. u 2019. godini napravila 30,8 milijuna kuna gubitka, Duško Grabovac promoviran

https://www.rijekadanas.com/luka-d-d-u- ... xcp0LOwfG0
Slika

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 23332
Teme: 918
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Pomorski promet Rijeke i našeg kraja

Post broj:#92  PostPostao/la Adamić » 26.3.2021, 15:50

Ovo je Rijeka već odavno trebala imat. Samo jbg u gradu žive oni i koje ne vole ovaj grad i kraj i takve ljude treba maknut s rukovodećih mjesta. Nogom u guzicu !!



Ponuda za Porto Baroš
ACI i Lürssen od riječkog Porto Baroša žele stvoriti najveću marinu za megajahte u Hrvatskoj


Koncesija za Porto Baroš izdaje se na rok od 30 godina, s kapacitetom marine od 500 vezova, a predviđena je mogućnost proširenja na čitav prostor putničke luke
povezane vijesti



Na natječaj za luku nautičkog turizma u Porto Barošu pristigla je jedna ponuda, trgovačkog društva ACI-Gitone, kojom je ponuđena investicija ukupne vrijednosti 363,7 milijuna kuna.

Riječ je o trgovačkom društvu u zajedničkom vlasništvu ACI-ja i njemačkog Lürssena, u kojem svaka od navedenih tvrtki ima 50-postotni udio u vlasništvu.

ACI bi bio zadužen za nautički turizam, odnosno prihvat plovila i vezane usluge, a Lürssen za ostale vezane poslove, uključujući i dovođenje megajahti na vez, s obzirom na to je ova njemačka tvrtka poznata kao jedan od najvećih proizvođača velikih jahti na svijetu.


Koncesija za Porto Baroš izdaje se na rok od 30 godina na površini pomorskog dobra od 105,8 tisuća četvornih metara, s kapacitetom marine od 500 vezova.

Natječajem je predviđena mogućnost da se koncesijsko područje proširi i na čitav prostor putničke luke od rive Boduli do Boonkera, odnosno do De Franceschijevog Gata.

Kako saznajemo, ovaj potencijalni koncesionar ima namjeru zatražiti proširenje koncesije na području koje ionako trenutno funkcionira kao luka za velike jahte, a trenutno je pod upravljanjem Lučke uprave Rijeka.

Time bi riječka marina postala najveća u Hrvatskoj.

Natječaj za Porto Baroš je bio raspisan početkom ove godine, a ocjena ponude se očekuje u roku od desetak dana. Po donošenju odluke, Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture izradit će odluku o dodjeli koncesije koja će biti upućena Vladi na donošenje.

U povodu otvaranja ponuda ministar mora Oleg Butković izjavio je kako je riječ o velikom koraku naprijed u realizaciji jedne od najvećih investicija u nautički turizam koji će Hrvatsku jače pozicionirati na svjetskoj karti vrhunskih nautičkih destinacija.

“Ova investicija me još više veseli kad znamo da uz ovakvu marinu s kapacitetom od 500 vezova i uvjetima za prihvat megajahti dolazi i čitav niz pratećih usluga. To je prilika koju Rijeka, ali i čitava okolica može i mora iskoristiti”, izjavio je Butković.
https://www.novilist.hr/novosti/gospoda ... hrvatskoj/
Slika

Prethodni

Vrati se na: Promet

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost