Dobrodošli na prvi forum o gradu Rijeci i Primorsko-goranskom zavičaju, koji je otvoren za sve ljude na svijetu, bez obzira na nacionalnost, vjeru i porijeklo.

Prijava  •  REGISTRIRAJ SE !

Autotrolej

Cestovni, pomorski, zračni i željeznički promet Rijeke i našeg kraja.
Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 21408
Teme: 862
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Autotrolej

Post broj:#1  PostPostao/la Adamić » 12.9.2009, 13:25

Slika


Od 1. rujna poskupile su cijene pokaznih karata. Cijene takozvanih cvikalica ostaju iste, podaci su iz Autotroleja. Razlog poskupljenju karata je povećanje PDV-a na 23 posto. Mjesečna radnička karta za prvu zonu, primjerice, stoji 276 kuna, 2 kune više nego do sada. U drugoj zoni radnički pokaz je poskupio tri kune, trećoj i četvrtoj zoni – 4 kune, a petoj – 5 kuna. Učeničke, mirovinske i socijalne karte od 1. rujna bit će skuplje za jednu kunu u svim zonama.

http://www.autotrolej.hr/default.asp

Gost
R13kA
R13kA
 
Postovi: 574
Teme: 23
Pridružen: 21.9.2009, 14:34

Re: Autotrolej

Post broj:#2  PostPostao/la Gost » 6.10.2009, 15:44

Meni sin ide na fax (elektrotehnički) i oni imaju cijenu pokazne samo 50 Kn. Neznam u čemu je caka, ali valjda neki popust ili nešto.

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 21408
Teme: 862
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Autotrolej

Post broj:#3  PostPostao/la Adamić » 6.10.2009, 15:59

Studentsku ima... ali ako je samo 50 kuna pa to je odlično.

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 21408
Teme: 862
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Autotrolej

Post broj:#4  PostPostao/la Adamić » 7.11.2009, 15:13

ĆIRIL JURIŠIĆ POVODOM 110 GODINA KOMUNALNOG DRUŠTVA AUTOTROLEJ
Narančasti autobusi su dio života Riječana
Prijevoz je u Rijeci uveden 1931. godine s tri linije, od Centra do Škurinja, od Glavne tržnice do Gelsi – Podmurvica i od Centra do Kozale

Slika
Ćiril Jurišić ispred prepoznatljivog riječkog autobusa

Komunalno društvo Autotrolej danas obilježava visoku obljetnicu – 110 godina od početka organiziranog javnog prijevoza putnika. Javni gradski prijevoz u Rijeci kroz to je vrijeme prošao sve razvojne faze djelatnosti, od tramvaja, koji je najduže vladao riječkim prometnicama, pune 54 godine, preko trolejbusa i njegovih 18 godina, do današnjih autobusa. Tim povodom razgovarali smo s direktorom KD Autotrolej Ćirilom Jurišićem koji ističe kako je povijest javnog gradskog prijevoza ujedno i povijest Rijeke, te kako su narančasti autobusi sastavni dio života Riječana i mještana okolnih gradova i općina.
– Uvjeti rada u javnom gradskom prijevozu nisu nimalo lagani. Treba savladati ljetne vrućine i gužve na prometnicama ili led i buru prigrada zimi, a sve to vodeći računa prvenstveno o sigurnosti svojih sugrađana, odnosno putnika. No, treba naglasiti kako je Autotrolej kroz svoju dugu prijevozničku prošlost uvijek stremio samo k jednom cilju, odnosno što boljoj usluzi svojih korisnika.
Ovako visoka obljetnica organiziranog javnog gradskog prijevoza i kontinuitet Rijeku svrstava u red modernih gradova u Europi. Prvo su krenula tramvajska kola, te električni tramvaj. Kako je, prema podacima s kojima raspolažete, tada izgledao prijevoz putnika u Rijeci?
– Prva tramvajska kola krenula su 7. studenoga 1899. godine od mosta na Rječini uzduž Fiumare prema zadnjoj stanici na Pioppi, i to na jednotračnoj pruzi dugoj četiri kilometra. Riječki električni tramvaj raspolagao je s osam motornih tramvajskih kola, a svaka kola mogla su prevesti 28 putnika, imala su 16 sjedećih i 12 stajaćih mjesta. Zimi je tramvaj vozio od 7 do 22 sata, a ljeti od 6.30 do 22.30 sati. No, već 1914. godine jednotračna pruga pokazala se nedovoljnom za pokrivanje potreba grada te počinje izgradnja dvokolosječne pruge koja je zbog rata dovršena tek 1921. godine.
Kada je uveden gradski autobusni prijevoz u Rijeci i koje su autobusne linije postojale?
– Gradski autobusni prijevoz u Rijeci uveden je 29. lipnja 1931. godine s tri linije, odnosno linija 2 koja je vozila od Centra do Valscurigne – Škurinje u duljini od 4.550 metara, linije 3 od Glavne tržnice do Gelsi – Podmurvica u duljini od 2.550 metara i linija 4 od Centra do Kozale u duljini od 2.700 metara. Na tim su linijama prometovala četiri autobusa s benzinskim pogonom koji su mogli prevesti 39 putnika, a vozili su svakih 20 minuta od 7 do 21 sat.
Kada je na red došao trolejbus?
– O uvođenju trolejbusa u javni gradski prijevoz umjesto tramvaja počelo se razmišljati 1935. godine. Načelni projekti za uvođenje trolejbusa bili su gotovi 1937. godine, a zatražena je i ponuda za izgradnju trolejbusne linije koja bi išla od Kantride preko Kostabele, Voloskog, Opatije i Lovrana. U to vrijeme, odnosno 1939. godine u Rijeci je uz tramvajsku remizu na Školjiću izgrađena velika garaža od 850 četvornih metara parabolična svoda u koju se moglo smjestiti 24 autobusa. Rijeka je tada u javnom gradskom prijevozu imala jednu tramvajsku i petnaestak autobusnih linija. Što se trolejbusa tiče, on je konačno uveden 24. listopada 1951. godine, a električni tramvaj posljednji je put vozio u lipnju 1952. godine.
Trolejbus je vozio do 16. kolovoza 1969. godine, a onda je svoje mjesto ustupio autobusima.
S koliko je autobusa Autotrolej tada raspolagao i kakav je bio njihov kapacitet?
– Prvo smo imali 20 modernih autobusa, da bi ubrzo kupili još 40 takvih autobusa. Automatske poništače karata uveli smo 1973. godine, a 1980. godine nabavljeno je 25 novih autobusa narančaste boje što je ujedno prepoznatljiv znak Autotroleja i Rijeke. Od 1981. do 1995. godine kupljeno je 70 novih vozila, od čega 37 solo autobusa i 32 zglobna te jedan minibus. Nabavka novih autobusa se nastavlja i 1986. godine kada je kupljeno 48 autobusa, dok je od 1989. do 1990. godine kupljeno 28 vozila, a velika su sredstva uložena i u opremu i u uređenje radioničkog prostora. Tako je 1990. godine Autotrolej imao vozni park od 266 vozila koja su prevezla gotovo 88 milijuna putnika. Zahvaljujući Gradu Rijeci Autotrolej je od 1993. do 1998. godine obnovio vozni park sa 70 novih autobusa, dok smo 2005. godine nabavili još 28 autobusa, a 2007. godine još 32 nova autobusa. U ovoj je godini nabavljeno još 11 autobusa.
Koji su planovi za budućnost?
– Autotrolej danas prometuje na 44 linije koje povezuju 12 gradova i općina sa županijskim središtem Gradski prijevoz obavlja se na 18 linija, a prigradski na 26 linija. U Voznom parku imamo 187 vozila od toga 73 zglobna, 100 solo autobusa, 13 minibusa i jedan turistički autobus na kat. U narednim godinama u planu je obnova i modernizacija voznog parka, te se planira nabava 40 klimatiziranih autobusa koji će koristiti stlačeni prirodni plin. Također, u planu je i izgradnja autobaze i modernizacija sustava naplate.

Slika

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 21408
Teme: 862
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Autotrolej

Post broj:#5  PostPostao/la Adamić » 7.11.2009, 15:29

Žetoni koji su se nekoc koristili u autobusima.

Slika
Slika

Zanimljivo :kava:

Imao sam ja tih zetona doma, šteta da nisam nijednog sačuvao.

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 21408
Teme: 862
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Autotrolej

Post broj:#6  PostPostao/la Adamić » 7.11.2009, 18:19

I evo ga jos jedan iz 1899.godine.

Slika

gost
 

Re: Autotrolej

Post broj:#7  PostPostao/la gost » 7.11.2009, 18:33

Ne vjerujem da je ovaj iz 1899, prije da je na njemu to neka obljetnička godina, a da je izdan za vrijeme socijalizma...još je i na hrvatskom...

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 21408
Teme: 862
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Autotrolej

Post broj:#8  PostPostao/la Adamić » 7.11.2009, 18:57

salsoul napisao:Ne vjerujem da je ovaj iz 1899, prije da je na njemu to neka obljetnička godina, a da je izdan za vrijeme socijalizma...još je i na hrvatskom...


Da ,složio bi se s tobom. Bit ce prije da je to neka obljetnica bila kako ti kazes.

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 21408
Teme: 862
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Autotrolej

Post broj:#9  PostPostao/la Adamić » 12.11.2009, 14:11

Testiraju se Zetovi autobusi na plin u Rijeci to znači da bi ih uskoro mogli i mi vidjeti na našim ulicama,naravno u našoj boji.

Slika

Slika

Slika

Slika

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 21408
Teme: 862
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Autotrolej

Post broj:#10  PostPostao/la Adamić » 11.12.2009, 10:00

RIJEČKO IZASLANSTVO SUDJELOVALO NA TEMATSKOJ KONFERENCIJI U FRANCUSKOJ
Gradski prijevoz na plin budućnost Rijeke


RIJEKA – Predstavnici riječkih tvrtki Energo, Autotrolej i Rijeka promet, koje sujeluju u projektu čistog javnog transporta u Rijeci uporabom autobusa na stlačeni prirodni plin (CNG) prisustvovali su radu konferencije za čistu energiju COMPRO, održane u francuskom Nantesu. Konferencija je okupila velik broj sudionika iz raznih zemalja Europe po pitanju čistog javnog transporta, perspektiva daljnjeg razvoja ekoloških normi, načina financiranja nabave eko-vozila te prikaz konkretnih primjera iz prakse. Jedan od njih bio je upravo Nantes, čiji javni gradski prijevoznik, tvrtka TAN, uz ostala sredstva javnog prijevoza, upravlja s 348 CNG autobusa i dvije punionice plina pa se riječko izaslanstvo iz prve ruke moglo uvjeriti u funkcioniranje sustava prijevoza autobusima na stlačeni prirodni plin. Takvi autobusi, prema iskustvima iz Nantesa koji se još prije dvanaest godina opredijelio za njihovo korištenje, predstavljaju pouzdano i ekološki prihvatljivo urbano vozilo, ističu u Energu, a i cijena im je sve prihvatljivija zbog stalnog napretka CNG tehnologije i sve veće potražnje za autobusima s pogonom na plin. Sa sigurnosne strane, u Nantesu ističu kako u 12 godina nisu imali niti jednu incidentnu situaciju na plinskim instalacijama autobusa. Za Rijeku je posebno zanimljiv bio primjer španjolskog Las Palmasa, koji je kao i Rijeka tek nedavno dobio prirodni plin, a prošle godine su nabavili 12 CNG autobusa po cijeni od 145.000 eura po komadu, što je za petinu niže od cijene istih autobusa prije dvije godine.
Riječki projekt autobusa na plin, zacrtan i u energetskim smjernicama Grada Rijeke, u idućoj bi se godini trebao nastaviti odabirom lokacije za plinsku stanicu, na kojoj bi se stlačenim prirodnim plinom opskrbljivali gradski autobusi, ali i ostala vozila opremljena takvim pogonom, te odabirom načina financiranja izgradnje stanice i nabavke CNG autobusa, odnosno preinake postojećih za korištenje plina kao goriva. Po uzoru na Nantes, koji je 30 posto troškova prelaska na CNG autobuse pokrio iz fondova Europske unije, i riječki projekt kandidirat će za sredstva iz EU fondova, što bi, kažu Energu, znatno ubrzalo realizaciju cijelog projekta. Uvođenjem CNG autobusa u javni gradski promet u Rijeci bi se, ističu u Energu, ostvarile znatne uštede na troškovima pogonskog goriva, a što je možda i važnije, znatno bi se smanjila emisija CO2 u odnosu na dizel Euro3 autobuse. Prema riječkom projektu, samo 40 CNG autobusa godišnje bi smanjilo emisije CO2 za 620 tona, uz gotovo potpunu eliminaciju ostalih štetnih plinova nastalih izgaranjem dizela.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pohvalno ,iako dugoročno gledano cijena plina raste iz dana u dan ali ako nista drugo barem cemo imati čišćiji zrak. :bravoveliki:

gost
 

Re: Autotrolej

Post broj:#11  PostPostao/la gost » 11.12.2009, 10:51

To što država radi korisnicima auto-plina se zove šikaniranje i lopovluk.
INA ga ima na bacanje jer je nusproizvod u rafinerijama, nema ga gdje skladištit pa ga izvozi, a država još posebno naplaćuje naknade za ceste korisnicima...
Mislim da smo jedina država na svijetu di moraš još dodatno platit ako se želiš vozit na plin...
U Italiji ti država daje olakšice kao npr. beskamatni kredit za kupnju instalacije.

Avatar korisnika
nikola
Zaražen virusom R13Ka
Zaražen virusom R13Ka
 
Postovi: 11097
Teme: 266
Pridružen: 27.7.2009, 16:32
Lokacija: Na kopnu, moru i u zraku

Re: Autotrolej

Post broj:#12  PostPostao/la nikola » 14.12.2009, 19:25

Novi raspored Autotroleja, noćne linije za sada ostaju

Autotrolej od polovice siječnja kreće s novim rasporedom linija. Detalji o tome koja autobusna linija će voziti na kojoj relaciji još uvijek nisu definirani. Noćne gradske autobusne linije vikendima za sada ostaju. Rukovoditelj službe gradskog prometa u Autotroleju Damir Blečić potvrdio je da je došlo do pada broja korisnika noćnih linija. Naime, podaci iz svibnja i lipnja ove godine, kada su noćne linije tek “krenule” i kada je bilo vrijeme za noćne izlaske svih generacija, pokazuju da je linija 101 kroz mjesec dana prevezla oko 2.500 putnika, linija 102 prevezla je 5.000 putnika mjesečno, a linija 103 oko 2.000 putnika. Zanimljivo je da javnosti nisu dostupni podaci iz kasnijih mjeseci. No, evidentno je da se dolaskom hladnih zimskih dana smanjio broj onih koji se koriste noćnim linijama.

Neslužbeno doznajemo da šest noćnih autobusa Grad Rijeku stoje 30.000 kuna za jednu noć pa je upitno koliko su oni zaista potrebni i isplativi u vrijeme izvan sezone. Uz šest vozača autobusa, Grad plaća i šest zaštitara te kompletan trošak 44 polazaka u noćnim satima.

Podsjetimo, prva linija pokriva područje Trsata, Marčeljeve Drage, Bivia i Kantride, druga linija vozi od centra grada preko Ulice Nikole Tesle do Podmurvica i tehničkog fakulteta te do okretišta “sedmice” ispod Trgovačkog centra Plodine te potom preko Turnića do Zameta i Srdoča. Ova linija pokriva i područje Podvežice i Gornje Vežice, prolazi Ulicom Zdravka Kučića te se okreće na mostu Sv. Ana. Treća linija pokriva područje Škurinja i Drenove.

Linije tijekom noći realiziraju 44 polaska iz centra grada u vremenu od ponoći do pet sati ujutro, polazno stajalište je Trg Republike Hrvatske. Sam pilot projekt trebao je trajati do kraja ljeta. R-1
_________________________________________________________________________
Nisam za to da se noćne linije ukinu.Ako grad nema novaca za svoju djecu, neka uzme tamo gdje ima, a ima.Bez obzira na recesiju.
JAPANSKI: リエカ KINESKI: 里耶卡 KOREJSKI: 리예카 GRČKI: Ριέκα HEBREJSKI: רייקה LATINSKI: Tarsatica

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 21408
Teme: 862
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Autotrolej

Post broj:#13  PostPostao/la Adamić » 17.12.2009, 09:51

OD 11. SIJEČNJA 2010. GODINE VELIKE PROMJENE U PROMETOVANJU AUTOBUSA JAVNOG GRADSKOG PRIJEVOZNIKA
Autotrolej mijenja trase i smanjuje broj linija

Iako u Autotroleju zasad ne žele iznositi podatake, sasvim je izvjesno da će neke linije biti značajno izmijenjene, a neke možda čak i ukinute

RIJEKA – Što korisnike javnog gradskog prijevoza očekuje za manje od mjesec dana, točnije od 11. siječnja 2010. godine u KD Autotrolej nemoguće je saznati. Naime, sigurno je samo da 11. siječnja na snagu stupa novi režim prometovanja gradskih autobusa, dok će neke autobusne linije biti značajno izmijenjene, a neke će možda čak biti i ukinute. U KD Autotrolej ističu kako je još uvijek prerano za iznošenje informacija u javnost, te kako će sve biti objelodanjeno na konferenciji za novinare idućeg tjedna. Ipak, zamjenik direktora KD Autotrolej Željko Smojver nam je kazao kako su ove promjene rezultat detaljne analize cjelokupnog javnog gradskog prijevoza koja je još u rujnu obavljena na zahtjev skupštine ovog komunalnog društva, te kako će korisnici novim režimom biti u konačnici zadovoljniji. U obzir je uzeto stanje na terenu, kao i informacije od mjesnih odbora, gospodarskih subjekata i građana, a sve s ciljem pružanja što bolje usluge i boljeg povezivanja gradskih naselja.
No, prema neslužbenim podacima, linija 1 će najvjerojatnije prometovati po novoj ruti, od Bivia do Pećina i obratno, dok će linija 2 prometovati od Trsata do Srdoča i obratno s time da će doći do mijenjanja trase na Trsatu, odnosno autobus će voziti kroz kampus koji je još u izgradnji. Novost je linija 1b, odnosno mini bus koji bi trebao prometovati na relaciji Trsat – Tower centar. Linija 1a prometovala bi od Marčeljeve Drage do Ulice Andrije Kačića Miošića i obratno, a vozili bi »solo« autobusi umjesto dosadašnjih »harmonika«.
Nadalje, linija 4 vozit će najvjerojatnije na relaciji Fiumara – Drenova, što znači da bi se produžila pa je tako moguće ukidanje prigradske linije 11. Kako na Drenovi treba urediti okretište, ova promjena je za sada upitna. Linija 5 najvjerojatnije će zadržati svoju relaciju Centar – Drenova ali je problem okretište u centru Rijeke jer se postojeće na Jelačićevom trgu ukida. Postoji mogućnost da ta linija postane kružna, sa zadnjom stanicom u Ulici Ivana Zajca koja bi ujedno bila i polazna s time da nema korekcije voznog reda.
Što se linije 2a tiče uvodi se nova trasa s tim da će ova linija spajati zapadni Zamet sa Grohovom gdje postoji okretište i to tako da će trasa biti Grohovo – Pašac – Orehovica – centar Rijeke starom trasom sve do zapadnog Zameta i obrnuto. Linija 5a, koja sada prometuje na relaciji Ulica A. K. Miošića – Tibljaši, promijenit će trasu i neće ići do grada već do Drenove i dalje do Tibljaša, a vozit će mini bus. Linija 5b neće se mijenjati. Promjene će doživjeti i linija 6 koja će biti produžena u smjeru zapada tako da će zadnja stanica biti bivše okretište linije 2 na Zametu. Smjer bi bio Podvežica – centar grada – Čandekova – Krnjevo, te zatim kod Krnjeva na Zametsku cestu do okretišta linije 2. Tim redoslijedom bi se i vratila. Linija ostaje gotovo ista, uz produžetak do okretišta bivše linije 2.
Linija 7a prometovala bi od Svetog Kuzma do Bezjaka s tim da je realizacija ove ideje upitna s obzirom na to da u Bezjakima nema adekvatnog okretišta. Za Sveti Križ će najvjerojatnije voziti mini bus i to na relaciji Dom Željka Marča na Gornjoj Vežici do Sv. Križa i obrnuto. Linija 7 ne bi trebala prometovati kroz centar grada, već Ulicom Žrtava fašizma, Pomerio i dalje Vukovarskom.
Što se ukidanja linija tiče, osim linije broj 11 u povijest će najvjerojatnije otići i linija 17 za Bezjake, kao i linija broj 13 za Pašac i Grohovo.

Nove rute prometovanja

linija 1 najvjerojatnije će prometovati po novoj ruti, od Bivia do Pećina i obratno
linija 2 prometovat će od Trsata do Srdoča i obratno s time da će doći do mijenjanja trase na Trsatu
linija 1b, mini bus koji bi trebao prometovati na relaciji Trsat – Tower centar
linija 1a prometovala bi od Marčeljeve Drage do Ulice Andrije Kačića Miošića i obratno
linija 4 vozit će najvjerojatnije na relaciji Fiumara – Drenova
linija 2a spajat će zapadni Zamet s Grohovom gdje postoji okretište i to trasom Grohovo – Pašac – Orehovica – centar Rijeke
linija 6 bit će produžena u smjeru zapada tako da će zadnja stanica biti bivše okretište linije 2 na Zametu. Smjer bi bio Podvežica – centar grada – Čandekova – Krnjevo, te zatim kod Krnjeva na Zametsku cestu do okretišta linije 2
linija 7a prometovat će od Svetog Kuzma do Bezjaka
linija 7 ne bi trebala prometovati kroz centar grada, već Ulicom Žrtava fašizma, Pomerio i dalje Vukovarskom
linije 11, 13 i 17 najvjerovatnije se ukidaju


Kristina DANILOVIĆ PRIJIĆ

gost
 

Re: Autotrolej

Post broj:#14  PostPostao/la gost » 17.12.2009, 10:09

:smijeh: :smijeh: :smijeh:
Bit će čuda. Trebat će ohoho vremena da se naučimo. Sreća da idem autom.

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 21408
Teme: 862
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Autotrolej

Post broj:#15  PostPostao/la Adamić » 17.12.2009, 10:14

Promjene su velike ,ali kako grad raste tako treba mijenjat i linije.
Prigradske linije postale su grad ,malo ce nam biti čudno u početku ali naviknut cemo se brzo.

Sljedeće

  • Similar Topics
    Odgovori
    Pogledano
    Zadnji post

Vrati se na: Promet

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost