Dobrodošli na prvi forum o gradu Rijeci i Primorsko-goranskom zavičaju, koji je otvoren za sve ljude na svijetu, bez obzira na nacionalnost, vjeru i porijeklo.

Prijava  •  REGISTRIRAJ SE !

Cestovni promet Rijeke i našeg kraja

Cestovni, pomorski, zračni i željeznički promet Rijeke i našeg kraja.
Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 23409
Teme: 922
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Cestovni promet Rijeke i našeg kraja

Post broj:#76  PostPostao/la Adamić » 15.11.2019, 14:32

Samo za naše članove samo, par informacija da pripaze malo gdje i kad parkiraju auto.
Naplata parkiranja radno vrijeme Rijeka.jpg
Naplata parkiranja radno vrijeme Rijeka.jpg (217.47 KiB) Pogledano 8130 puta

Na većini tabli su izbrisana radna vremena, ova je još ok.

Razgovarao sam upravo s djelatnikom koji vrše kontrolu parkiranih automobila. Dakle, radno vrijeme naplate je do 21h bez obzira bila ljeto ili zima.

I što se tiče parkiranja izvan plavih crta u naplatnoj zoni , da naravno da smijete parkirat i ne smije vas nitko zezat ali auto mora biti i propisno parkiran , ne pokraj baja ili zaklanjat nešto.
Slika

Avatar korisnika
giovanni
Fiume e basta !
Fiume e basta !
 
Postovi: 113
Pridružen: 12.11.2015, 22:31

Re: Cestovni promet Rijeke i našeg kraja

Post broj:#77  PostPostao/la giovanni » 15.11.2019, 19:42

Od kad do kad je naplata subotom?

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 23409
Teme: 922
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Cestovni promet Rijeke i našeg kraja

Post broj:#78  PostPostao/la Adamić » 19.11.2019, 21:00

Od 07-14 h.
Slika

Avatar korisnika
giovanni
Fiume e basta !
Fiume e basta !
 
Postovi: 113
Pridružen: 12.11.2015, 22:31

Re: Cestovni promet Rijeke i našeg kraja

Post broj:#79  PostPostao/la giovanni » 20.11.2019, 20:11

Hvala. Ali moram priznati, da nisam siguran, da bih platio parkiranje u subotu, dok je postavljen ovakav znak. To je isto kao da se na znaku za ograničenje brzine ne vide brojke, pa ti pogađaj, koliko brzo smiješ voziti.

Avatar korisnika
napolitanke
Gost
Gost
 
Postovi: 5
Pridružen: 13.11.2019, 12:24

Re: Cestovni promet Rijeke i našeg kraja

Post broj:#80  PostPostao/la napolitanke » 22.11.2019, 15:58

Adamić napisao:Od 07-14 h.


Potvrđujem.

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 23409
Teme: 922
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Cestovni promet Rijeke i našeg kraja

Post broj:#81  PostPostao/la Adamić » 16.12.2019, 22:00

Ne trebate ni čitat članak jer pobjednik natječaja se već zna.

Pet ponuda za izgradnju ceste D 403 od luke do riječke zaobilaznice

izgradnju ceste D 403.jpg
izgradnju ceste D 403.jpg (136.24 KiB) Pogledano 7118 puta

Na natječaj za izgradnju državne ceste D 403, koja će povezati zapadni dio riječke luke s gradskom zaobilaznicom, prispjelo je pet ponuda koje su u danas otvorene u Hrvatskim cestama. Cijenom je najpovoljnija ponuda zajednice ponuditelja u kojoj su tvrtke Kolektor CPG, GP Krk i Euroasfalt.

Prema podacima iz Hrvatskih cesta, za izgradnju dionice DC 403 od čvora Škurinje do luke Rijeke, zajednica ponuditelja u kojoj su Kolektor iz Nove Gorice u Sloveniji, domaći GP Krk i Euroasfalt iz Sarajeva predala je ponudu od 456,3 milijuna kuna.

Ponuda China Road and Bridge Corporation (koja gradi Pelješki most) iznosi 469 milijuna kuna, a ponuda zajednice ponuditelja u kojoj su Poduzeće za ceste iz Slavonskog Broda i turska tvrtka Yapi Merkezi Insaat Ve Sanayi "teška" je 574,7 milijuna.

Zajednica ponuditelja talijanskih tvrtki Rizzani deEccher i Consorzio Infrastrutture iznosi 478,7 milijuna kuna, a ponuda Strabagove zajednice ponuditelja je 511,1 milijuna kuna.

Rok za odabir izvođača je 120 dana, a iz Hrvatskih cesta navode da su već počeli pregledavati ponude te da će se izvođača radova nastojati odabrati u što kraćem roku. Radovi na izgradnji ceste D 403 procijenjeni su na 461 milijun kuna, a postupak javne nabave za izvođača radova otegnuo se zbog žalbi. Svi iznosi ponuda i procjena navedeni bez PDV-a.

Tri godine za 3,5 kilometra ceste

Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava za izgradnju ceste D 403 od čvora Škurinje do luke Rijeka, kao i do novoga kontejnerskog terminala na Zagrebačkoj obali, vrijedan je ukupno 520 milijuna kuna. Potpisan je u prosincu 2018. godine, a bespovratna sredstva osigurana su u okviru Europskog fonda za regionalni razvoj - operativnog programa Konkurentnost i kohezija do 2020.

Od 520 milijuna kuna vrijednog ugovora, 85 posto troškova, ili oko 442 milijuna kuna, odnosi se na bespovratna sredstva EU-a, a preostalih 78 milijuna kuna sufinancira se iz državnog proračuna. Procijenjeno je da će radovi trajati tri godine, izgradit će se ukupno oko 3,5 kilometra prometnice, a izgradnja će biti složena jer glavna trasa i spojne ceste prolaze kroz izgrađeno gradsko područje.

Glavna trasa bit će dugačka 2977 metara, a spojna cesta prema Zvonimirovoj ulici oko 380 metara. Veći dio trase bit će na objektima, od kojih su značajniji tunel Podmurvice (1253 metra) te vijadukti Piopi (316 metara) i Mlaka (144 metra).

https://radio.hrt.hr/radio-rijeka/clana ... ce/216453/
Slika

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 23409
Teme: 922
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Cestovni promet Rijeke i našeg kraja

Post broj:#82  PostPostao/la Adamić » 10.8.2020, 23:06


Prometnica desetljeća
Najskuplja cesta u Hrvatskoj: Počelo rušenje objekata na trasi D-403, bit će uklonjeni i tankovi bivše rafinerije na Mlaki


d403 terminal  Mlaka Skurinje.jpg


Cijela trasa buduće D-403 duga je tek tri kilometra ili, točnije, odnosno 2.977 metara. Međutim, ta tri kilometra spadaju u red jedne od najzahtjevnijih u novijoj povijesti domaće cestogradnje jer će se najvećim dijelom izgraditi ili pod zemljom ili – u zraku. Kao što je poznato, na njezinoj trasi bit će izgrađen trotračni tunel Podmurvice, dug 1.250 metara, zatim dva vijadukta, Piopi i Mlaka, ukupne duljine oko 460 metara, odnosno 316 i 144 metara te podvožnjak Piopi ispod željezničke pruge, dug oko 56 metara.

Značajni su i predviđeni zahvati izgradnje ukupno tri raskrižja, također i rekonstrukcija Zvonimirove ulice, preslaganje velikog broja instalacija, uz već spomenuto rušenje čak sedamdesetak objekata s kojima se ovih dana krenulo na trasi buduće ceste. Cijela trasa prolazi gusto naseljenim gradskim područjem i sigurno je da će u iduće dvije i pol godine, zbog organizacije posla, dolaziti do određenih poteškoća u odvijanju prometa u Rijeci.

https://www.novilist.hr/rijeka-regija/r ... asi-d-403/
Slika

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 23409
Teme: 922
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Cestovni promet Rijeke i našeg kraja

Post broj:#83  PostPostao/la Adamić » 30.8.2020, 17:12

Napokon! Osim nove ceste, dobili smo i novi pločnik. :bravo: :zastava:
Prvi utisak kad turisti izađu sa želj.kolodvora bit će novi gradski muzej uređen , cesta i sve kako i trebalo uvijek biti. :gore

Tko je šetao, šetao je, od ponedjeljka Krešimirova vozi u punom profilu

Napokon: Krešimirova ulica nakon 14 mjeseci radova otvara se u punom profilu

Iako vozila nisu mogla Krešimirovom tijekom vikenda, na njoj nije nedostajalo pješaka, znatiželjnika koji su u protekla tri dana preplavili društvene mreže fotografijama završnih radova na rekonstrukciji

Nakon gotovo godinu i pol dana radova, napokon je završena 45 milijuna kuna vrijedna rekonstrukcija Krešimirove ulice u središtu Rijeke.

Obnova jedne od najprometnijih gradskih ulica započela je još krajem travnja prošle godine, a na veliko olakšanje svih vozača, pogotovo onih koji redovito voze iz zapadnih dijelova grada i prigrada prema centru, polaganjem završnog sloja asfalta, tijekom petka i subote te iscrtavanjem i postavljanem horizontalne i vertikalne prometne signalizacije, svi su radovi konačno dovršeni, a Krešimirova je ulica na sva četiri prometna traka od ponedjeljka ponovo otvorena za promet vozila.


– Tijekom vikenda su nas poslužile vremenske prilike pa je asfaltiranje u punom profilu ulice, završeno do subote u večernjim satima. Iscrtana je horizontalna prometna signalizacija, postavljena vertikalna, a jedino što još preostaje je postavljanje oznaka autobusnih stajališta, rekla je Silvana Sorić, voditeljica riječke ispostave Hrvatskih cesta.



Gužve i zastoji na zapadnim prilazima centru, zbog radova u Krešimirovoj, već su duže od godinu dana svakodnevica riječkih vozača, a posebno su došle do izražaja prošlog petka, kada je ulica zbog asfaltiranja bila zatvorena za sav promet koji je uz kilometarske kolone tekao takozvanim sjevernim koridorom.


Iako vozila nisu mogla Krešimirovom tijekom vikenda, na njoj nije nedostajalo pješaka, znatiželjnika koji su u protekla tri dana preplavili društvene mreže fotografijama završnih radova na rekonstrukciji.

Osim Riječana, našlo se tu i turista koji su također sa zanimanjem gledali i fotografirali radnike i strojeve, tako da je Krešimirova pretvorena i u privremenu turističku »atrakciju«.

Fotografije i snimke koje su osvanule na društvenim mrežama, s pravom su uglavnom popraćene ogorčenim komentarima, jer radovi na obnovi svega 1,1 kilometar duge ulice trajali su gotovo godinu i pol dana.

Treba napomenuti kako su se projektanti i izvođači susreli s nizom neočekivanih zapreka, od krivo ucrtanih postojećih instalacija, do podzemnih vodotoka, arheoloških nalazišta i prodora morske vode u iskope, no što je previše, previše je.

Valja se nadati da rekonstrukcija Adamićeve, jedine preostale dionice državnih cesta kroz Rijeku koja nije obnovljena, neće trajati toliko dugo.



Gledaj na youtube.com


https://www.novilist.hr/rijeka-regija/r ... -profilu/#
https://www.kanal-ri.hr/vijesti/napokon ... ukq70L3HXc
Slika

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 23409
Teme: 922
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Cestovni promet Rijeke i našeg kraja

Post broj:#84  PostPostao/la Adamić » 11.2.2021, 09:55

I evo napokon da riješimo i ovo konfuzno raskižje. Kako iz smjera Ružićeve dolazi jako malo auti, neki dan mi je auto prvi put došao iz tog smjera i ja sam ga propustio ( moja cesta Titov trg) , da bi na to, neki seronja mi iza počeo trubit ! A prednost imaju vozila iz smjera Ulice Franje Račkoga i Ružićeve.




Prometne nedoumice - raskrižje na ŠkoljićuIako su prometna pravila jasna, raskrižje na Školjiću tj. sjecište Ulice Franje Račkog, Ružićeve ulice i Titovog trg često je predmet rasprava. Tko ima prednost?



Proteklog tjedna na našem poznatom radiju, u dnevnim i vrlo popularnim emisijama tijekom četvrtka i petka, pojavilo se prometno pitanje jednog sugrađanina. Naizgled vrlo jednostavno, a u načelu pitanje koje je uzrokovalo dosta polemike i rasprave. Naime, radi se o raskrižju na Školjiću, sjecištu Ulica Franje Račkog, Ružićeve ulice i Titov trg. Možda je činjenica da se raskrižje na kojem se cesta s prednošću prolaska ne spaja sa sporednom cestom pod pravim kutem u ovom slučaju dodatno zbunjujuća za nekolicinu vozača, kojih je ipak nadamo se u manjoj mjeri.

Predmetno raskrižje je nesemaforizirano, odnosno upravljano je horizontalnom i vertikalnom prometnom signalizacijom. Vozila koja se kreću Ulicom Franje Račkog imaju prvenstvo prolaza što je regulirano prometnim znakom (C06) te prvi prolaze raskrižjem. Vozila koja dolaze na raskrižje iz smjera Continentala (Titov trg) i vozila koja dolaze iz Ružićeve ulice nalaze se na sporednoj cesti što je također regulirano prometnim znakom „stop“ (B02). Kako se ovdje radi o ulicama iste važnosti primjenjuje se pravilo desne strane propisano Zakonom o sigurnosti cestovnog prometa (Čl.57, st 1.).
Pravilo desne strane

Što kaže pravilo desne strane ? Pravilo desne strane kaže kako je na raskrižju cesta iste važnosti ili u susretu s drugim vozilom vozač dužan propustiti vozilo koje nailazi s njegove desne strane. Razvidno je kako u ovom slučaju prednost prolaska imaju vozači koji se kreću Ružićevom ulicom pa tak onda vozači koji dolaze iz smjera Continentala (Titov trg).

Iznimno, u slučajevima kada je vozilo koje nailazi iz pravca Titovog trga već ušlo u raskrižje, u tom slučaju vozila koja dolaze iz Ružićeve ulice dužna su ih propustiti.

Nadamo se da smo uspjeli pojasniti i razjasniti eventualne nedoumice oko ove prometne situacije.

prometne-nedoumice- skoljic titov trg ružiceva Franje Račkog.png
prometne-nedoumice- skoljic titov trg ružiceva Franje Račkog.png (775.87 KiB) Pogledano 4781 puta


https://www.ak-rijeka.hr/prometne-nedou ... r7D125tqZQ
Slika

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 23409
Teme: 922
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Cestovni promet Rijeke i našeg kraja

Post broj:#85  PostPostao/la Adamić » 24.3.2021, 09:35

Čvor Trinajstići omogućit će Matuljima i Kastvu spoj na početak riječke zaobilaznice i malo će rasteretit opatijski čvor (gdje je kružni tok) koji je najproblematičniji i bez turista je krkljanac . Vrijednost radova će biti 41,7 milijuna kuna.
Ćvor Trinajstići Matulji  (1).jpg
Ćvor Trinajstići Matulji (1).jpg (83.86 KiB) Pogledano 3648 puta

Ćvor Trinajstići Matulji  (2).jpg
Ćvor Trinajstići Matulji (2).jpg (268.69 KiB) Pogledano 3648 puta


Čvor Trinajstići gradit će GP Krk. Rok za dovršetak je godinu i pol dana, a trebao bi donijeti brži pristup zaobilaznici

GP Krk ponudio je cijenu od 41,7 milijuna kuna, s PDV-om, što je bila financijski najpovoljnija ponuda na natječaju, a druga, u visini od 43,5 milijuna kuna, stigla je od slovenske tvrtke Kolektor CPG, koja s GP Krkom i tvrtkom Euro Asfalt gradi državnu cestu DC 403 u Rijeci

RIJEKA – Ponuda domaće tvrtke GP Krk za gradnju čvora Trinajstići na riječkoj zaobilaznici ocijenjena je kao najpovoljnija te će s tim izvođačem biti potpisan ugovor o izgradnji čvora, ako ne bude opravdanih žalbi na odabir izvođača, potvrđeno je jučer iz Hrvatskih autocesta (HAC). Ugovor bi trebao biti potpisan u prvom dijelu ove godine, a rok za izvođenje radova je godinu i pol dana od uvođenja izvođača u gradilište.

GP Krk je na natječaju za gradnju čvora koji će stanovnicima Općine Matulji i Grada Kastva omogućiti kvalitetnije i brže povezivanje na zaobilaznicu, a time i pristup centru Rijeke te mreži autocesta, ponudio cijenu od 41,7 milijuna kuna, s uključenim PDV-om, što je bila i financijski najpovoljnija ponuda na natječaju.

Ekonomski najpovoljnija

Na natječaj je bilo stiglo ukupno pet ponuda, a druga financijski najpovoljnija, u visini od 43,5 milijuna kuna, stigla je od slovenske tvrtke Kolektor CPG, koja, zajedno s GP Krkom i tvrtkom Euro Asfalt gradi državnu cestu DC 403 u Rijeci. Ove su dvije ponude jedine unutar procijenjene vrijednosti ugovora od 37,56 milijuna kuna, bez PDV-a, odnosno nešto manje od 47 milijuna kuna s uključenim PDV-om. Preostale tri ponude bili su predali slovenski konzorcij koji čine Gorenjska gradbena družba i CPK, s iznosom od 49,3 milijuna kuna, zatim Strabag s 51,3 milijuna kuna te Godina gradbeništvo, još jedna slovenska tvrtka, s iznosom od 53 milijuna kuna.

Foto V. Karuza



Ponuda GP Krka odabrana je kao ekonomski najpovoljnija, bolja od ponude Kolektor CPG-a. Ponude Strabaga i i Godina gradbeništva odbačene su jer prelaze planirana, odnosno osigurana novčana sredstva naručitelja za nabavu, te prelaze prag velike vrijednosti. Ponuda zajednice Gorensjka gradbena družba i CPK-a odbačena je jer prelazi planirana sredstva, a osim toga, jer uvez ponude nije ispunjen sukladno dokumentaciji o nabavi.

Sam čvor Trinajstići bit će izgrađen na poziciji na kojoj je završavala riječka zaobilaznica, prije izgradnje dionice od Trinajstića, na području Općine Matulji, do Rupe, odnosno dvjestotinjak metara prije sadašnjeg tunela Jušići, gledano iz smjera Rijeke prema Rupi.

Rasterećenje prometnica

Čvor je projektiran kao ulaz i izlaz sa zaobilaznice u obama smjerovima, a njegovom će se izgradnjom omogućiti lakši i brži pristup zaobilaznici iz brojnih naselja na području Matulja i Kastva, čime bi se trebale znatno rasteretiti prometnice iz smjera Kastva prema Rijeci, preko Martinkovca i Zameta, kao i čvor Diračje, ali i prometnica koja prolazi središtem Matulja kojom se danas veliki broj vozača iz okolnih naselja koristi za pristup zaobilanici na postojećem čvoru Matulji. Budući čvor Trinajstići služit će i kao poveznica radnih zona R-1 i R-2 sa zaobilaznicom, čime bi se u budućnosti dodatno trebale rasteretiti lokalne prometnice. Bit će izveden u obliku »trube« s desne strane kolnika, gledano iz smjera Rijeke prema Rupi, a priključci na lokalne prometnice bit će omogućeni putem četiriju traka, s proširenjima za skretanje sa same zaobilaznice te podvožnjakom i nadvožnjakom, pri čemu će djelomično biti rekonstruirana i Šmogorska ulica, kojom se čvor spaja na mrežu lokalnih prometnica.

Izgradnju čvora, planiranu još od 2009. godine, pozdravili su čelnici Općine Matulji i Grada Kastva, koji ističu kako će ovaj zahvat znatno olakšati pristup zaobilaznici i iz Matulja i iz većeg dijela Grada Kastva, a samim će time rasteretiti i gradske ceste u Rijeci, od Jušića i Martinkovca prema središtu grada.
https://www.novilist.hr/rijeka-regija/r ... fresh=true
Slika

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 23409
Teme: 922
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Cestovni promet Rijeke i našeg kraja

Post broj:#86  PostPostao/la Adamić » 23.4.2021, 09:49

Dobrodošla izgradnja. :gore
Ali razlog izgradnje znamo, ministar Butković je iz tog kraja pa je to glavni razlog izgradnje.

Zaključen natječaj za izgradnju zaobilaznice Novi Vinodolski

izgradnja zaobilaznice Novi Vinodolski.jpg
izgradnja zaobilaznice Novi Vinodolski.jpg (226.36 KiB) Pogledano 890 puta


Procijenjena vrijednost projekta izgradnje zaobilaznice Novi Vinodolski bila je 619 milijuna kuna. Zaobilaznica će biti duga deset kilometara, a uvelike će olakšati promet posebno u ljetnim mjesecima, kada kroz Novi Vinodolski prođe i po 20.000 vozila dnevno, što predstavlja veliko prometno opterećenje i uzrokuje gužve i zastoje te otežava život građanima Novog Vinodolskog te turistima.

Ovaj projekt predstavlja prvu fazu buduće dionice Križišće – Žuta Lokva, u duljini od 56,5 kilometara.

https://prigoda.hr/2021/04/23/zakljucen ... oxjJH8Z4j0
Slika

Avatar korisnika
Adamić
Moderator
Moderator
Legenda foruma
Legenda foruma
 
Postovi: 23409
Teme: 922
Pridružen: 12.6.2009, 02:27
Lokacija: Grad Rijeka

Re: Cestovni promet Rijeke i našeg kraja

Post broj:#87  PostPostao/la Adamić » 24.4.2021, 14:13

Neka ostane zabilježeno. Samo za izradu glavnog projekta trebat će oko godinu dana...

Spojna cesta lučkog područja s državnom cestom D 403 vraća Metropolis gradu!

Projekt izgradnje spojne ceste lučkog područja s državnom cestom D 403 realizira Lučka uprava Rijeka, uz potporu Ministarstva mora, prometa i infrastrukture. Radove u vrijednosti 36,2 milijuna kuna s PDV-om izvodit će GP KRK d.d. čija je ponuda na javnom natječaju odabrana kao ekonomski najpovoljnija.

Na predstavljanju projekta sudjelovali su Oleg Butković, ministar mora prometa i infrastrukture, Vojko Obersnel, gradonačelnik Grada Rijeke i Denis Vukorepa, ravnatelj Lučke uprave Rijeka.

Projekt izgradnje spojne ceste lučkog područja s državnom cestom D 403 realizira Lučka uprava Rijeka, uz potporu Ministarstva mora, prometa i infrastrukture.
Radove u vrijednosti 36,225 milijuna kuna s PDV-om izvodit će GP KRK d.d. čija je ponuda na javnom natječaju odabrana, kao ekonomski najpovoljnija.

Ravnatelj Lučke uprave Rijeka je kazao kako spojna cesta lučkog područja s državnom cestom D 403 osigurava prometnu povezanost lučkog terminala za generalne terete u Bazenu Rijeka s državnom cestom D 403 koja je glavni cestovni ulaz na novi Zagreb Deep Sea kontejnerski terminal. Rok za izvršenje radova iznosi 300 dana od datuma potpisa Ugovora s odabranim izvođačem radova.
“Interna spojna cesta lučkog područja je njen fizički nastavak prema istoku kroz lučko područje u Bazenu Rijeka čijom izgradnjom prestaje potreba za ulaz, odnosno izlaz teških kamiona na Trgu Žabica i na vrlo prometnu gradsku ulicu Riva u centru grada”, rekao je Vukorepa te dodao kako je odabir koncesionara za Zagrebačku obalu pomaknut za početak svibnja budući da su od ponuditelja dobili dodatna pitanja.

Govoreći o značaju ovog projekta gradonačelnik Vojko Obersnel je naglasio njegovu važnost u kontekstu daljnjeg razvoja riječkog prometnog pravca. Ova spojna cesta uz njenu funkciju u izgradnji Zagrebačkog terminala imat će i javnu funkciju, odnosno omogućit će pristup kompleksu lučkih skladišta – Metropolisu, industrijskoj baštini koja je trenutno nedostupna unutar lučkog područja. Grad Rijeka je još 2013. g. angažirao tvrtku Rijekaprojekt na izradi nekoliko varijanti moguće izgradnje pristupne ceste Metropolisu. Izrađeno je 5-6 rješenja, od kojih niti jedno nije aplicirano jer je tadašnje rukovodstvo Lučke uprave Rijeka inzistiralo na tome da ta prometnica bude interna lučka prometnica. Zahvaljujući razumijevanju ravnatelja Vukorepe i promjeni karaktera ove ceste, sada će se u dijelu ispred starih skladišta Metropolisa izgraditi javna cesta, koja se može produžiti do Žabice. Sve skupa će doprinijeti rasterećenju prometa na Žabici i poboljšanju prometne strukture i učiniti Metropolis dostupnim za daljnji razvoj i stavljanje u funkciju za druge sadržaje.
Lokacija buduće spojne ceste lučkog područja

Gradonačelnik je izrazio uvjerenje kako će se, zahvaljujući izvrsnoj dosadašnjoj suradnji i razumijevanju Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, zajedno naći načina da se izgradi preostali dio od Metropolisa do Žabice. Time bi se postiglo da se izvrši reorganizacija prometa u centru grada, ulica Riva bi postala dvosmjerna, a Adamićeva ulica služila isključivo javnom gradskom saobraćaju i taksi službi, pa bi se faktički oko Rijeke napravio prometni prsten, koji bi spojio cestu D404 i cestu D403, a promet teških teretnih vozila u potpunosti preusmjerio izvan centra grada.

Interes nam je zajednički, s jedne strane da realiziramo investicije koje potiču razvoj kao i da potičemo investicije koje olakšavaju, odnosno unaprjeđuju život građana Rijeke, rekao je gradonačelnik.

Oleg Butković, ministar mora prometa i infrastrukture kazao je kako, za razliku od ceste D403, ovo nije financijski veliki zahvat, budući da je riječ o nešto više od 32 milijuna kuna, za koji je trebalo izmijeniti prostorno-plansku dokumentaciju, što je Grad Rijeka u suglasju s Lučkom upravom i napravio. Butković je naglasio kako je, bez obzira na političke razlike, suradnja s gradonačelnikom Obersnelom, odnosno Gradom Rijeka bila izvrsna i nastavit će se i u budućnosti. “Postigli smo to da se u različite projekte na području grada Rijeke u posljednjih 4-5 godina uložilo preko 400 milijuna Eura. Vlada RH će za desetak dana donijeti odluku i o koncesionaru za luku Porto Baroš, a uskoro će se otvoriti i ponude za odabir izvođača prve dionice pruge dvosmjernog kolosijeka prema Rijeci”, rekao je ministar Butković.

Projekt izgradnje spojne ceste lučkog područja s državnom cestom D 403 predstavio je Rene Lustig, dipl.ing.građ. iz Rijekaprojekta koji je kazao kako će lučka spojna prometnica biti duga 695 metara i imat će obostrane potporne zidove, a jednim će dijelom, nadvožnjakom visokim 40 metara preći preko operativnog područja luke. U kontekstu potpunog spajanja ceste D404 i D403, odnosno produžetka ulice Riva, čime se otvaraju nove mogućnosti povezivanja mreže javnih prometnica, bit će potrebno u tri faze izgraditi još 1250 metara ceste, rekao je Lustig.

cestom D 403 vraća Metropolis 2.jpg
cestom D 403 vraća Metropolis 2.jpg (136.94 KiB) Pogledano 851 puta

spojna cesto D 403 Metropolis Žabica.jpg
spojna cesto D 403 Metropolis Žabica.jpg (297.18 KiB) Pogledano 851 puta


https://www.rijekadanas.com/spojna-cest ... lis-gradu/
Slika

Prethodni

Vrati se na: Promet

Tko je online

Nema registriranih korisnika pregledava forum i 0 gostiju