Dobrodošli na prvi forum o gradu Rijeci i Primorsko-goranskom zavičaju, koji je otvoren za sve ljude na svijetu, bez obzira na nacionalnost, vjeru i porijeklo.

Prijava  •  REGISTRIRAJ SE !

Gradska marina Rijeka

Riječki razvojni projekti
Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 23384
Teme: 922
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Gradska marina Rijeka

Post broj:#1  PostPostao/la Adamić » 5.11.2017, 11:48

Luka-nautičkog-turizma-Brajdica-2.jpg


Vrijednost projektne dokumentacije: 159.000,00 kn +PDV

Vrsta projekta Turizam i rekreacija
Nositelj projekta Grad Rijeka
Lokacija Grad Rijeka
Vlasništvo Pomorsko dobro
Procijenjena vrijednost projekta 6.000.000 EUR

Projekt podrazumijeva izgradnju:


Izgradnja lukobrana u produžetku Kontejnerskog terminala,
118 komercijalnih i 80 nekomercijalnih vezova za brodice raznih veličina na području od 63.000 m²,
četiri male zgrade u marini na ukupnoj bruto površini od 2.700 m²,
benzinska stanica,
parkiralište sa 125 mjesta za automobile i 20 mjesta za motore.

Model realizacije

Potrebno je ishoditi koncesiju koju na rok do 20 godina daje Primorsko-goranska županija, a na duži rok (do 50 godina) Vlada RH.

Pripremljena dokumentacija

Dokumenti prostornog uređenja:

Projekt je sukladan prostorno-planskoj dokumentaciji.

Projektna dokumentacija:

Izrađen idejni projekt

Kratki opis: Područje naselja Pećine svrstava se u red osobito vrijednih predjela pretežito višeobiteljske izgradnje. Generalnim urbanističkim planom Grada Rijeke na području Pećina planirana je luka posebne namjene u rangu luke nautičkog turizma oznake LN-3 Brajdica. Ukupna površina za smještaj luke iznosi oko 6,3 ha. Nautička luka će predstavljati dopadljiv prostorni prijelaz iz lučkog područja (aktivan kontejnerski terminal), prema rezidencijalnim i ostalim ‘mirnijim’ sadržajima naselja. U blizini vrlo aktivnog lučkog terminala evidentan je nedostatak dovoljnog broja obalnih vezova za sportska i turistička plovila. Daljnjom izgradnjom i uređenjem cjelovitog obalnog pojasa i obalne šetnice istočnog dijela grada na širokom potezu od Brajdice do Martinšćice, nova nautička luka na Brajdici će predstavljati logičan sadržajni početak atraktivnog obalnog poteza.

Kapacitet luke iznosti 118 komercijalnih vezova, i 80 nekomercijalnih vezova namijenjenih plovilima različitih dimenzija. Na planiranoj čestici za gradnju luke nautičkog turizma, potrebno je osigurati 125 parkirališnih mjesta za automobile i 20 parkirališnih mjesta za motocikle.

Opis rješenja:
Uvažavajući prostorna ograničenja, zapadni rub građevinske čestice luke nautičkog turizma, smješten je uz kontejnerski terminal Brajdica, sjeverni rub uz izlazni krak državne ceste D-404, a istočni rub se nastavlja prema obalnoj šetnici i stambenim zgradama naselja Pećine. Južni rub nautičke luke proteže se od uz vanjski rub glavnog lukobrana ukupne duljine 300 m, koji se nastavlja u smjeru obalne konstrukcije kontejnerskog terminala Brajdica II.

Organizacija akvatorija u marini omogućava prihvat do 200 plovila. U sklopu marine, predviđene su sljedeće građevine: portirnica, recepcija, administrativni prostori, prostori za zaposlenike i hitne medicinske pomoći, ugostiteljski sadržaji, prodavaonice nautičke opreme i rezervnih dijelova, te servisa plovila i benzinska postaja. U sklopu obalnog ruba predviđen je gat za smještaj travel lifta za spuštanje i dizanje plovila u more.

U skopu razrade idejnog rješenja, analizirana je mogućnost prihvata maksimalnog broja plovila u definirani akvatorij nautičke luke. Za provedbu takve mogućnosti pretpostavka je produženje gatova za privez za 12,0 m, te privez plovila na primarni i sekundarni lukobran. Ovakvim načinom moguće je smjestiti do 350 plovila (±20% u ovisnosti o veličini plovila).

Lukobran i obalni zidovi:
S obzirom da je akvatorij nautičke luke izložen vjetrovima i valovima iz južnog kvadranta, glavni lučki lukobran postavljen je okomito na smjer spomenutih vjetrova. Dužina lukobrana iznosi cca 300,0 m, a konstrukcija je nasutog tipa s obzirom na velike dubine mora (do –40,00 m), te na visoki projektni val.
Uz glavni, predviđen je i sekundarni lukobran dužine 30,0 m, koji se pozicionira okomito na ulaz u marinu.

Dužina obalnih zidova zajedno sa dijelom zida sekundarnog lukobrana iznosi cca 515,0 m.

Idejnim rješenjem definira se postava pontonskih gatova dužina 60, 72 i 84 m. Brodovi su privezani pramcem uz gat, dok je krmeni dio nezavisno sidren. Gat je formiran od standardnih pontona, klasično usidren s omogućenim ograničenim pomacima u horizontalnoj i vertikalnoj ravnini. Za masivnu obalnu konstrukciju su privezani križnom lančanom vezom s umetnutom oprugom na način koji onemogućuje veće pomake gata.

Prometna povezanost:
Idejnim rješenjem predviđena su dva priključka na cestovnu mrežu: na zapadnom i istočnom dijelu platoa. Oba cestovna povezivanja marine predviđena su na državnu cestu D 404 i na ulicu Šetalište XIII divizije.
S priključkom predviđenim na zapadnoj strani, omogućen je prilaz marini s obilaznice preko čvora Draga i Vežice. Dolazak u marinu na zapadni ulaz planira se po D 404.
Odlazni promet iz marine odvijati će se također „preko“ izlazne rampe, koja vodi iz kontejnerskog terminala. Za odlazak prema zapadu odnosno prema centru grada, može se koristiti odvojak koji omogućuje desno skretanje za izlaz iz tunela Pećine Ovim odvojkom može se, nakon prolaza kroz trgovački centar „Tower“, otići prema centru grada, prema Vežici ili Kostreni.
Na istočnoj strani platoa marine predviđen je još jedan cestovni priključak prema Šetalištu XIII divizije.

Uređenje zelenih i ostalih površina:
Za uređenje gornje površine šetnice predlaže se popločenje betonskim pločama debljine 5 cm koje se postavljaju u cementni mort debljine 4 cm.
Uređenje zelenih površina predloženo je prema mogućnostima izvedbe. Sagledavajući prostor predlaže se zasaditi autohtone sadnice kao npr. palme i oleanderi, dok se na ostalim površinama planira sijati travnjak.


https://www.rijeka.hr/gradska-uprava/gr ... da-rijeke/
Slika

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 23384
Teme: 922
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Nova gradska marina Pećine

Post broj:#2  PostPostao/la Adamić » 19.2.2018, 19:39

Rijeka dobiva luku nautičkog turizma: Natječaj za marinu u Porto Barošu do ljeta

Autor: Marinko Glavan
UBRZAVANJE-PROJEKTA-Ove-godine-natjecaj-za-marinu-u-Porto-Barosu_ca_large.jpg
UBRZAVANJE-PROJEKTA-Ove-godine-natjecaj-za-marinu-u-Porto-Barosu_ca_large.jpg (56.61 KiB) Pogledano 6326 puta

Osim Porto Baroša, ministar Oleg Butković je najavio i izmjene granica pomorskog dobra na području Delte, čime bi se značajno ubrzala realizacija projekta prenamjene i uređenja tog područja, potencijalno jednog od najznačajnijih projekata u Rijeci

Natječaj za izgradnju marine u Porto Barošu trebao bi biti raspisan najkasnije do ljeta ove godine, potvrdio je ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Oleg Butković, koji je nedavno, u razgovoru za naš list, najavio prenamjenu tog riječkog lučkog područja u luku nautičkog turizma.

Do raspisivanja natječaja potrebno je još, objasnio je Butković, niz predradnji, od izmjena statusa luke do redefiniranja granica lučkog područja i pomorskog dobra, no ministar očekuje kako bi sve trebalo biti gotovo do sredine 2018., kada će biti raspisan natječaj.

Bude li sve išlo prema planu, već koncem ove ili početkom iduće godine mogle bi započeti prve aktivnosti na uređenju marine u Porto Barošu, kazao je Butković.

Osim Porto Baroša, Butković je najavio i izmjene granica pomorskog dobra na području Delte, čime bi se, prema očekivanjima, značajno ubrzala realizacija projekta prenamjene i uređenja tog područja, potencijalno jednog od najznačajnijih projekata u Rijeci koji bi uvelike izmijenio sadašnji izgled središta grada. Na Delti su, prema prostornim planovima, ali i provedenom urbanističko-arhitektonskom natječaju, zamišljeni posve novi sadržaji, umjesto lučkih, prvenstveno stambeni, ali i poslovni, ugostiteljski, turistički, kao i centralni gradski park, te riječki »waterfront«, odnosno izlaz grada na more. O možda i megalomanskoj strani projekta dalo bi se itekako raspravljati, no jedan od ograničavajućih faktora za njegovu realizaciju sigurno je i činjenica da najveći dio Delte, od morske obale do parkirališta, ima status pomorskog dobra. Prema zakonima, na tom se području bilo kakvi sadržaji mogu graditi isključivo po modelu koncesije, što je potencijalnim investitorima neprihvatljivo. Zbog toga je Butkovićevo ministarstvo odlučilo »skinuti« status pomorskog dobra s većeg dijela Delte.

ACI zainteresiran

– Razgovarao sam o tome i s riječkim gradonačelnikom Vojkom Obersnelom, te vjerujem da će time biti olakšano nalaženje investitora u projekt uređenja Delte. Skidanjem statusa pomorskog dobra, veći dio zemljišta postat će vlasništvo države, kojim će se onda moći prema potrebi raspolagati, rekao je Butković.

Na pitanje znači li to da će i potencijalni investitor moći steći pravo vlasništva, a ne samo koncesiju, što se do sad nudilo, odgovara potvrdno.

Zajedničko rješenje

Iz Lučke uprave Rijeka ističu kako su, zajedno s Gradom i Ministarstvom pristupili iznalaženju zajedničkog rješenja za što brže stavljanje područja Porto Baroša u funkciju i to kao rezultat dogovora usuglašenog na sastanku nedavno održanom u Gradu Rijeci.

U nadležnosti Lučke uprave Rijeka, odnosno, Upravnog vijeća Lučke uprave Rijeka jest pokretanje donošenja odluke o izmjeni lučkog područja, odnosno njegovo smanjenje, a konačnu odluku o tome donosi Vlada Republike Hrvatske. S obzirom na to da postupak osiguranja uvjeta za gospodarsko korištenje prostora u Porto Barošu obuhvaća niz pripremnih radnji svih navedenih sudionika, a ti postupci i pripadajuće odluke tek predstoje, o svim važnim pitanjima i novim činjenicama ćemo pravovremeno obavijestiti javnost, poručuje ravnatelj Lučke uprave Denis Vukorepa.

http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/R ... u-do-ljeta




Tema se mijenja iz "Nova gradska marina Pećine" u "Nova gradska marina".

Nisam zadovoljan, kad se radi od fiće , mercedes ali bolje išta nego ništa.
Slika

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 23384
Teme: 922
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Nova gradska marina

Post broj:#3  PostPostao/la Adamić » 12.8.2018, 14:26

Sjedište ACI-ja definitivno seli iz Opatije, u Rijeci se traži prostor od barem tisuću kvadrata :bravo: :bravo: :bravo: :zastava:

http://www.novilist.hr/Vijesti/Hrvatska ... fresh=true


Vjerovali ili, samo Rijeka od većih gradova na Jadranu nema marinu. :lol: :lol: :lol: :lol: : lud

nautičke marine Kvarner.jpg
nautičke marine Kvarner.jpg (200.15 KiB) Pogledano 6063 puta

Hrvatska ima ukupno 56 marina sa 16.000 vezova u moru i 8500 suhih vez

Aci marina Rijeka.jpg
Aci marina Rijeka.jpg (198.1 KiB) Pogledano 6063 puta

ACI- je najveći lanac marina na Mediteranu. Ima ih ukupno 22.
Slika

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 23384
Teme: 922
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Nova gradska marina

Post broj:#4  PostPostao/la Adamić » 12.8.2018, 14:41

Marina Dalmacija iz Zadra sa svojih 1200 vezova u moru najveća je luka nautičkog turizma na istočnoj obali Jadranskog mora.

A na Kavarneru je najveća, najstarija marina u Hrvatskoj , marina Punat na otoku Krk. 800 vezova + 400 suhi vez.

marina_rijekabaros.jpg
marina_rijekabaros.jpg (62.18 KiB) Pogledano 6061 puta

Porto Baroš

02.8.2018. Na 110. sjednici Vlade Republike Hrvatske usvojen je prijedlog Odlukom iz luke Rijeka izdvojeno područje Porto Baroša, a što je prva pretpostavka za raspisivanje natječaja i dodjelu koncesije za područje koje je i Prostornim planom Grada Rijeke predviđeno za luku nautičkog turizma. Grad Rijeka će ovime dobiti novu modernu marinu u samom centru grada.
Slika

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 23384
Teme: 922
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Gradska marina Rijeka

Post broj:#5  PostPostao/la Adamić » 29.9.2018, 13:26

Dajmo podršku ovom projektu !!! Već smo i sad bez marine vrlo jaki !


Panel diskusija
Nova luka nautičkog turizma: Koncesionar za Porto Baroš stiže najranije u proljeće iduće godine?




Da je ACI zainteresiran da Porto Baroš postane njihova 23. marina na hravtskoj obali, još jednom je potvrdio član Uprave ove nacionalne nautičke kompanije Juraj Bukša.

RIJEKA - U sklopu sajma Nautika, a pod moderatorstvom HGK-Županijske komore Rijeka, jučer je održana panel-diskusija na temu »Rijeka kao novi nautički centar na Jadranu«. Okosnica ovog ambicioznog temata bio je Porto Baroš i planirana marina u tom dijelu riječke luke, do čijeg će se koncesionara i investitora doći na međunarodnom natječaju.

Dotad još treba zgotoviti posao na utvrđivanju granica ove nove luke nautičkog turizma, a predstavnica resornog Ministarstva mora, prometa i infrastrukture Nina Perko jučer je u Rijeci još jednom potvrdila zadnji dinamički plan koji su najavili iz ovog ministarstva, a to je da bi natječaj trebao biti raspisan do kraja ove godine. Ukoliko se to obistini, a ovisno tome da li će se natječaj objaviti u trajanju od 60 ili 90 dana, novi koncesionar bio bi poznat najranije u proljeće iduće godine, nakon čega tek slijedi pravi posao koji će zasigurno potrajati još minimalno nekoliko godina, potrebnih da se projekt s papira pretoči u stvarnost.

Da je ACI zainteresiran da Porto Baroš postane njihova 23. marina na hravtskoj obali, još jednom je potvrdio član Uprave ove nacionalne nautičke kompanije Juraj Bukša. Pritom je istaknuo važnost dodatnog prostora za razvoj popratnih i servisnih sadržaja koje jedna marina treba, ali i daljnje preorijentacije i turističkog razvoja Rijeke kako se planirana marina ne bi svela na zimovalište za jahte. Malo drugačiji rakurs gledanja na stvari dao je jučer kap. Andrija Šimić, direktor tvrtke Simmor Marine koja je riječku luku ispunila mega- jahtama.

Zahvaljujući ovom poslovnom poduhvatu, Rijeka već danas jest najveći centar za mega-jahte u Hrvatskoj, a koristi, ali i daljnji potencijal od tog biznisa su ogromni, ustvrdio je kap. Šimić. Čime to Rijeka već danas može konkurirati, primjerice, jednoj luksuznoj marini i resortu za mega jahtaše kao što je Porto Montenegro u Tivtu, kap. Šimić objasnio je time da je to ponajprije zbog sigurnosti koja im se nudi u riječkoj luci, i to bez ikakvih posebnih ograda, kao i tome da su tvrtke koje se bave servisiranjem i održavanjem ovakvih luksuznih, mega plovila stacionirane upravo u riječkom bazenu, Puli i Trstu.

O kakvom je biznisu riječ, kap. Šimić dočarao je vrlo konkretno, već samim podatkom da se oko 10 posto vrijednosti jednog tako iznimno skupog plovila troši na njegovo održavanje i hladni pogon. Kad se pritom ima u vidu da su to vrijednosti koje se penju na stotinjak, pa i više milijuna eura, jasno je o kakvom je kolaču riječ. I upravo je zima vrijeme u kojem se taj obrtaj i poslovi događaju, zaokružio je svoje izlaganje kap. Šimić.

http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/N ... fresh=true
Slika


  • Similar Topics
    Odgovori
    Pogledano
    Zadnji post

Vrati se na: Projekti

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 1 gost