Dobrodošli na prvi forum o gradu Rijeci i Primorsko-goranskom zavičaju, koji je otvoren za sve ljude na svijetu, bez obzira na nacionalnost, vjeru i porijeklo.

Prijava  •  REGISTRIRAJ SE !

Pomorski promet Rijeke i našeg kraja

Cestovni, pomorski, zračni i željeznički promet Rijeke i našeg kraja.
Fiuman
Rijekofil
Rijekofil
 
Postovi: 1720
Teme: 22
Pridružen: 23.6.2011, 00:40
Lokacija: Turnić

Re: Riječka luka

Post broj:#61  PostPostao/la Fiuman » 11.5.2014, 10:50

2 jer nemogu sve 4 stati i operativno raditi...ove narančaste obično...ali budu nekada dva broda, jedan iza drugoga, pa onda po dvije dizalice na svaki brod...

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 21408
Teme: 862
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Riječka luka

Post broj:#62  PostPostao/la Adamić » 13.5.2014, 11:51

Evo ga opet, došao jučer kako kažu neki "pokidani brod".Uslikan danas nakon skoro pa 5 mjeseci koliko ga nije bilo.
DockWise Rijeka 13.5.2014.  (1).jpg
DockWise Rijeka 13.5.2014. (1).jpg (314.34 KiB) Pogledano 838 puta

DockWise Rijeka 13.5.2014.  (2).jpg
klikni za veći priakz

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 21408
Teme: 862
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Riječka luka

Post broj:#63  PostPostao/la Adamić » 26.6.2014, 18:31

Kontejneraš Maersk Kawasaki ušao je u Kvarnerski zaljev te ga čeka pristajanje na Brajdici. :slikanje:
18.6.2014. predvečer
MAERSK KAWASAKI.JPG
MAERSK KAWASAKI.JPG (109.19 KiB) Pogledano 744 puta

MAERSK KAWASAKI Rijeka Croatia.JPG
klikni za veći prikaz


Relacija Kopar - Rijeka -Trst
http://www.marinetraffic.com/hr/ais/det ... /240721000

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 21408
Teme: 862
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Riječka luka

Post broj:#64  PostPostao/la Adamić » 27.6.2014, 17:54

još jedna ali ioz godine ranije... :zastava:
maersk rijeka.jpg
Foto: Tea Cimas / CROPIX
maersk rijeka.jpg (435.53 KiB) Pogledano 731 puta

22.05.13.

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 21408
Teme: 862
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Riječka luka

Post broj:#65  PostPostao/la Adamić » 27.6.2014, 18:27

Malo sam istraživao i došao do zaključka da nismo dobili ništa novim terminalom u koji su utrošeni milijuni i milijuni ! :lol:
Pogledajte stanje kontejnerskog terminala iz 2007. i 2014. pa sami prosudite.
Kontejnerski terminal brajdica.jpg
Kontejnerski terminal brajdica.jpg (216.35 KiB) Pogledano 726 puta

2007. smo imali više prometa što se vidi po kontejnerima. Znači 2014. pao je promet drastično ili su oni tako brzi s manipulacijom tereta u što nikako ne vjerujem.
Dakle plavo je nazovimo ga novi terminal , vidimo da smo dobili malo toga što se tiče skladištenja kontejnera, gotovo ništa jer i prije su tu bili kontejneri ! I to zaista mnogo na tako malom prostoru.
Crveno je granica starog terminala .



Na kraju možemo reći da smo dobili zapravo samo novi asfalt na tom novom dijelu a platili silne milijune! Tipična hrvatska priča.

Fiuman
Rijekofil
Rijekofil
 
Postovi: 1720
Teme: 22
Pridružen: 23.6.2011, 00:40
Lokacija: Turnić

Re: Riječka luka

Post broj:#66  PostPostao/la Fiuman » 28.6.2014, 09:56

Nije tu samo problem luke, tu je problem morskog gaza, odvoza velikog tereta. Hž je skolopio biznis s Austrijancima ako se ne varam, i onda svaki dan dva puta dizel lokomotiva koja bukom ruši zidove i vibracijama prolazi kroz nasaljeni dio Rijeke a iznad žice sa strujom. Znači treba ulagati, imamo spore i stare vlakove, koristimo dizel a želimo biti ekološka zemlja. Imamo struju u žicama vozimo dizelke. Da nije bilo Mađara ne bi ni to imali. Sve je manje direktnih linija iz itočnih zemalja u Riječku luku, kao prije. Zbog sporog ulaganja i birokracije druge luke su nam preuzele posao, i neka su. Nama očito ne treba luka. I tako će biti dok je god na prvom mjestu novac, kojeg si netko želi staviti u vlastiti đžep.

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 21408
Teme: 862
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Riječka luka

Post broj:#67  PostPostao/la Adamić » 6.7.2014, 13:07

Četiri desetljeća od prezentacije na Putničkoj obali
Nekad je riječka luka bila u svjetskom vrhu, danas je tek sporedna stanica

Nekad-je-rijecka-luka-bila-u-svjetskom-vrhu-danas-je-tek-sporedna-stanica_ca_large.jpg
Nekad-je-rijecka-luka-bila-u-svjetskom-vrhu-danas-je-tek-sporedna-stanica_ca_large.jpg (43.93 KiB) Pogledano 683 puta

Foto Damir ŠKOMRLJ



Rijeka je prije četrdeset godina bila središte zbivanja i razvoja, a danas u kontejnerskom prometu debelo zaostaje za konkurencijom, čak i za Koprom čija je luka tada bila još praktički u povojima

Svjetska prezentacija prvih takozvanih collapsible containera ili složivih kontejnera održana je prije punih četrdeset godina na riječkoj putničkoj obali. Prezentaciju je održala američka kompanija Sea Containers ltd, čiji je zastupnik za ovaj dio Europe bio tadašnji Transjug, špediterski gigant danas poznat kao Transadria u stečaju. Prezentacija je okupila vodeće ljude cjelokupnog pomorskog gospodarstva Jugoslavije koje je u to doba bilo na svom vrhuncu, prisjeća se tadašnji voditelj kontejnerskog sektora u Prometnoj agenciji Transjuga, cijenjeni riječki prometni stručnjak, diplomirani inženjer pomorskog prometa i ekonomist Zvonko Brkljačić.

– Prijevoz tereta u kontejnerima u to je doba bio praktički još u začecima, roba se još uglavnom prevozila brodovima za generalni teret. Radilo se o novoj tehnologiji, koja je kasnije posve izmijenila pomorstvo, a tvrtka Sea Container bila je vodeća na području proizvodnje i davanja kontejnera u najam. Oni su razvili novi tip kontejnera koji se mogao složiti tako da su četiri prazna kontejnera zauzimala jednaki brodski prostor kao jedan puni. Time je pronađeno rješenje za problem koji se pojavio dolaskom kontejnera – često se događalo da se u određene luke prevozi teret u kontejnerima, ali nije bilo tereta koji bi se tamo krcao u prazne kontejnere. Za promociju svoje nove tehnologije odabrali su baš Rijeku, kaže Brkljačić, ističući kako to nije bila slučajnost.
Svjetski vrh

Riječko pomorsko gospodarstvo tada je bilo u svjetskom vrhu, držeći korak s recentnim zbivanjima i novim tehnologijama, za razliku od današnje situacije, s kojom se ovaj iskusni stručnjak, kako kaže, ne može pomiriti.

– Ta prezentacija, kojoj su prisustvovali i vodeći ljudi Sea Containersa za Europu, Anthony Hopkins i ujedno je značila i početak jačeg razvoja kontejnerizacije u riječkoj luci, ali i među tadašnjim jugoslavenskim brodarima. U godinama koje su slijedile Jugolinija je nabavila svoj prvi kontejnerski brod Pionir, a trend su slijedile i druge brodarske kompanije iz bivše države. Iz današnje perspektive gledano, Rijeka je prije četrdeset godina bila središte zbivanja i razvoja jedne nove tehnologije koja je iz korijena promijenila način transporta, a danas u kontejnerskom prometu debelo zaostaje za konkurencijom, čak i za Koprom čija je luka tada bila još praktički u povojima, kaže Brkljačić, čije navode potkrepljuju i brojke iz prošle godine, kada je u Rijeci prekrcano svega oko 130 tisuća TEU-a, dok ih je u Kopru prekrcano 600 tisuća.

Iako i sam ističe da je za propast riječkog pomorskog gospodarstva i zaostajanje luke u odnosu na konkurenciju bilo i objektivnih razloga, prema njegovom je mišljenju jedan od glavnih uzroka negativna selekcija vodećih kadrova koji nisu bili dorasli izazovu, provođena desetljećima, kao i izostanak smislene nacionalne strategije i potpore razvoju luke i kontejnerskog prometa.

– Najgore je od svega što se takav pristup nastavlja i dalje. Ne razmišlja se za pedeset ili sto godina unaprijed nego se samo donose nekakva, rekao bih, vatrogasna rješenja. Jedno od njih je i izgradnja Zagrebačke obale, koja dugoročno ne može Rijeci osigurati značajniju poziciju među vodećim lukama za kontejnerski promet. Ta je obala preskupa, u središtu je grada, što otežava daljnji transport kontejnera, posebno željeznicom, a upitna je i s aspekta sigurnosti pomorskog prometa. Zbog čega na niti jednoj simulaciji obale koju je prikazala Lučka uprava nije prikazan položaj Riječkog lukobrana. U slučaju izvanredne situacije kada se brod mora hitno odvezati i isploviti, kako će to izvesti bez opasnosti. Brodari prije nego odluče slati svoje brodove u neku luku pošalju tamo svoje inspektore, a sumnjam da će oni o ovakvom rješenju imati pozitivno mišljenje, kaže Brkljačić, koji još više sumnja u ekonomsku opravdanost ulaganja u Zagrebačku obalu, posebno zbog činjenice da će i ona biti dana u koncesiju, najvjerovatnije stranom partneru.

Domaća pamet

– Koja je korist za hrvatsko gospodarstvo od terminala kojim upravlja stranac i od njega zarađuje, a ovdje ostavi jedan ili dva posto na račun koncesijske naknade. Moramo stvoriti uvjete da se angažira i razvija domaća pamet, naš know-how, a ne da nam dolaze strani kvazi stručnjaci iz druge svjetske lige, kao što je bio slučaj s prošlim direktorom Brajdice, koji je bio predstavljan kao veliki stručnjak, pa se na kraju njegovi rezultati pokazali da to baš i nije, kaže Brkljačić.

Njegov je stav da se luka za kontejnerski promet može razvijati jedino na Krku, gdje je i sam radio do umirovljenja kao direktor u JANAF-u. Jedino izgradnja luke i odgovarajuće prateće prometne i ostale infrastrukture u Omišlju, ističe, može na duže staze pozicionirati Rijeku kao kontejnersku luku koja može konkurirati najvećim takmacima na tržištu.

– Moramo razmišljati unaprijed. Možda se netko pita što je mene briga što će biti za pedeset godina, kada sigurno više neću biti među živima, ali želim da se stvari promijene. Ako želimo pravu luku, ne samo za kontejnere, nego i tekući teret i rasuti, pa možda i LNG terminal, jedina odgovarajuća pozicija je na Krku. Tamo je dovoljna dubina mora, a prostora u zaleđu ima dovoljno da se prema potrebama i rastu prometa luka ima gdje širiti. Terminali u središtu grada su limitirani i zato ne mogu biti rješenje. Gradnja luke na Krku koštala bi milijarde. Sigurno, ali sigurno je i da bi se dobar dio tih sredstava mogao osigurati iz Europske unije, kojoj je cilj da se uspostave nekadašnji tokovi roba u smjeru Istok-Zapad i Sjever-Jug koji su bili prekinuti devedesetih godina u ratu i do danas nisu obnovljeni. Za takav bi, sveobuhvatan projekt, sigurno bili zainteresirani i strani ulagači, ali ponavljam, moramo angažirati svoje stručnjake, mlade ljude i one iskusne, i to po kriteriju sposobnosti, a ne podobnosti, kaže Brkljačić.

Konkurencija

Hvatanje koraka s konkurencijom zahtijevat će velika ulaganja, i to ne samo u luku nego i u brojne druge segmente prometa, slaže se s Brkljačićem i predsjednik Udruge pomorskih agenata, još jedan priznati riječki stručnjak za pomorstvo Jakov Karmelić. On ističe da su tek pred godinu dana, ulaskom Hrvatske u punopravno članstvo u EU, proširenjem i opremanjem terminala na Brajdici novim dizalicama, te ulaganjima u modernizaciju terminala i željezničke infrastrukture na pojedinim dijelovima pruge u protekloj godini, stvorene osnovne pretpostavke za konkurentsku utakmicu.

– Potrebno je, međutim, konkurirati lukama Kopru i Trstu na djelomično istom gravitacijskom području koje su u proteklih desetak godina uspostavile redovite blok vlakove prema srednjoj Europi i time pridobile poslovne partnere na njihove prometne pravce, i koje imaju svoje vlastite razvojne planove za zadržavanje postojećih i pridobivanje novih klijenata s novim prometima. Ne smijemo zaboraviti da na tom istom gravitacijskom području konkuriraju i daleko razvijenije sjevernoeuropske luke, riječnim prometom želi konkurirati luka Konstanza, a odnedavno i luka Pirej ima svoje aspiracije na srednjeeuropskom tržištu, kaže Karmelić.
Uska grla i barijere

Na pitanje kako okrenuti trendove, posebno s obzirom na okolnosti slabašnog domaćeg gospodarstva, za koje je teško vjerovati da bi se uskoro mogle promijeniti, odgovara kako Rijeka nikada i nije bila luka samo za domaći, nacionalni promet, već za puno šire gravitacijsko područje i tranzitni promet. Ipak, ističe kako je potrebno realno sagledati stanje i sustavnim, pristupom uklanjati sva uska grla i barijere.

– Brodari koji tiču Kopar i Trst dolaze svojim brodovima u Rijeku, ali je potrebno stvoriti pretpostavke da u rotaciji servisa odaberu Rijeku kao prvu luku ticanja, kako bi osigurali najkraće ukupno tranzitno vrijeme od luke ukrcaja do konačnog odredišta. Potrebno je u praksi sprovesti liberalizaciju željezničkog tržišta kako bi stvorili konkurenciju domaćih i stranih željezničkih operatera koji će nuditi mrežu blok vlakova, svakim danom poboljšavati željezničku infrastrukturu kako bi vlakovi mogli ostvariti konkuretno tranzitno vrijeme do kopnenog odredišta, kaže Karmelić, dodajući kako treba ukloniti i administrativne barijere na način da sve više stranih uvoznika i izvoznika carine svoje robe u luci. Marketinški i prodajno potrebno je, nastavlja, utjecati na velike multinacionalne kompanije u srednjoj Europi da luku Rijeka uvrste u prijevozne opcije u svojim godišnjim tenderima, te stvoriti pretpostavke da strane multinacionalne kompanije odaberu Hrvatsku za svoje logističko-distributivne centre.

Morske autoceste

Izgradnja Zagrebačke obale, odnosno novog, većeg kontejnerskog terminala, dodaje, jedan je od osnovnih preduvjeta za razvoj luke koja će pokrivati šire gravitacijsko područje, koje pored Hrvatske uključuje dio Bosne i Hercegovine, centralne Srbije, Mađarske, zapadne Rumunjske, Slovačke, Češke, Austrije, južne Poljske i Bavarske.

– Ukoliko Rijeka ima pretenzije raditi na takvom velikom gravitacijskom području, razvijati se kao lučko prekrcajno čvorište za jadranske luke koje ne servisiraju direktni servisi brodovima maticama kao što su Split, Ploče, Bar, Ancona, Ravena i druge, sudjelovati u projektima »morskih autocesta« koji su izdašno financirani EU fondovima, razvijati projekte pozadinskih depoa s mogućnostima punjenja i pražnjenja kontejnera sa svim pratećim oplemenjivanjima tereta i re-eksportnim poslovima, onda je dugoročno neminovno graditi novi kontejnerski terminal na koji se istovremeno može vezati barem dvije velike matice, koji će imati veći broj kontejnerskih dizalica i efikasni ranžirni kolodvor s mogućnošću istovremenog opsluživanja kontejnerskih vlakova od 750 metara dužine na nekoliko kolosijeka. Biti kontejnerska luka s povezanim sustavom kopnenih depoa i cargo centara podrazumijeva i niz drugih aktivnosti, kao što su održavanje i popravci kontejnerske opreme, pranje i servisiranje kontejnera hladnjača, depo za lizing komapanije, odnosno uzimanje i vraćanje kontejnera iz najma uz niz pratećih servisa, punjenje i pražnjenje kontejnera uz poslove koji stvaraju dodatnu vrijednost – vaganje, etiketiranje, pakiranje robe, re-eksport i skladištenje rashladnih i smrznutih roba. Sve su to aktivnosti koje je potrebno još puno više razvijati i stalno pratiti sva nova tehnološka i organizacijska rješenja koja postoje u suvremenim kontejnerskim lukama, zaključuje Karmelić.

Povratak na vrh

Za sve što spominje kao ključne preduvjete za napredak i razvoj kontejnerske luke potrebno je koordinirano djelovanje na nacionalnoj razini, i to na svim područjima vezanim uz transport, što je, sudeći po dosadašnjim iskustvima prema kojima je, primjerice, HŽ-u potrebno godinu dana da složi jedan blok kontejnerski vlak, prilično teško očekivati. Kada se tome pridoda inertnost cjelokupnog sustava donošenja i provođenja strateških odluka, Rijeka bi još dugo mogla gledati u leđa konkurenciji koja je svoje sustave odavno posložila. Da bi im »preotela« barem dio budućeg prometa, Rijeka mora biti ne jednaka, već ponuditi i bolju i bržu i cijenom konkurentniju uslugu. Korak ka tom cilju trebao bi biti učinjen modernizacijom pruge i izgradnjom Zagrebačke obale, no pitanje je hoće li i to samo po sebi biti dovoljno, bez čvrste, ponajprije političke, volje da se stvori sustav koji će moći konkurirati najboljima i vratiti Rijeku na mjesto gdje je prije četrdeset godina bila.
http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/N ... na-stanica

HDZ je prodao Brajdicu strancima ! I sad možemo prekrižiti razvitak riječke luke jer sve ostalo od strane države bilo bi pogodovanje privatniku. Mislim i to se može ali...koga na kraju briga za jednu tamo luku...

Avatar korisnika
edotijan
Šegrt
Šegrt
 
Postovi: 290
Teme: 86
Pridružen: 5.8.2009, 11:19

Re: Luka Rijeka

Post broj:#68  PostPostao/la edotijan » 6.7.2014, 17:48

Dobar dan,
Nadam se da ova monografija Riječke luke spada ovamo.
Izdavač Muzej grada Rijeke, 2001 godina, str 350, tiskara Zambelli,
ima sažetak na engleskom jeziku.
Pozdrav
Edo Tijan
Riječka Luka.jpg
Riječka Luka.jpg (27.75 KiB) Pogledano 670 puta

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 21408
Teme: 862
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Riječka luka

Post broj:#69  PostPostao/la Adamić » 31.7.2014, 18:50

Američka donacija Hrvatskoj vojsci: 162 borbena terenska vozila stigla u riječku luku
Ukupno 162 borbena terenska vozila, koja su se koristila u misiji ISAF u Afganistanu stigla su ovih dana na kontejnerski terminal riječke luke, kao donacija Vlade SAD-a i Američke vojske.
U tijeku je prekrcaj vozila u vagone, a ona će zatim biti prevezena željeznicom do Remontnog zavoda u Zagrebu, gdje će biti obavljen servis i bojanje, te će nakon toga uslijediti prijem vozila u Oružane snage RH.
MRAP M-ATV Hummer USA Rijeka (1).jpg
MRAP M-ATV Hummer USA Rijeka (1).jpg (75.5 KiB) Pogledano 608 puta

MRAP M-ATV Hummer USA Rijeka (2).jpg
MRAP M-ATV Hummer USA Rijeka (2).jpg (72.97 KiB) Pogledano 608 puta

MRAP M-ATV Hummer USA Rijeka (3).jpg
MRAP M-ATV Hummer USA Rijeka (3).jpg (79.53 KiB) Pogledano 608 puta




Nadam se da su im prekrcaj u stranoj luci dobro naplatili vlasnici luke! :lol:

Pa ti prodavaj Brajdicu ... :lupiti:

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 21408
Teme: 862
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Riječka luka

Post broj:#70  PostPostao/la Adamić » 13.11.2014, 13:56

Komentar Gorana , sa FB Rijeka - Weather (RIMETEO)

CMA CGM Parsifal Rijeka.jpg
CMA CGM Parsifal Rijeka.jpg (97.98 KiB) Pogledano 484 puta

MA CGM Parsifal, kontejnerski div od 335 metara. Servisira kontejnersku liniju Daleki istok-sjeverni Jadran. Trenutno plovi u smjeru Trsta, pored obale Cresa, a jutros je bio u Rijeci.

S obzirom da smo kolege i ja sa profesorima iz struke radili i jos radimo neke projekte vezane za kontejnerske terminale Brajdica i Zagrebacka obala da ovakvi radovi idu samo na stetu gospodarstva nas Rijecana i cijele RH. Razlog nelogicno je nadograditi 330 metara na Brajdici sa razlikom gaza od 3 metra, jer znamo da na starom djelu smeta stijena koja ne omogucava privat brodove niti sa gazom od 11,5 metara sto je bio slucaj prosle godine kada je dosao prekrcan brod Maersk Kawasaki sa svojim gazom od 11,5 metara dok je na brajdici bio 11,3 m. Zalosno je da ovi POST PANAMAX PLUS u ovom slucaju CMA CGM preko 330m. dolaze sa praznim konrejnerima iz Dalekog istoka. Iz prakse se zna da najveci dio tereta iskracavaju u Kopru i Trstu, a razlog je da ne mogu pristati niti na novo izgrađenom dijelu Brajdice. Da skratim, trebali su na kontejnerskom terminalu Brajdica cijelu duzinu od oko 630 metara, pomaknuti prema dubini mora od 10 metara i time bi dobili dubinu mora slicnu na buducem zagrebackom kontejnerskom terminalu troskovi bi bili veci ali zato postoje stukturni fondovi EU, naravno koje mi ne znamo iskoristiti za strateske projekte. I bez pocetka izgradnje i modernizacije infrastrukture Hž-a, cesta isto tako Škrljeva i Milvakija u Matuljima sve ovo ide uzalud."

Pogodio u srž :bravo: :gore

Papalina
Šegrt
Šegrt
 
Postovi: 156
Teme: 6
Pridružen: 21.10.2014, 19:37
Lokacija: Otok Krk

Re: Riječka luka

Post broj:#71  PostPostao/la Papalina » 28.11.2014, 18:13

Plan izgradnje riječke luke 1870-ih


Plan luke Rijeka 1877.JPG
Plan luke Rijeka 1877.JPG (117.23 KiB) Pogledano 465 puta

Avatar korisnika
Vežičanka
Moderatorica
Moderatorica
Zaražen virusom R13Ka
Zaražen virusom R13Ka
 
Postovi: 3684
Teme: 92
Pridružen: 24.7.2012, 14:58

Re: Riječka luka

Post broj:#72  PostPostao/la Vežičanka » 28.11.2014, 18:25

Dali smo tu kartu u temi Povijest riječke luke viewtopic.php?f=86&t=1710 ali neka bude i tu

Papalina
Šegrt
Šegrt
 
Postovi: 156
Teme: 6
Pridružen: 21.10.2014, 19:37
Lokacija: Otok Krk

Re: Riječka luka

Post broj:#73  PostPostao/la Papalina » 28.11.2014, 18:28

Skužajte!Promaklo mi je.

Avatar korisnika
Vežičanka
Moderatorica
Moderatorica
Zaražen virusom R13Ka
Zaražen virusom R13Ka
 
Postovi: 3684
Teme: 92
Pridružen: 24.7.2012, 14:58

Re: Riječka luka

Post broj:#74  PostPostao/la Vežičanka » 28.11.2014, 19:05

Nema veze, dobro da je karta i tu.

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 21408
Teme: 862
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Riječka luka

Post broj:#75  PostPostao/la Adamić » 30.12.2014, 17:33

Poziv upomoć s teretnog broda punog naoružanih otmičara
Kod Krfa otet moldavski brod pun izbjeglica plovio prema Rijeci?

Autor: Marinko Glavan
Kod-Krfa-otet-moldavski-brod-pun-izbjeglica-plovio-prema-Rijeci_ca_large.jpg
Kod-Krfa-otet-moldavski-brod-pun-izbjeglica-plovio-prema-Rijeci_ca_large.jpg (48.2 KiB) Pogledano 450 puta

U Luci Rijeka neslužbeno saznajemo kako dolazak broda Blue Sky M u Rijeku nije bio najavljen, iako nam je potvrđeno da je plovilo s tim imenom već ranije uplovljavalo u riječku luku.

S Moldavskog teretnog brod Blue Sky M poslan je, prema pisanju grčkih medija, poziv upomoć jer se na njemu nalaze naoružane osobe. U trenutku slanja poziva brod se nalazio sjeverozapadno od Krfa, a prema podacima s portala http://www.marinetraffic.com , plovio je iz turske luke Korfez prema Rijeci, no nakon poziva upomoć naglo je promijenio kurs prema Italiji. Na brodu se, prema različitim izvorima, nalazi između 400 i 700 sirijskih izbjeglica, no te informacije nisu potvrđene. Poziv upomoć navodno je stigao od jednog putnika s broda.

U Luci Rijeka neslužbeno saznajemo kako dolazak broda Blue Sky M u Rijeku nije bio najavljen, iako nam je potvrđeno da je plovilo s tim imenom već ranije uplovljavalo u riječku luku.

Prema brodu su danas krenuli fregata grčke ratne mornarice i grčki vojni helikopter.

Do incidenta je došlo svega dva dana nakon požara na trajektu Norman Atlantic koji se zapalio u vodama pokraj otoka Krfa, na plovidbi između grčog Patrasa i Ancone u Italiji. Najmanje deset osoba poginulo je u požaru, a spašeno je više od 400 putnika i članova posade.
http://www.novilist.hr/Vijesti/Svijet/K ... ema-Rijeci

PrethodniSljedeće

  • Similar Topics
    Odgovori
    Pogledano
    Zadnji post

Vrati se na: Promet

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost