Dobrodošli na prvi forum o gradu Rijeci i Primorsko-goranskom zavičaju, koji je otvoren za sve ljude na svijetu, bez obzira na nacionalnost, vjeru i porijeklo.

Prijava  •  REGISTRIRAJ SE !

Željeznički promet Rijeke i našeg kraja

Cestovni, pomorski, zračni i željeznički promet Rijeke i našeg kraja.
Fiuman
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 1720
Teme: 22
Pridružen: 23.6.2011, 00:40
Lokacija: Turnić

Re: Riječki željeznički promet

Post broj:#166  PostPostao/la Fiuman » 13.4.2014, 11:24

Meni ne smetaju vlakovi,dapače neka ih je što više,neka voze i neka ima prometa,ali mislim da u gradskim sredinama bi trebale vući elektro lokomotive, i zbog ekologije i zbog buke, a u nenaseljenim sredinama dizelke ako već moraju.

Damir
Quarnero
Quarnero
 
Postovi: 477
Teme: 2
Pridružen: 19.5.2012, 17:30

Re: Riječki željeznički promet

Post broj:#167  PostPostao/la Damir » 13.4.2014, 16:06

Fiuman napisao:Znači elektra gura, ova dizelka vuče do granice, onda se vrate lokomotive po novu turu.

DA,tako je!
Fiuman napisao:A što nemogu dvije električne naprijed vući, i jedna elektra iza gurati,pa da ne koriste dizelke, i tako do granice, i onda preuzmu one crvene slovenske tu kompoziciju i voze dalje...


Sve sam napisao u predhodnom postu!
Niti naše niti SLO elektre nesmiju prijeći ovaj nosač KM koji je žute boje,a ja ga označio crvenim strelicama. Žuti nosač je znak HR 25 Kv-SLO 3 KV i belaj,ako ju preletiš sa dignutim pantografima,zato su naprijed dieselke.

2014-04-13_160251.png
2014-04-13_160251.png (675.76 KiB) Pogledano 593 puta


Crvenu SLO lokomotivu zovemo "Moped" i baš je jedna takva skurila prošle godine jer je preletjela žuti nosač. : lud

Fiuman
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 1720
Teme: 22
Pridružen: 23.6.2011, 00:40
Lokacija: Turnić

Re: Riječki željeznički promet

Post broj:#168  PostPostao/la Fiuman » 13.4.2014, 17:08

To sam skuzio,jasno mi je to,ali svejedno sto nemoze vuci nasa elektricna,pa prije tog zutog preuzme njihova,a.nasa nemora dotaknuti te zice s nizom strujom

Sent from my U8815 using Tapatalk 2

Damir
Quarnero
Quarnero
 
Postovi: 477
Teme: 2
Pridružen: 19.5.2012, 17:30

Re: Riječki željeznički promet

Post broj:#169  PostPostao/la Damir » 13.4.2014, 17:39

Gledaj! Ako je ispred vagona jedna ili dvije elektre,one se jednostavno ne mogu prebaciti na neki drugi kolosjek jer tako diktiraju skretnice. SLO lokomotive ne mogu do vagona jer prelaze na našu struju. Ovako dieselka ide skroz na drugu stranu,odvoji se od vagona i na SLO dijelu iako je i to teritorij RH sa skretnicama se prebaci na drugi kolosjek,a onda prikopčava SLO elektra. Sve je to rađeno u vrijeme Italije kako tračnice tako i KM,a i u yu je bilo isto jer smo bili jedinstvena država pa se nije računalo da će se odvajati struja itd..

Jedno kratko vrijeme su vozile ASEA elektre (naše) pa bi manevarka kačila i odvlačila do SLO strane. Manevre su slabe i nemožeš im tek tako zakačiti kompoziciju od 800-1000t i nadati se da će ju uspjeti povući. Na kraju su je vratili u Ri i radi se na ovaj način kako sam gore opisao.

Fiuman
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 1720
Teme: 22
Pridružen: 23.6.2011, 00:40
Lokacija: Turnić

Re: Riječki željeznički promet

Post broj:#170  PostPostao/la Fiuman » 13.4.2014, 18:00

A da,razumijem, možda i postoji rješenje ali je komplicirano, ovako je jednostavnije,samo ta buka dizelke je ubitačna...neznam da li je to normalno tako, ili su one stare pa zbog toga, ali da je sramotno da u 21.st to ide na taj način je...a što se te naše elektre nemogu namjestiti da rade na tu 3kV struju, ili da ima nekoliko modova pa se namjesti ovisno o struji, ovako stoje bzvz tamo kod okretišta njih 10-ak i ne služe ničemu...

Damir
Quarnero
Quarnero
 
Postovi: 477
Teme: 2
Pridružen: 19.5.2012, 17:30

Re: Riječki željeznički promet

Post broj:#171  PostPostao/la Damir » 13.4.2014, 19:38

Fiuman napisao:A da,razumijem, možda i postoji rješenje ali je komplicirano, ovako je jednostavnije,samo ta buka dizelke je ubitačna...neznam da li je to normalno tako, ili su one stare pa zbog toga,ali da je sramotno da u 21.st to ide na taj način je...

Kad imaš stroj sa V16 motorom i sa 2200Ks sumnjam da može biti tiši. Što se tiče 21 st. u U.S.A se upotrebljavaju baš ovakve ili jače lokomotive i to 100% slučajeva u teretnom prometu. Ove naše lokse su u biti EMD američke proizvodnje.
Postoji i varijanta tiših europskih diesel lokomotiva,ali one su velik kolač za HŽ koji je financijski u komi.

Evo jedne moderne dieselke,a zove se Hercules:




Fiuman napisao:a što se te naše elektre nemogu namjestiti da rade na tu 3kV struju, ili da ima nekoliko modova pa se namjesti ovisno o struji, ovako stoje bzvz tamo kod okretišta njih 10-ak i ne služe ničemu...


Na predhodnoj strani sam postavio fotke i napisao nešto o Dispolok Helga lokomotivama koje su imale opciju ići na obje struje,ali sve je ostalo na probnim vožnjama (nažalost)!

Fiuman
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 1720
Teme: 22
Pridružen: 23.6.2011, 00:40
Lokacija: Turnić

Re: Riječki željeznički promet

Post broj:#172  PostPostao/la Fiuman » 13.4.2014, 20:06

A pretpostavljam da je preskupo modificirati postojeće za tu struju, koje su ispravne i dovoljne za naše potrebe...

Damir
Quarnero
Quarnero
 
Postovi: 477
Teme: 2
Pridružen: 19.5.2012, 17:30

Re: Riječki željeznički promet

Post broj:#173  PostPostao/la Damir » 13.4.2014, 22:28

Fiuman napisao:A pretpostavljam da je preskupo modificirati postojeće za tu struju, koje su ispravne i dovoljne za naše potrebe...


Pokušalo se sa "Žutkama" još 80-tih,ali bezuspješno! HŽ vozni park je toliko star da se jedva isplati održavati lokse,a kamoli nešto preuređivati. ;)

Fiuman
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 1720
Teme: 22
Pridružen: 23.6.2011, 00:40
Lokacija: Turnić

Re: Riječki željeznički promet

Post broj:#174  PostPostao/la Fiuman » 14.4.2014, 07:17

Znači kompletno novi vagoni i lokomotive, a ovo u staro željezo...a to će doći 2100 god. kada u svijetu maknu žice, i tračnice i budu levitirali,kod nas će taman doći TGV lokomotive :)

Damir
Quarnero
Quarnero
 
Postovi: 477
Teme: 2
Pridružen: 19.5.2012, 17:30

Re: Riječki željeznički promet

Post broj:#175  PostPostao/la Damir » 14.4.2014, 09:55

Fiuman napisao:Znači kompletno novi vagoni i lokomotive, a ovo u staro željezo...a to će doći 2100 god. kada u svijetu maknu žice, i tračnice i budu levitirali,kod nas će taman doći TGV lokomotive :)


Nije loše razmišljanje! TGV ili ICE ahhh :roll: tko nebi volio doći od Ri do ZG za 35-40 min!??

Jedan video sa ICE,obratite pozornost na cvrkut ptica,a onda.... :lol:


Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 23260
Teme: 917
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Riječki željeznički promet

Post broj:#176  PostPostao/la Adamić » 14.4.2014, 13:29

lomi zrak.... :D
Baš odlično!

HŽ bi trebao preći odmah na najnoviju tehnologiju , još kad bi to bila vlastita pamet tj.proizvod , pa to prodavati drugima i buksat eure.
Slika

Damir
Quarnero
Quarnero
 
Postovi: 477
Teme: 2
Pridružen: 19.5.2012, 17:30

Re: Riječki željeznički promet

Post broj:#177  PostPostao/la Damir » 3.8.2014, 08:22

Napokon je vrijeme GO pa dok se neuhvati partenza prema jugu jadranske obale vrijeme se krati fotkanjem vlakova i to u sačekuši između Jurdani i Šapjana.
Brzi ili vam ga expresni iz SLO za Ri...

P8023509.JPG
P8023509.JPG (260.42 KiB) Pogledano 429 puta


P8023512.JPG
P8023512.JPG (231.07 KiB) Pogledano 429 puta


...toliko je brz da sam ga do riječkog kolodvora onako leđero sustigao na skuteriću... :lol:

P8023517.JPG
P8023517.JPG (197.08 KiB) Pogledano 429 puta


Iz njega izlazi mlađarije iz Njemačke i Engleskete nešto malo slovenaca.

P8023513.JPG
P8023513.JPG (239.42 KiB) Pogledano 429 puta

Damir
Quarnero
Quarnero
 
Postovi: 477
Teme: 2
Pridružen: 19.5.2012, 17:30

Re: Riječki željeznički promet

Post broj:#178  PostPostao/la Damir » 3.8.2014, 08:25

Nakon "expresnog" iz SLO stiže i ne tako expresni iz ZG... :mrgreen:

P8023518.JPG
P8023518.JPG (192.45 KiB) Pogledano 429 puta


P8023519.JPG
P8023519.JPG (188.58 KiB) Pogledano 429 puta


P8023521.JPG
P8023521.JPG (193.76 KiB) Pogledano 429 puta

Damir
Quarnero
Quarnero
 
Postovi: 477
Teme: 2
Pridružen: 19.5.2012, 17:30

Re: Riječki željeznički promet

Post broj:#179  PostPostao/la Damir » 13.9.2014, 08:03

Prošlu šetemanu na kolodvoru Šapjane.
Slovenska lokomotiva 363 (Brižita) koje su za vrijeme YU dolazile skroz na riječki kolodvor. I danas bi isto od kad smo u EU,ali naša struja je drugačija od SLO pa nemože dalje od Šapjana.

P9064022_zps23e10b5c.jpg~original.jpg
P9064022_zps23e10b5c.jpg~original.jpg (363.65 KiB) Pogledano 334 puta


P9064023_zps5ca8bbd8.jpg~original.jpg
P9064023_zps5ca8bbd8.jpg~original.jpg (344.65 KiB) Pogledano 334 puta


P9064024_zps87641f8d.jpg~original.jpg
P9064024_zps87641f8d.jpg~original.jpg (262.01 KiB) Pogledano 334 puta


Ovako su izgledale za vrijeme YU.

20120430164420-553a9b28-me.jpg
20120430164420-553a9b28-me.jpg (209.21 KiB) Pogledano 334 puta

Damir
Quarnero
Quarnero
 
Postovi: 477
Teme: 2
Pridružen: 19.5.2012, 17:30

Re: Riječki željeznički promet

Post broj:#180  PostPostao/la Damir » 13.9.2014, 08:10

A,na drugom kolosjeku dieselka tipa 2062 sa kompozicijom teretnih vagona koji su u ovom slučaju prevozili staro željezo prema riječkoj luci.

P9064027_zps2fc20c94.jpg~original.jpg
P9064027_zps2fc20c94.jpg~original.jpg (319.99 KiB) Pogledano 333 puta


P9064030_zps7e560719.jpg~original.jpg
P9064030_zps7e560719.jpg~original.jpg (421.15 KiB) Pogledano 333 puta

PrethodniSljedeće

Vrati se na: Promet

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost