Dobrodošli na prvi forum o gradu Rijeci i Primorsko-goranskom zavičaju, koji je otvoren za sve ljude na svijetu, bez obzira na nacionalnost, vjeru i porijeklo.

Prijava  •  REGISTRIRAJ SE !

Željeznički promet Rijeke i našeg kraja

Cestovni, pomorski, zračni i željeznički promet Rijeke i našeg kraja.
Avatar korisnika
KarloOP
R13kA
R13kA
 
Postovi: 431
Pridružen: 27.10.2013, 16:32

Re: Željeznički promet Rijeke i našeg kraja

Post broj:#331  PostPostao/la KarloOP » 4.12.2016, 10:05

Izvrsno! Petnaest putnickih vagona. To nisam vidio ooodavno.

Avatar korisnika
ozren
Rijekofil
Rijekofil
 
Postovi: 1038
Teme: 16
Pridružen: 23.10.2010, 21:24

Re: Željeznički promet Rijeke i našeg kraja

Post broj:#332  PostPostao/la ozren » 4.12.2016, 21:06

Damir napisao:Bijeli vlak snimljen u Fužinama!


Damir,hvala za ovaj video! :gore :nk rijeka:

Zato ću postati nekoliko fotki "tunela kraj Meje".

DSC06463.JPG
DSC06463.JPG (234.14 KiB) Pogledano 354 puta


DSC06467.JPG
DSC06467.JPG (176.44 KiB) Pogledano 354 puta


DSC06468.JPG
DSC06468.JPG (249.14 KiB) Pogledano 354 puta


DSC06472.JPG
DSC06472.JPG (282.25 KiB) Pogledano 354 puta


DSC06475.JPG
DSC06475.JPG (271.94 KiB) Pogledano 354 puta


DSC06479.JPG
DSC06479.JPG (239.15 KiB) Pogledano 354 puta


:pozdrav:

Avatar korisnika
milic
R13kA
R13kA
 
Postovi: 824
Teme: 6
Pridružen: 5.6.2012, 17:39

Re: Željeznički promet Rijeke i našeg kraja

Post broj:#333  PostPostao/la milic » 4.12.2016, 21:23

Prekrasne slikice tunela kraj Meje. :cvijece
Daj balu mali!

Avatar korisnika
Vežičanka
Moderatorica
Moderatorica
Zaražen virusom R13Ka
Zaražen virusom R13Ka
 
Postovi: 3495
Teme: 80
Pridružen: 24.7.2012, 14:58

Re: Željeznički promet Rijeke i našeg kraja

Post broj:#334  PostPostao/la Vežičanka » 4.12.2016, 22:18

aha, znači to je to, tunel Sljeme kod Fužina
Ozrene :cvijet

stara slika je iz posta br.286
usporedba -.JPG

Avatar korisnika
ozren
Rijekofil
Rijekofil
 
Postovi: 1038
Teme: 16
Pridružen: 23.10.2010, 21:24

Re: Željeznički promet Rijeke i našeg kraja

Post broj:#335  PostPostao/la ozren » 5.12.2016, 08:24

Točnije kod Vrata.Prvi je to tunel u pravcu želj.stanice Lokve.
Ali nisam 100% siguran.
:pozdrav:

Avatar korisnika
Vežičanka
Moderatorica
Moderatorica
Zaražen virusom R13Ka
Zaražen virusom R13Ka
 
Postovi: 3495
Teme: 80
Pridružen: 24.7.2012, 14:58

Re: Željeznički promet Rijeke i našeg kraja

Post broj:#336  PostPostao/la Vežičanka » 5.12.2016, 12:38

Meni izgleda da je to TO.
Naravno, nova slika je malo iz daljega slikana, prošlo je 143 godine, prokop više nije svjež, i tako... ali po meni je taj tunel.

Daluka
Šegrt
Šegrt
 
Postovi: 344
Teme: 7
Pridružen: 13.10.2015, 17:08

Re: Željeznički promet Rijeke i našeg kraja

Post broj:#337  PostPostao/la Daluka » 5.12.2016, 12:56

Vežičanka napisao:Meni izgleda da je to TO.
Naravno, nova slika je malo iz daljega slikana, prošlo je 143 godine, prokop više nije svjež, i tako... ali po meni je taj tunel.


Naravno da je to taj tunel.
Pogledaj dobro novije fotografije, ulaz/izlaz tunela je dobio novi natkriveni portal, na staroj fotografiji je ulaz/izlaz tunela "sirov", izlazi iz same stijene.

Damir
R13kA
R13kA
 
Postovi: 471
Teme: 2
Pridružen: 19.5.2012, 17:30

Re: Željeznički promet Rijeke i našeg kraja

Post broj:#338  PostPostao/la Damir » 5.12.2016, 22:17

To je TO! :bravo:

Avatar korisnika
KarloOP
R13kA
R13kA
 
Postovi: 431
Pridružen: 27.10.2013, 16:32

Re: Željeznički promet Rijeke i našeg kraja

Post broj:#339  PostPostao/la KarloOP » 6.12.2016, 11:37

Prije tunela Kalvarija. Lokomotiva tipa 361 (Breda). Prometovale do sedmdesetih godina. (zeljeznice.net)
prije tunela Kalvarija.jpg
prije tunela Kalvarija.jpg (66.98 KiB) Pogledano 282 puta

Damir
R13kA
R13kA
 
Postovi: 471
Teme: 2
Pridružen: 19.5.2012, 17:30

Re: Željeznički promet Rijeke i našeg kraja

Post broj:#340  PostPostao/la Damir » 6.12.2016, 17:32

@Karlo istina da se radi o lokomotivi JŽ serija 361,ali ova na tvojoj fotki je snimljena prije 1945. i ima numeraciju FS E-626 XXX
Označeno crveneom strelicom,a zeleni kvadratić pokazuje gdje se upisivala JŽ numeracija.

prije tunela Kalvarija.jpg
prije tunela Kalvarija.jpg (67.38 KiB) Pogledano 269 puta


U JŽ su prvo nosile numeraciju E-61,a tek kasnije JŽ 361.

JŽ-E 61.jpg
JŽ-E 61.jpg (103.47 KiB) Pogledano 269 puta


JŽ 361-106 danas muzejska izložena u Ilirskoj Bistrici snimljena na Riječkoj pruzi,ali ne možemo točno odrediti gdje!?

Breda-361-106-na-reški-progi-Medium.jpg
Breda-361-106-na-reški-progi-Medium.jpg (73.65 KiB) Pogledano 269 puta

Damir
R13kA
R13kA
 
Postovi: 471
Teme: 2
Pridružen: 19.5.2012, 17:30

Re: Željeznički promet Rijeke i našeg kraja

Post broj:#341  PostPostao/la Damir » 6.12.2016, 17:38

Evo ti malo podataka ako te zanima!? ;)

loko_f10.jpg
loko_f10.jpg (72.13 KiB) Pogledano 269 puta


JŽ 361

Lokomotiva serije JŽ 361 (serija Talijanskih željeznica E 626) proizvođene su od 1927. do 1940. godine kod više proizvođača u Italiji u količini od 448 komada, a predviđene su bile za vuču teretnih i putničkih vlakova na nizinskim i brdskim prugama. Nakon primirja sklopljenog s Italijom 10. veljače 1947.godine u Divači (Slovenija) je u prosincu 1948. i siječnju 1949. godine preuzeto 16 elektrolokomotiva serije FS E 626. Jedna lokomotiva je poslije oslobođenja ostala u depou Rijeka, gdje je stajala od 1943 (lakše oštećena u sudaru). Serija tih prvih lokomotiva promijenjena je 1957. godine u seriju JŽ E 61, a 4. svibnja 1962. godine u seriju JŽ 361. Od tih lokomotiva 16 ih je bilo dodijeljeno na sluzbu u ŽG (Železniško gospodarstvo) Ljubljana, a samo jedna, s brojem 361-107 i popularno nazvana «Marijan», ondašnjemu ŽTP-u Zagreb. Od 1. prosinca 1976. godine s lokomotivama 361-002, 361-10, 361-003, 361-103 i 361-008 započelo je njihovo pojedinačno povlačenje iz prometa i kasiranje, koje je trajalo sve do 17. siječnja 1983. godine, kada su bile kasirane posljednje dvije lokomotive 361-106 i 361-006. Kao muzejski eksponat ostala je lokomotiva 361-001 u Železniškoj delavnici Moste u Ljubljani i lokomotiva 361-102 u Železniškom šolskom centru Šiška u Ljubljani. Elektrolokomotiva 361-201 od 12. studenog 1982. godine nalazi se u krugu Pogona remonta lokomotiva u Vukomercu, a 1992. godine je premještena u krug Željezničkog muzeja u Zagrebu.

Prije par godina je obnovljena,a mi članovi "Štaciona" iz RI iskreno se nadamo da ćemo ju jednoga dana dobiti natrag.
Možda skačem pred rudu,ali postoje nekakove naznake...otom potom! ;)
Sve to vuče jedno drugo. Ako dobijemo ložionu sa okretnicom za muzej onda će to ići jako glatko.

Avatar korisnika
ozren
Rijekofil
Rijekofil
 
Postovi: 1038
Teme: 16
Pridružen: 23.10.2010, 21:24

Re: Željeznički promet Rijeke i našeg kraja

Post broj:#342  PostPostao/la ozren » 6.12.2016, 18:54

Željeznički vozni red od 05.srpnja 1925.godine

Vozni red 5.07.1925..JPG
Vozni red 5.07.1925..JPG (209.43 KiB) Pogledano 263 puta


Damire,koliko danas,91 godinu kasnije traje vožnja vlakom do Zagreba? :ne znam:

Avatar korisnika
KarloOP
R13kA
R13kA
 
Postovi: 431
Pridružen: 27.10.2013, 16:32

Re: Željeznički promet Rijeke i našeg kraja

Post broj:#343  PostPostao/la KarloOP » 6.12.2016, 19:14

Hvala Damire!!!
Osim za Kriegsmarine, vezan sam i za zeljeznice (ali o tome ne znam puno); pranono je bio sef stanice u Pazinu preko trideset godina (za K.u.K.).

Damir
R13kA
R13kA
 
Postovi: 471
Teme: 2
Pridružen: 19.5.2012, 17:30

Re: Željeznički promet Rijeke i našeg kraja

Post broj:#344  PostPostao/la Damir » 7.12.2016, 17:42

Damir napisao: Serija tih prvih lokomotiva promijenjena je 1957. godine u seriju JŽ E 61, a 4. svibnja 1962. godine u seriju JŽ 361.


@KarloOP

Sam sebi ću skočiti u trbuh,ali na onoj gornjoj tvojoj fotki sa Bredom kako se spušta preko nasipa na Školjiću imam nekakve nedoumice...
Izgleda da su Brede ipak na početku vozile pod FS numeracijom jer ako pogledamo dio pruge od Rijeke do stanice Sušak-Pećine nije bila elektrizirana do 1953 god,a
JŽ je lokomotive Breda tek 1957 god počlela numerirati kao JŽ E 61 (vidi citat na vrhu posta).


Elektrifikacija pruge Rijeka - Zagreb tekla je postepeno prema količini financijskih sredstava; ukupno je trajala gotovo 14 godina, od sredine 1952 pa do sredine 1966. godine. U tabelici su prikazane faze građenja i puštanja u promet.
2016-12-07_172944.png
2016-12-07_172944.png (25.92 KiB) Pogledano 241 puta



Nakon toga, 1967. elektrificirana je pruga Vitoševo (danas Sv. Kuzam) - Bakar i kolodvor Bakar 1968., te nova paralelna pruga Škrljevo - Vitoševo (danas Sv. Kuzam).

Prva pokretna EVP u Meji puštena je u pogon 6.3.1956., a prva stabilna EVP Meja u bivšem ŽTP Zagreb 14.12. 1957. godine. Radi nedostatka električnih vučnih vozila i nedovršenih djelova EVP nije bilo moguće uvođenje pune električne vuče na dovršenim dionicama kontaktne mreže.

Puštanje u pogon elektrovučnih podstanica na riječkoj pruzi teklo je slijedom:

* EVP Meja 14. XII 1957.
* EVP Drivenik 1. VI 1960.
* EVP Lokve 1. VI 1960.
* EVP Vrbovsko 1. I 1961.
* EVP Skrad 1. VI 1963.
* EVP Podvežica 1. I 1963.
* EVP Oštarije 1. II 1966.
* EVP Hrv. Leskovac 1. V 1966.
* EVP Zvečaj 1. III 1968.
* EVP Draganići 24. V 1968.
* EVP Vitoševo (Sv. Kuzam) 12. III 1969.
* EVP Plase 1. VIII 1975.

Obujam radova na elektrifikaciji pruge od Rijeke do Zagreba može se vidjeti iz broja izgrađenih objekata. Od 1952. do 1966. godine izgrađeno je:

- 127 km dalekovoda
- 10 stabilnih i 2 pokretne EVP (kasnije još 2 stabilne EVP)
- vanjska električna rasvjeta na12 kolodvora
- 232 km pružne kontaktne mreže pruge Rijeka - Zagreb, ukupno 311 km mreže sa staničnim elektrificiranim kolosjecima.

Za izgradnju kontaktne mreže od Rijeke do Zagreba ugrađeno je od 1952. do 1966. godine:

- 6.111 čeličnih stupova
- 36.000 komada raznih izolatora
- 1.330 tona bakrene žice i užadi
- 21.375 m³ betona
- 289 tunelskih konzola u 6,3 km tunela.

Elektrifikacijom riječke pruge do Zagreba nije učinjeno sve što prati elektrifikaciju, pa su preostali radovi izvedeni do 1970. godine, a neki i kasnije:

- elektrifikacija pruge Škrljevo - Bakar 1967/68, EVP Vitoševo (Sv. Kuzam) 1969, EVP Plase 1975, kontktne mreže paralelne nove pruge Škrljevo - Vitoševo (Sv. Kuzam) 1981.
- proširenje i dogradnja depoa i nove remize za elektromotorne vlakove u Rijeci
- uređenje nadzorništva odnosno dionice za održavanje kontaktne mreže na riječkoj pruzi i nabavku suvremenih motornih drezina za održavanje kontaktne mreže
- kapitalni remont pruga za 20 t i program suvremenih signalno sigurnosnih postrojenja na pruzi.

Izvor podataka: monografija "110 godina riječke željeznice 1873-1983."

Avatar korisnika
ozren
Rijekofil
Rijekofil
 
Postovi: 1038
Teme: 16
Pridružen: 23.10.2010, 21:24

Re: Željeznički promet Rijeke i našeg kraja

Post broj:#345  PostPostao/la ozren » 20.12.2016, 23:21

U Parku vojaške zgodovine u Pivki je od maja 2016. izložena nova atrakcija-parna lokomotiva tipa 33,napravljena u Njemačkoj 1943.godine.
Za vrijeme Drugog svjetskog rata u Njemačkoj je poznata pod nazivom Kriegslokomotive.Dakle,Wehrmachtova vojna lokomotiva prisutna na svim bojištima gdje se borio njemački vojnik.
Razred parnih lokomotiva JŽ 33 je samo preimenovan njemački razred DRB 52 (Deutsche Reichsbahn Klasse 52).
U željezničkom prometu bivše države je bila poznata pod brojem 33-110.

Zadnjih 30 godina je bila prepuštena raspadanju na željezničkoj stanici Kobdilj na Krasu.
Drugog maja 2016. su je dizelkom povukli do Divače.Od tuda do Pivke ju je vukla sestrinska parna lokomotiva 33-037.

DSC06493.JPG
DSC06493.JPG (197.45 KiB) Pogledano 172 puta

DSC06494.JPG
DSC06494.JPG (173.44 KiB) Pogledano 172 puta

DSC06495.JPG
DSC06495.JPG (167.13 KiB) Pogledano 172 puta

DSC06496.JPG
DSC06496.JPG (215.19 KiB) Pogledano 172 puta

DSC06497.JPG
DSC06497.JPG (236.96 KiB) Pogledano 172 puta

DSC06498.JPG
DSC06498.JPG (243.24 KiB) Pogledano 172 puta

DSC06499.JPG
DSC06499.JPG (194.59 KiB) Pogledano 172 puta

DSC06500.JPG
DSC06500.JPG (185.5 KiB) Pogledano 172 puta

PrethodniSljedeće

  • Similar Topics
    Odgovori
    Pogledano
    Zadnji post

Vrati se na: Promet

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost