Dobrodošli na prvi forum o gradu Rijeci i Primorsko-goranskom zavičaju, koji je otvoren za sve ljude na svijetu, bez obzira na nacionalnost, vjeru i porijeklo.

Prijava  •  REGISTRIRAJ SE !

Željeznički promet Rijeke i našeg kraja

Cestovni, pomorski, zračni i željeznički promet Rijeke i našeg kraja.
Avatar korisnika
Vežičanka
Moderatorica
Moderatorica
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 4555
Teme: 157
Pridružen: 24.7.2012, 14:58

Re: Riječki željeznički promet

Post broj:#136  PostPostao/la Vežičanka » 21.11.2013, 19:05

Damir napisao:Vežica :bravoveliki: ! Maznut ću ti prve dvije za forum vlakovi-ri nislim da bi ih railfunovi voljeli vidjeti. :gore

Samo ti mazni, i ja sam maznula od Mađara. :D
Nama te slike više znače nego njima.

Avatar korisnika
Vežičanka
Moderatorica
Moderatorica
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 4555
Teme: 157
Pridružen: 24.7.2012, 14:58

Re: Riječki željeznički promet

Post broj:#137  PostPostao/la Vežičanka » 27.11.2013, 22:04

Journal of the Society of Arts 9 studeni 1877.
U tim novinama iz 1877. daju podatke za dvotračni tunel- to je tunel Kalvarija koji je dugačak 417 m.
Journal of the Society of Arts 9Nov1877. željeznica.jpg
Journal of the Society of Arts 9Nov1877. željeznica.jpg (73.65 KiB) Pogledano 651 puta

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 23260
Teme: 917
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Riječki željeznički promet

Post broj:#138  PostPostao/la Adamić » 30.12.2013, 15:36

Može li mi tko reći čemu služe ove dva vagona na sušačkom kolodvoru?
sušački kolodvor brajdica.jpg
sušački kolodvor brajdica.jpg (385.16 KiB) Pogledano 618 puta

30-12-2013- 15-33-31.jpg

vagon sušački kolodvor.jpg
vagon sušački kolodvor.jpg (426.2 KiB) Pogledano 618 puta
Slika

Avatar korisnika
Castel
ĆO !!!
ĆO !!!
 
Postovi: 37
Teme: 6
Pridružen: 21.12.2013, 16:15

Re: Riječki željeznički promet

Post broj:#139  PostPostao/la Castel » 1.1.2014, 18:01

Podvežica: fotografija električne lokomotive HŽ serija 1141 (ASEA/Končar) neposredno prije dolaska na pružni nasip.

Električna lokomotiva HŽ serija 1141.JPG
Električna lokomotiva HŽ serija 1141.JPG (111.96 KiB) Pogledano 580 puta
Zadnja izmjena: Castel; 2.1.2014, 10:56; ukupno mijenjano 1 put/a.

Damir
Quarnero
Quarnero
 
Postovi: 477
Teme: 2
Pridružen: 19.5.2012, 17:30

Re: Riječki željeznički promet

Post broj:#140  PostPostao/la Damir » 2.1.2014, 09:56

Adamić napisao:Može li mi tko reći čemu služe ove dva vagona na sušačkom kolodvoru?


To su vagoni HŽ inrfrastrukture (dakle pokretna skladišta).
Ovaj zatvoreni je radionica sa plinom,kisikom,acetilenom itd,a ovaj drugi mislim da nije više za ništa nego je tu odbačen.
Takav jedan bi nam dobro došao za klub DPŽ Štacion kad već nemamo nikakve prostorije.
Uglancali bi ga i sredili da bi nam i dečki iz Gredelja pozavidjeli. ;) :lol:

Avatar korisnika
Petar Lončarić
Šta da ?
Šta da ?
 
Postovi: 17
Teme: 2
Pridružen: 18.6.2013, 15:27

Re: Riječki željeznički promet

Post broj:#141  PostPostao/la Petar Lončarić » 2.1.2014, 13:42

postoji mogućnost da pruga Rijeka-Ogulin dobije drugi kolosjek pošto mi je povjereno da napravim preliminarni izvještaj o mogućim arheološkim lokalitetima na tom potezu. Čini mi se da ću čitav mjesec provesti u Sveučilišnoj knjižnici :)

Avatar korisnika
Castel
ĆO !!!
ĆO !!!
 
Postovi: 37
Teme: 6
Pridružen: 21.12.2013, 16:15

Riječki željeznički promet

Post broj:#142  PostPostao/la Castel » 3.1.2014, 11:13

Krauss-ova parna lokomotiva (prozvedena 1939. godine u Minhenu). Eksponat se nalazi u spomen parku grada Orahovice.

Krauss-ova parna lokomotiva.JPG
Krauss-ova parna lokomotiva.JPG (100.5 KiB) Pogledano 556 puta

Krauss-ova parna lokomotiva - ložište.JPG
Krauss-ova parna lokomotiva - ložište.JPG (68.89 KiB) Pogledano 556 puta

Krauss-ova parna lokomotiva - tehnički podaci.JPG
Krauss-ova parna lokomotiva - tehnički podaci.JPG (64.7 KiB) Pogledano 556 puta

Avatar korisnika
Vežičanka
Moderatorica
Moderatorica
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 4555
Teme: 157
Pridružen: 24.7.2012, 14:58

Re: Riječki željeznički promet

Post broj:#143  PostPostao/la Vežičanka » 3.1.2014, 14:57

Lijepa je ova lokomotiva.
Inače su stare lokomotive :ljubav
Jedino, na ovoj temi bi trebalo pisati o željeznici koja je vezana uz Rijeku, kako i sam naslov kaže.
Osim ako je ova lokomotiva vozila do Rijeke?

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 23260
Teme: 917
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Riječki željeznički promet

Post broj:#144  PostPostao/la Adamić » 3.1.2014, 18:29

Na prvi tren sam mislio da je Orehovica , pa onda pročitao grad, pa mi ništa nije bilo jasno.

Orahovica- kaže Google da je skroz na istoku Hrvatske. Na ovom forumu prikupljamo građu samo vezanu za ovaj grad i kraj, tako da tvoj post mora pod "delete" kad budeš primio na znanje. ;)

BTW. Mesić je iz Orahovice ! :lol:


Molim izbrisati i ovaj moj post kad bude Castor vidio ovo.
Slika

Damir
Quarnero
Quarnero
 
Postovi: 477
Teme: 2
Pridružen: 19.5.2012, 17:30

Re: Riječki željeznički promet

Post broj:#145  PostPostao/la Damir » 8.1.2014, 11:37

1990 je bilo uzbudljivo na Riječkoj željeznici ja i Vežica sigurno bi se počastili gledajući,fotkajući,a i možda đir do Delnica!? ;) Jedan dio posta je 100% u O.T,ali pošto se tiče našega grada morao sam postaviti fotke.

Vozni red muzejskog vlaka je izgledao ovako (citiram gosp. Antona iz SLO):

29.04.1990
Vilach-Jesenice-Sežana-Pivka-Rijeka.

30.04.1990
Rijeka-Ogulin (snabdevanje sa ugljem i vodo)-Oštarije-Vrhovine. Turiste so odvezli sa avtobusi na Plitvička jezera.

01.05.1990
Turisti na Plitvicah, zug lok i osobje odmarau Vrhovinama.

02.05.1990
Odhod prema Gračacu (opet oprema lok)i vožnja prema Kninu in Splitu.

03.05.1990
Povratak iz Splita do Knina.Oprema lok.

04.05.1990
Odlazak iz Knina, ukrštavanje sa poslovnim vlakom za Split u stanici Blata. Tu smo ob 15.04.uri zadnji put svirali ob Titovi smrti i nadaljevali put do Karlovca. Obe parni lokomotivi pa produžili z vlakom i priprego preko Zagreba v Ljubljano.

05.05 1990
Iz Ljubljane je preko Novog mesta došla 17-006 sa malo garnituro (2-osno) i se sa turisti vratila preko Metlike i Novog mesta do Ljubljane. nato sa 06-018 na Jesenice.

Damir
Quarnero
Quarnero
 
Postovi: 477
Teme: 2
Pridružen: 19.5.2012, 17:30

Re: Riječki željeznički promet

Post broj:#146  PostPostao/la Damir » 8.1.2014, 11:41

Pivka

1A.jpg
1A.jpg (103.93 KiB) Pogledano 507 puta


Rijeka (fotka je već viđena)

1B.jpg
1B.jpg (78.78 KiB) Pogledano 507 puta


Plase-Delnice

1C.jpg
1C.jpg (86.89 KiB) Pogledano 507 puta


Gračac (inače ove 3 lokomotive su bile za nedaj bože rata,a rat je kucao na vrata. Danas je jedna od ove 3 lokomotive u Ljubljanskom muzeju željeznice "ja ju vidio",a ostale dvije izrezane) :(

2A.jpg
2A.jpg (86.64 KiB) Pogledano 507 puta

Damir
Quarnero
Quarnero
 
Postovi: 477
Teme: 2
Pridružen: 19.5.2012, 17:30

Re: Riječki željeznički promet

Post broj:#147  PostPostao/la Damir » 8.1.2014, 11:46

Prema Kninu

2B.jpg
2B.jpg (86.89 KiB) Pogledano 507 puta


Knin

2C.jpg
2C.jpg (60.18 KiB) Pogledano 507 puta


Prema Splitu

3A.jpg
3A.jpg (88.21 KiB) Pogledano 507 puta


Split

3B.jpg
3B.jpg (92.84 KiB) Pogledano 507 puta


Ljubljana

3C.jpg
3C.jpg (86.78 KiB) Pogledano 507 puta


Takva rasna ergela muzejskih vlakova u našem kraju se vidjela onda i nikada više... :cry:

Avatar korisnika
Vežičanka
Moderatorica
Moderatorica
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 4555
Teme: 157
Pridružen: 24.7.2012, 14:58

Re: Riječki željeznički promet

Post broj:#148  PostPostao/la Vežičanka » 12.1.2014, 15:26

Uz ovaj crtež piše da je to parna lokomotiva 1004 serija 35c iz 1929 za teretne vlakove koji su vozili na relaciji Ljubljana-St.Peter-Fiume
parna lokomotiva .jpg
parna lokomotiva .jpg (93.43 KiB) Pogledano 485 puta

Damir
Quarnero
Quarnero
 
Postovi: 477
Teme: 2
Pridružen: 19.5.2012, 17:30

Re: Riječki željeznički promet

Post broj:#149  PostPostao/la Damir » 12.1.2014, 22:30

Stara oznaka serije: SudB 35c=DRB 55=SHS 35a,b,c- Nova oznaka serije: JDŽ132, TIP: D, Godina prestanka rada: 1933.
Lokomotive te serije vukle su teretne vlakove, i to uglavnom u Sloveniji, a na području Hrvatske vozile su do Zagreba polazeći iz Zidanoga Mosta. U austrijskoj lokomotivskoj izgradnji bile su poznate sedamdesetih godina 19. stoljeća. Bile su građene u trima varijantama {a, b i c), i to osobito za brdske pruge s velikom vučnom snagom i malom brzinom.
U vrijeme svoje izgradnje lokomotive serije JDZ 132 spadale su medu najteže lokomotive u Europi. Njihove druge posebnosti bile su nisko ležeći kotao s kratkom dimnom komorom (dimnicom), plosnati parorazvodnici, kormilo Stephenson ili Gooch, vakuumska kočnica Hardy i ručna kočnica na tenderu.

Najveća brzina: 35Km/h
Snaga 272 kW
Masa lokomotive u službi: 50,5 t
Duljina lokomotive s tenderom: 16.094 mm

jz-132.jpg
jz-132.jpg (43.96 KiB) Pogledano 474 puta


Možda su i vozile po našim Ri prugama no pdatci govore drugačije.
Knjiga o parnim lokomotivama ex YU gosp. Tadej Brate(a) je sveti gral među railfunovima i to su jedini točni podatci koji postoje.

Damir
Quarnero
Quarnero
 
Postovi: 477
Teme: 2
Pridružen: 19.5.2012, 17:30

Re: Riječki željeznički promet

Post broj:#150  PostPostao/la Damir » 13.1.2014, 21:16

Par povijesnih fotkica sa riječke željeznice!
JŽ 312 - FS ALe 880 Fiume!

jz310_scan.jpg
jz310_scan.jpg (252.32 KiB) Pogledano 450 puta


310an.jpg
310an.jpg (72.82 KiB) Pogledano 449 puta


1525000_10203168107470020_133843518_n.jpg
1525000_10203168107470020_133843518_n.jpg (102.14 KiB) Pogledano 450 puta


25957_10203168102429894_837014097_n.jpg
25957_10203168102429894_837014097_n.jpg (66.8 KiB) Pogledano 450 puta


1526471_10203168102509896_187192162_n.jpg
1526471_10203168102509896_187192162_n.jpg (15.66 KiB) Pogledano 450 puta

PrethodniSljedeće

Vrati se na: Promet

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost