Dobrodošli na prvi forum o gradu Rijeci i Primorsko-goranskom zavičaju, koji je otvoren za sve ljude na svijetu, bez obzira na nacionalnost, vjeru i porijeklo.

Prijava  •  REGISTRIRAJ SE !

Željeznički promet Rijeke i našeg kraja

Cestovni, pomorski, zračni i željeznički promet Rijeke i našeg kraja.
Avatar korisnika
Pero guska
Šegrt
Šegrt
 
Postovi: 151
Teme: 6
Pridružen: 29.11.2014, 21:50
Lokacija: Rijeka, Donja Vežica

Re: Željeznički promet Rijeke i našeg kraja

Post broj:#376  PostPostao/la Pero guska » 12.1.2018, 12:36

Da i otišla je nazad. Uglavnom od mog zadnjeg posta jučer samo sam vidio samo jedan teretni vlak, HŽ Cargo sa praznim Eanosima iz smjera Rijeke. Možda je neki bio dok sam spavao ili usisavao kad ne čujem :D Kako radim od kuće kad nisam na putu onda mogu prilično precizno voditi evidenciju samo se moram malo ustati.
Tako da mi se sad čini ona moja vlastita procjena od 15-20 vlakova dnevno i preoptimistična.

Damir
R13kA
R13kA
 
Postovi: 477
Teme: 2
Pridružen: 19.5.2012, 17:30

Re: Željeznički promet Rijeke i našeg kraja

Post broj:#377  PostPostao/la Damir » 12.1.2018, 22:58

Engleskinja je otišla u Bakar po bruto. Ovo se ne viđa svaki dan,3 lokse sa brutom s tim da samo Engleskinja vuče 11 punih vagona i dvije ASEA-e,one služe samo za slučaj nužde. Ukupno 1100 t do Lokava. :piva2
Engleskinja se pokazala full moćnom mašinom.
Slika

Avatar korisnika
Pero guska
Šegrt
Šegrt
 
Postovi: 151
Teme: 6
Pridružen: 29.11.2014, 21:50
Lokacija: Rijeka, Donja Vežica

Re: Željeznički promet Rijeke i našeg kraja

Post broj:#378  PostPostao/la Pero guska » 13.1.2018, 13:28

Ali nije mi jasno taj operater je došao HŽ Cargu uzimati poslove, a Cargo im asistira u testiranju lokomotive? Kakvi su to odnosi? I da li su ove Asee isključene pa su teret ili daju neki pogon? Vidim da su pantografi spojeni na mrežu.

Inače jučer oko 10-ak vlakova preko Pećina u oba smjera, ali otprilike nisam baš detaljno ni brojao ni gledao sastav.

Danas od 07 sati do sada 3. Tako da izgleda se ipak vrti prosjek bliže 10 nego 15-20 kako sam prvo procijenio.

Damir
R13kA
R13kA
 
Postovi: 477
Teme: 2
Pridružen: 19.5.2012, 17:30

Re: Željeznički promet Rijeke i našeg kraja

Post broj:#379  PostPostao/la Damir » 14.1.2018, 08:46

Pero guska napisao:Ali nije mi jasno taj operater je došao HŽ Cargu uzimati poslove, a Cargo im asistira u testiranju lokomotive? Kakvi su to odnosi? I da li su ove Asee isključene pa su teret ili daju neki pogon? Vidim da su pantografi spojeni na mrežu.

Transagent špedicija je posrednik u davanju posla tako ona HŽ Cargu daje posao sa rudačama koje se izvlače iz Bakra.Znam da ti nema logike,ali ako razmislis o ovome što sam napisao logike ima itekako. ASEA-ma su dignuti pantografi jer u loksama mora raditi grijanje,a i moraju biti spremne ako Engleskinja prokliže da njih dvije počnu rivati.

Avatar korisnika
Pero guska
Šegrt
Šegrt
 
Postovi: 151
Teme: 6
Pridružen: 29.11.2014, 21:50
Lokacija: Rijeka, Donja Vežica

Re: Željeznički promet Rijeke i našeg kraja

Post broj:#380  PostPostao/la Pero guska » 14.1.2018, 11:10

OK, a znaš li ima li što prometa preko Šapjana? Nekad su išli trupci sad ih već dugo nema. Znam da je bilo govora oko toga da će se zabraniti izvoz trupaca jer domaće industrije nisu imale dovoljno sirovine pa možda je to u pitanju.
Inače jučer 5 teretnih od 07 do 15 i od 21-24. Između 15 i 21 me nije bilo pa pretpostavljam da ih je bilo isto 10-ak ukupno kroz dan.

Damir
R13kA
R13kA
 
Postovi: 477
Teme: 2
Pridružen: 19.5.2012, 17:30

Re: Željeznički promet Rijeke i našeg kraja

Post broj:#381  PostPostao/la Damir » 14.1.2018, 19:29

Pero guska napisao:OK, a znaš li ima li što prometa preko Šapjana?

Slabo! Od nas tj.Ri idu trupci,staro željezo,kamen za tvornicu kamene vune u Istri,a u kontra smjeru željezničke šine iz Austrije za izvoz i drvena građa za bliski Istok.
Prije godinu dana Austrijski RCCC je trebao preko Šapjana iz Brajdice voziti 2x tjedno kontenjerske vlakove za Munchen i Ludwigshafen kraj Mannheima.
Gdje je zapelo...booo raspitivao sam se,ali nisam ništa saznao. Btw. zbog toga su najviše uređivali prugu preko obale.

Avatar korisnika
Pero guska
Šegrt
Šegrt
 
Postovi: 151
Teme: 6
Pridružen: 29.11.2014, 21:50
Lokacija: Rijeka, Donja Vežica

Re: Željeznički promet Rijeke i našeg kraja

Post broj:#382  PostPostao/la Pero guska » 15.1.2018, 00:09

Kako točno kamen za Rockwool , gdje bi išao vlakom od Rijeke kad pruga do Potpićna nije ni u funkciji?

Damir
R13kA
R13kA
 
Postovi: 477
Teme: 2
Pridružen: 19.5.2012, 17:30

Re: Željeznički promet Rijeke i našeg kraja

Post broj:#383  PostPostao/la Damir » 15.1.2018, 15:12

Pero guska napisao:Kako točno kamen za Rockwool , gdje bi išao vlakom od Rijeke kad pruga do Potpićna nije ni u funkciji?

Na ovo pitanje zaista neznam odgovor. Nisam se raspitivao da li ide do Rakitovca u SLO pa se vrši pretovar u kamione ili dolazi negdje u HR.

Avatar korisnika
Pero guska
Šegrt
Šegrt
 
Postovi: 151
Teme: 6
Pridružen: 29.11.2014, 21:50
Lokacija: Rijeka, Donja Vežica

Re: Željeznički promet Rijeke i našeg kraja

Post broj:#384  PostPostao/la Pero guska » 15.1.2018, 20:50

Pa nemoguće da bi netko vozio vlakom u Rakitovec kamen da bi ga pretovarao i vozio u Potpićan, a od Rijeke do Potpićna ima 60 km, isto kao od Rakitovca, i ne prolazi se granica. To nema smisla.

Prethodni

  • Similar Topics
    Odgovori
    Pogledano
    Zadnji post

Vrati se na: Promet

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost

cron