Dobrodošli na prvi forum o gradu Rijeci i Primorsko-goranskom zavičaju, koji je otvoren za sve ljude na svijetu, bez obzira na nacionalnost, vjeru i porijeklo.

Prijava  •  REGISTRIRAJ SE !

Pomorski putnički terminal

Cestovni, pomorski, zračni i željeznički promet Rijeke i našeg kraja.
gost
 

Re: Otvorenje putničkog terminala

Post broj:#31  PostPostao/la gost » 18.4.2010, 10:02

Bilo je i vrijeme. Putnička luka bez broda nema svrhu

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 21408
Teme: 862
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Riječka luka

Post broj:#32  PostPostao/la Adamić » 30.7.2010, 18:49

Čitam literaturu o lukama i terminalima i prema ono šta se da tamo pročitat piše da za svaki objekt treba imati popratne sadržaje (parkiralište, osiguranje, benzpostaje, informacije, garderobu, čekaonicu itd.). Stalno se priča o nekom Gateway projektu ,dobili smo putnički terminal u kojeg strani brodovi ne zalaze.
Razvoj putničkog prometa i pomorskog turizma u suvremenim uvjetima i prema europskim i svjetskim standardima nije moguć bez adekvatno uređena i opremljena putničkog terminala.

Koncepcija budućeg pomorskoputničkog terminala u Rijeci.jpg

Koncepcija budućeg pomorskoputničkog terminala u Rijeci (ništa od toga nije realizirano)

Izvor: H.Baričević, Koncepcija tehnološkog rješenja pomorskoputničkog terminala u Rijeci, Zbornik radova Pomorstvo, god.13,rijeka,1999.

Trebali smo imati ovo gore a dobili smo disko

Slika


Rječka luka ima temelje iz doba Mađara prije 100 i nešto godina :shock: Za vrijeme Italije bila je zadnja rupa na svirali ,za vrijeme Jugoslavije slijedilo je cijeđenje ostataka, nije bila bitna tehnologija imali su ljude koji će raditi bez obzira na efikasnost ama baš nikakvo vidljivo ulaganje nisu izvršili u našu najveću luku. Hrvatska pa ništa se nije promijenilo , nema se još ideje i pravog razvoja do kad tako ? Zato nas druge luke tehnologijski šišaju Bar,Venecija,Trst, Koper tamo ljudi rade nešto.

Avatar korisnika
nikola
Zaražen virusom R13Ka
Zaražen virusom R13Ka
 
Postovi: 11097
Teme: 266
Pridružen: 27.7.2009, 16:32
Lokacija: Na kopnu, moru i u zraku

Re: Riječka luka

Post broj:#33  PostPostao/la nikola » 30.7.2010, 19:10

Danas je bila repriza one putopisne emisije Gorana Milića "A sad u Europu".Bili su u Rijeci i Trstu.
Hlača je objašnjavao da će iza Terminala biti podignuto drveno, od tikovine kupalište sa kabinama, kao što je nekada bilo.Pa ćemo se kupati na lukobranu, super!
JAPANSKI: リエカ KINESKI: 里耶卡 KOREJSKI: 리예카 GRČKI: Ριέκα HEBREJSKI: רייקה LATINSKI: Tarsatica

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 21408
Teme: 862
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Riječka luka

Post broj:#34  PostPostao/la Adamić » 30.7.2010, 19:15

nikola napisao:Danas je bila repriza one putopisne emisije Gorana Milića "A sad u Europu".Bili su u Rijeci i Trstu.
Hlača je objašnjavao da će iza Terminala biti podignuto drveno, od tikovine kupalište sa kabinama, kao što je nekada bilo.Pa ćemo se kupati na lukobranu, super!


Da napravit će drveno kupalište od njihove piljevine u glavama. Ništa ne rade ti šefovi pa čemu služe onda.

gost
 

Re: Riječka luka

Post broj:#35  PostPostao/la gost » 8.8.2010, 10:56

Adamić napisao:Da napravit će drveno kupalište od njihove piljevine u glavama.




:smijeh: :smijeh: :smijeh: :majstore:

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 21408
Teme: 862
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Putnički terminal

Post broj:#36  PostPostao/la Adamić » 10.8.2010, 14:35

Pomorski putnički terminal živi samo jedan sat dnevno

Putnika, doduše, ne nedostaje, posebice ljeti, no sva se živost, toliko karakteristična za ovakva mjesta, svodi na svega sat vremena prije polaska katamarana prema otocima
U prizemlju nema niti jedne stolice ili klupe gdje bi putnik mogao počinuti prije polaska broda.

Kolodvori, aerodromi i slična mjesta gdje se ljudi ukrcavaju i iskrcavaju s raznoraznih prijevoznih sredstava obično vrve životom, u pravilu s više ili manje zanimljivom »stalnom postavom« likova koji svoju životnu predstavu igraju u interakciji s onim drugim, epizodnim likovima, koje obično nazivamo putnicima. U toj igri života jedni traže zaradu, drugi zabavu, treći i jedno i drugo. Takvih živopisnih likova i događaja, međutim, na riječkom pomorskom Putničkom terminalu – nema.

Putnika, doduše, posebice u ljetnim mjesecima ne nedostaje, no sva se živost, toliko karakteristična za polazne i dolazne točke putovanja, svodi na svega sat vremena prije polazaka putničkih katamarana prema otocima u pet poslijepodne. Samo dva sata ranije, terminal bi se neupućenom namjerniku mogao učiniti kao tek poveći ugostiteljski objekt na pomalo neuobičajenoj, ali zanimljivoj lokaciji.

Čekanje na betonu

Da se zapravo radi o mjestu polaska na putovanja ne odaje gotovo ništa, osim dvoje – troje nadobudnih »globetrottera« s ruksacima koji su očito debelo uranili, pa su odmor i spas od žestokog ljetnog sunca potražili u hladu s istočne strane zgrade terminala, na već uobičajenoj lokaciji za sve one koji ne žele sjediti na terasi kafića dok čekaju brod. Istini za volju, osim u kafić ili na goli beton pored zgrade, niti nemaju gdje sjesti jer u prizemlju Putničkog terminala koje bi valjda trebalo predstavljati čekaonicu nema niti jedne stolice ili klupe gdje bi umoran putnik mogao počinuti prije polaska broda.

Onaj tko u tom trenutku ode i vrati se za nekih sat vremena, kako je to učinila i naša ekipa, svjedočit će potpunoj transformaciji. Tamo gdje je bilo tek nekoliko gostiju kafića i pospanaca s ruksacima, negdje oko četiri sata poslijepodne nemoguće je pronaći slobodno mjesto, bilo na terasi ili u hladu pokraj zgrade, gdje se u međuvremenu naslagala cijela hrpa ruksaka, torbi i njihovih vlasnika. Na terminalu vlada vesela graja, ljudi su uglavnom nasmijani i dobre volje, što i ne čudi s obzirom da većina putuje na dugo čekani odmor.
Udobnost putovanja

Neki putuju sami, neki u društvu, a po brojnosti u oči upada francuska ekipa čiji je cilj lako odrediti po natpisima na majicama »Susak 2010.«. Ukupno ih je petnaest, kaže nam Fabien Bussani, čiji su djed i baka sa Suska prije više od pola stoljeća emigrirali u Cannes, gdje danas živi već treća generacija obitelji. Fabien, pripadnik upravo te generacije, ne govori hrvatski, ali uz Susak je, kaže, neraskidivo vezan.

– Svako ljeto s obitelji dolazim na Susak, a ove smo godine odlučili povesti i prijatelje pa se putovanje pretvorilo u pravu ekspediciju. Ostajemo tjedan dana i sigurno ćemo se dobro provesti, kaže nam Fabien, dok se vesela družina okuplja za zajedničko fotografiranje prije polaska na pomorski dio avanture.

Putnici na brodovima ljeti su, poput francuske družbe, većinom turisti koji brzo i jeftino žele stići do odredišta za odmor na nekom od sjevernojadranskih otoka. Karta za katamaran do Novalje, primjerice, stoji svega četrdeset kuna, a pritom se elegantno izbjegnu gužve na cestama i trajektnim pristaništima. Iako je cijena i komfor glavni razlog putovanja morem, ima i onih koji su se za katamaran odlučili silom prilika.

– Zapravo smo na ljetovanje u Hrvatskoj krenuli autom, ali on je putem odlučio »umrijeti«. Pokvario se pa smo ga ostavili na popravku, a da ne gubimo dragocjene dane odmora nastavljamo brodom. Idemo do Novalje i Zrća, zatim do Zadra pa dokle stignemo, kažu Max i Daniele iz Torina kojima havarija prijevoznog sredstva očito nije pokvarila godišnji.
Put simo-put tamo

Među putnicima smo ugledali i poznato lice direktora Autotroleja, Željka Smojvera. U rukama je nosio kotač bicikla pa smo bili u dvojbi oko prijevoznog sredstva kojim namjerava krenuti na put.

– Mislili smo da se vi vozite samo busom, dobacujemo mu, na što uz smijeh odvraća da autobusi jesu »zakon«, ali je ljeti ipak ugodnije i brže putovati katamaranom.

– Na godišnjem sam odmoru koji s obitelji provodim u Rtini, ali kako zbog posla svako malo moram dolaziti u Rijeku, najjednostavnije je da me netko ujutro prebaci do Novalje, a brodom se mogu i vratiti već istog dana poslijepodne. A što se kotača tiče, nekome od susjeda uvijek treba nešto donijeti iz Rijeke, tako to ide, objašnjava Smojver.

Pola sata prije polaska brodova, putnici se dižu i uredno staju u redove za ukrcaj, s jedne strane pristaništa za »Dubravku«, s druge za »Novalju«. U redu za »Dubravku« i Susak je i tročlana mlada slovenska obitelj. Mama Tina i tata Mitja strpljivo stoje na žegi, a mala Iris udobno se smjestila u nosiljci na tatinim leđima.

– Njoj je najudobnije. Krenuli smo na kratki, trodnevni izlet do Suska, nadamo se da će nas i vremenske prilike poslužiti, kažu Mitja i Tina. Vrata katamarana uskoro se otvaraju, redovi putnika polako nestaju u utrobama dvaju brodova, a terminal nakon kratkotrajne živosti i gužve opet ostaje – pust.

Marinko GLAVAN

Snimio Marko GRACIN

Karte za katamarane tražena roba

Karte za katamarane ljeti su uvijek tražena roba. Kako ih je moguće kupiti isključivo na dan putovanja najbolji način da se osigura dragocjeni papirić je kupovina karte odmah po otvaranju prodajnog mjesta Jadrolinije u sedam sati ujutro. Sve kasnije od toga uključuje rizik da karata više neće biti, u što se uvjerila Nevenka Rakić iz Lošinja, koja je kartu za povratak kući bezuspješno pokušala kupiti oko 16 sati.

– Ne mogu vjerovati. Jutros sam doputovala katamaranom, a sad se ne mogu vratiti. Ne znam što ću učiniti, pokušat ću nešto »srediti« na samom brodu prilikom ukrcaja, rekla nam je Nevenka. S obzirom da je poslije ukrcaja više nismo vidjeli na terminalu, očito je »sredila« stvar.

---------------------------------------------------
Ma ovo je sve banana. Pogledajte kakav je trebao biti projekt . To su trebale biti čekaonice u klasičnom smislu a ne ako želiš negdje sjesti u hlad moraš se sa teškim torbama penjati na kat . Auti koji će ulaziti na brodove, popratni sadržaji. Mislim da su Riječane u ovom projektu izigrali kako zbunjena lučka uprava tako i grad Rijeka. Oni su dali veći dio "putničkog" objekta u najam privatniku Zoranu Maržiću koji je od njega napravio noćni klub.

Ovako se nećemo razvit nikada. Grad na moru,grad bez brodova. :oops:


Avatar korisnika
luka lik
Šegrt
Šegrt
 
Postovi: 284
Teme: 13
Pridružen: 9.2.2010, 20:45

Re: Putnički terminal

Post broj:#37  PostPostao/la luka lik » 31.5.2011, 12:46

Ja samo kažem sreća da su u taj terminal stavili prostorije gdje se može kupiti karta a za ovaj disco nema riječi očiti primjer korupcije na koji nitko ne reagira,umjestzo čekaonice sa automatima za iće i piće i malog fast fooda imam disco.
A ljudi neka se po zimi smrzavaju a ljeti oprže ispred terminala ,korpcija na n-tu :riganje: :riganje: :riganje:

gost
 

Re: Putnički terminal

Post broj:#38  PostPostao/la gost » 31.5.2011, 12:57

a danas sam čitala u NL kako onaj budaletina od Hlače sere kvake kako u Rijeci nema ničeg za vidjeti. koji je to kreten. :riganje:

nema jer on ne zna za ništa jer je neobrazovan ko krava.
baš sam ljuta. :evil:
na čelu takvih ustanova kao što je LU da može sjedit takav bezmozgaš.

rijeka53
 

Re: Putnički terminal

Post broj:#39  PostPostao/la rijeka53 » 31.5.2011, 14:15

Pomorski putnički terminal živi samo jedan sat dnevno

Putnika, doduše, ne nedostaje, posebice ljeti, no sva se živost, toliko karakteristična za ovakva
mjesta, svodi na svega sat vremena prije polaska katamarana prema otocima
U prizemlju nema niti jedne stolice ili klupe gdje bi putnik mogao počinuti prije polaska broda. :dole



:gore venexia, samo jedan od terminala, uz djutic, bar, ...

terminalisonzointernabi.jpg
terminalisonzointernabi.jpg (85.08 KiB) Pogledano 277 puta

Avatar korisnika
luka lik
Šegrt
Šegrt
 
Postovi: 284
Teme: 13
Pridružen: 9.2.2010, 20:45

Re: Putnički terminal

Post broj:#40  PostPostao/la luka lik » 31.5.2011, 14:23

Upravo pročitah :roll:
Nego da kažem ,Rijeka (osim što je u sukobu najačih stranaka) je u još jednom problemu,koliko Hlača ima krivo toliko ima pravo.
Evo recimo u okolici Rijeke je sedam kaštela sve arhitektonski dometi svog vremena na ovim prostorima,niti jedan za početak od hotela ne nudi turu kaštela da tako kažem,usto ima masa crkvi isto ništa,drugo opatijsko zaleđe istu ne nudi ništa ok lijepo je i turistički orijentirano ali to je sve inicijativa za posjetom je prepuštena turistu,niti ga se potiče niti ništa.
Dalje sva događnja u tim prostorima su provincijalnog karaktera i kao da nema incijatve za nečim više, gdje su opere,arije koncerti klasične glazbe,belcanto itd?
Evo ja sam u kraljevici gdje su dva dvorca ,ok imaju svrhu i ne propadaju ali njihova turistička isorištenost je1 od 10,u jendom je bila ljetna pozornica koju su rušili kao obnoviti će atrij (poločiti ga kamenom) ali se kasnije ispostavilo da treba vratiti pod na orginalnu razinu i sad sve tako stoji,manje dvorište izgleda :riganje:
Evo sad se nešto radi oko Drvenika ali opet-ako je to za ekipu od 50 lokalnih kulturnjaka opet ništa. :cry:

Avatar korisnika
luka lik
Šegrt
Šegrt
 
Postovi: 284
Teme: 13
Pridružen: 9.2.2010, 20:45

Re: Putnički terminal

Post broj:#41  PostPostao/la luka lik » 31.5.2011, 14:26

rijeka53 napisao:Pomorski putnički terminal živi samo jedan sat dnevno

Putnika, doduše, ne nedostaje, posebice ljeti, no sva se živost, toliko karakteristična za ovakva
mjesta, svodi na svega sat vremena prije polaska katamarana prema otocima
U prizemlju nema niti jedne stolice ili klupe gdje bi putnik mogao počinuti prije polaska broda. :dole



:gore venexia, samo jedan od terminala, uz djutic, bar, ...

Slika


Dobro mislim da ljudi imaju pogrešnu percepciju,ni na Delti nema gužve nego petnaest minuta prije polaska busa,mislim ne kužim što je terminal trg>?Ili mjesto gdje pričekaš brod?
Problem je što nemaš gdje pričekati brod.prostor čekanice zauzeo je disko :lupiti: :lupiti: -

Avatar korisnika
uriah
Poznata osoba
Poznata osoba
 
Postovi: 20
Pridružen: 10.5.2011, 15:22
Lokacija: Rijeka

Re: Putnički terminal

Post broj:#42  PostPostao/la uriah » 1.6.2011, 09:31

Evo poučnog članka sa poslovni.hr

Politika kriva što kruzeri neće u Rijeku

Marija Crnjak

Umjesto da HDZ i SDP koji vode riječku luku i Grad ozbiljno isplaniraju kako dovesti kruzere, novi terminal zjapi prazan, a odgovorni se nabacuju optužbama

Iz priče o tome zašto Luka Rijeka ima problem s privlačenjem kruzera vidi se sva nezrelost tipično hrvatskih pokušaja ulaska u novi biznis, pogotovo ako im kumuje politika.

Dakle, Riječani su uložili u novi putnički terminal i uređenje obale za putnike, ali unatoč velikim očekivanjima koja su postojala za ovu godinu kruzeri nisu stigli, a s njima ni putnici koji bi se "promuvali" po destinaciji i ostavili joj nešto novca. Dakle, pravi je trenutak da se krene u potragu za krivcem, koja postaje vrlo uzbudljiva samim tim što lukom i Gradom šefuju dvije suparničke stranke, zajedno sa svojim simpatizerima, partnerima i pulenima. Tako HDZ-ovac Bojan Hlača s čelnog mjesta državne luke može optuživati Rijeku i Turističku zajednicu za loš razvoj destinacije koja se shvaća kao industrijska zona, a ne turistički biser. Grad i TZ pak mogu kazati da nisu oni na čelu Lučke uprave da bi dovodili goste, optuživati Hlaču za nesposobnost, blaćenje... Pritom nema jasnih odgovora o tome koji kapacitet navedena destinacija ima za prihvat gostiju na kružnim putovanjima, kakve su objektivne mogućnosti da se krstarenje razvije s obzirom na konkurenciju, kakve kruzere treba dovoditi, koliko se od njih može zaraditi, isplate li se uopće kruzeri u gradu koji bi možda prvo trebao razviti svoju obalnu turističku priču, očito zakržljalu. Osim eventualno pojedinaca koji nemaju moć odlučivanja takve stvari očito nikog ne zanimaju. Jer da je suprotno, onda bi svi navedeni sjeli za stol i razradili projekt, podijelili zadaće. U tom bi slučaju možda na žalosno zastarjelim web-stranicama TZ-a Rijeka bila barem jedna informacija o tome da grad ima ambicije postati destinacija za kruzere, možda bi u Upravi Luke Rijeka znali da postoji projekt udruženog oglašavanja koji sufinancira država i HTZ umjesto da plaču kako nemaju novca za marketing. Znalo bi se možda da je za ulazak u "itinerer" kompanije za kružna putovanja potrebno puno suradnje, živaca i vremena. Teško da se od ekipe koja drži presice da bi po drugoj strani bacala kamenje može očekivati bilo što konstruktivno. S obzirom na razinu diletantizma na svim razinama, još je teže očekivati da će netko s više instancije prekinuti začarani krug u kojem se vrte Rijeka i njezina luka. Ili, ne daj Bože, izbaciti politiku iz priče, i to u predizbornoj godini.

http://www.poslovni.hr/vijesti/politika-kriva-sto-kruzeri-nece-u-rijeku-180369.aspx

rijeka53
 

Re: Putnički terminal

Post broj:#43  PostPostao/la rijeka53 » 1.6.2011, 09:36

:ne znam: ... nije moguce shvatiti sve to, jer se radi o UBRATI novce koji svima trebaju,
ovako NITKO ne ide nikamo, nema vise ni za krasti, kada su kase prazne :!: :!: :!:

Avatar korisnika
steam
Šegrt
Šegrt
 
Postovi: 135
Pridružen: 5.12.2010, 10:16
Lokacija: worldwide

Re: Putnički terminal

Post broj:#44  PostPostao/la steam » 23.11.2011, 20:31

Ne da neće biti kruzera u našoj luci nego neće biti ni dužobalne linije iz Rijeke do Dubrovnika , Jadrolinija je objavila na svojim stranicama plovidbeni red za 2012 i nema polaska iz Rijeke , pa evo napokon su sve uništili. :bravo:

rijeka53
 

Re: Putnički terminal

Post broj:#45  PostPostao/la rijeka53 » 23.11.2011, 21:15

Slika


Slika

PrethodniSljedeće

  • Similar Topics
    Odgovori
    Pogledano
    Zadnji post

Vrati se na: Promet

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost